PLÀNOL DE SABADELL Adreces i telèfons d'emergències FARMÀCIES DE GUÀRDIA RESTRICCIÓ DE TRÀNSIT

CA EN ES
 
          

NOTÍCIES

  Ajuntament de Sabadell

  • Punt Net al Mercat de la Creu Alta

  • Presentem 3 autobusos articulats

  • Zona de Baixes Emissions de Sabadell (CAT)

  • Ofrena floral de la Diada Nacional de Catalunya a Sabadell

  • Festa Major de Sabadell 2025

  • Asfaltat puntual de la Gran Via

  • Actuacions coordinades contra les plagues

  • Renovació de la Via Massagué

  • Punt Òmnia a Cal Molins

  • Dispositiu Policial a l'estació de Sabadell Sud

  • Asfaltatge de la Via Massagué

  • Sabadell tindrà la primera residència pública

  • FPO Dual d'electricitat

  • Servei de recollida de voluminosos

  • Millorem l'accés a l'escola Teresa Claramunt

  • Visita a la potabilitzadora

  • Comencen els Grans Vespres

  • Obres de millora a l'escola Juan Ramón Jiménez

  • Circuit esportiu de l'Avinguda de Matadepera

    08
    Març
    2023

    La Generalitat i l’Ajuntament acorden la incorporació de dos metges propis al CAP Can Llong i anar incrementant la dotació a mesura que s’hi vagi atenent més població

    La Generalitat i l’Ajuntament acorden la incorporació de dos metges propis al CAP Can Llong i anar incrementant la dotació a mesura que s’hi vagi atenent més població

    La Generalitat i l’Ajuntament han acordat la incorporació de dos metges propis al CAP Can Llong i anar incrementant la dotació a mesura que s’hi vagi atenent més població. El compromís es va assolir durant una trobada entre l’alcaldessa de Sabadell, Marta Farrés, i el primer tinent d’alcaldessa, Pol Gibert, i el conseller de Salut, Manel Balcells.

    Després de les gestions i les reivindicacions fetes per l’Ajuntament i les entitats veïnals en relació a la dotació de personal per al CAP Can Llong, la Generalitat s’ha compromès a incorporar ara dos metges al centre d’atenció primària que serien plantilla pròpia d’aquest CAP i no procedents del desdoblament de l’equip de primària de Can Rull. Aquests professionals es sumen als que ja presten servei als dos centres mèdics, fruït del desdoblament.

    Així mateix, s’aniran sumant nous professionals mèdics a mesura que es vagi incrementant la població que atén aquest centre, segons correspongui a les ràtios de població d’aquest sector de la ciutat. El compromís és mantenir sempre la ràtio entre pacients i personal per sota de la mitjana de la ciutat.

    Segons ha traslladat la conselleria, aquest personal se sumarà al personal específic de Can Llong que ja s’ha incorporat recentment (dos professionals d’infermeria i 2 auxiliars).

    El CAP Can Llong va obrir al desembre atenent inicialment 3.400 persones, una xifra que anirà augmentant progressivament fins arribar als 9.000 usuaris.

    Tal com ha explicat l’alcaldessa, Marta Farrés,

    “quan vam conèixer la voluntat de desdoblar l’equip de Can Rull per donar atenció a Can Llong, vam expressar el nostre total desacord entenent que el que la ciutat i el barri necessitaven era un nou Centre d’Atenció i no un edifici sense personal propi. Així ho vam traslladar a la Conselleria, recollint també les demandes dels veïns i veïnes i reivindicant una dotació adequada. En aquest marc,  valorem positivament l’acord assolit i poder treballar entre totes les parts (veïns, Conselleria i Ajuntament) per seguir buscant solucions a les problemàtiques sanitàries de la ciutat. Avui fem un pas endavant per dotar Can Llong dels serveis sanitàries que mereix”.

    Categories Ajuntament, Salut Tags CAP Can Llong, equipaments sanitaris, sanitat