PLÀNOL DE SABADELL Adreces i telèfons d'emergències FARMÀCIES DE GUÀRDIA RESTRICCIÓ DE TRÀNSIT

CA EN ES
 
          

NOTÍCIES

  Ajuntament de Sabadell

  • Punt Net al Mercat de la Creu Alta

  • Presentem 3 autobusos articulats

  • Zona de Baixes Emissions de Sabadell (CAT)

  • Ofrena floral de la Diada Nacional de Catalunya a Sabadell

  • Festa Major de Sabadell 2025

  • Asfaltat puntual de la Gran Via

  • Actuacions coordinades contra les plagues

  • Renovació de la Via Massagué

  • Punt Òmnia a Cal Molins

  • Dispositiu Policial a l'estació de Sabadell Sud

  • Asfaltatge de la Via Massagué

  • Sabadell tindrà la primera residència pública

  • FPO Dual d'electricitat

  • Servei de recollida de voluminosos

  • Millorem l'accés a l'escola Teresa Claramunt

  • Visita a la potabilitzadora

  • Comencen els Grans Vespres

  • Obres de millora a l'escola Juan Ramón Jiménez

  • Circuit esportiu de l'Avinguda de Matadepera

    31
    Maig
    2018

    La inversió del superàvit es destinarà a atendre diferents necessitats a la ciutat, majoritàriament a l’espai públic

    La proposta de modificació de Pressupost es portarà a aprovació en aquest Ple de maig

    La inversió del superàvit es destinarà a atendre diferents necessitats a la ciutat, majoritàriament a l’espai públic

    L’ajuntament destinarà 15,5M€ a atendre noves necessitats d’inversió, majoritàriament a l’espai públic, com ara millora en l’asfaltatge de carrers, urbanització de places i carrers, millora i renovació de jocs infantils a les places; a inversions en equipaments esportius, compra d’edificis de patrimoni municipal; millores en patis d’escoles bressol i escoles de primària, reposició de cablejat per enllumenat públic elèctric, senyalització i semàfors i altres projectes de millora del rodal i l’àrea del riu Ripoll, entre d’altres.

    Aquesta inversió és possible perquè, un cop aprovada la liquidació del pressupost del 2017 de l’Ajuntament i els seus organismes autònoms, es dedueix un romanent de Tresoreria per a despeses generals de 30.000.915,86€, i una capacitat de finançament de 26.538.380,07€.

    Segons la llei d’estabilitat pressupostària i financera, es determina que el superàvit pressupostari disponible correspon a la menor de les dues magnituds. D’aquesta manera el superàvit quedaria, per tant, quantificat en 26.538.380,07€.

    Com que la llei determina que el destí de l’import del superàvit ha de destinar-se en primer lloc les obligacions pendents d’aplicar del 2017 i els compromisos de despeses assumits per romanents de crèdit, que en aquest cas suposarien un import total de 5,9 milions d’€, una vegada descomptada aquesta quantitat, l’import resultant, que és de 20,5 milions d’€, s’ha de destinar a inversions financerament sostenibles o bé a la reducció de l’endeutament municipal.

    Així, l’Ajuntament analitzat les dues opcions, i, vist que la cancel·lació anticipada de crèdits no és la més òptima, i aprofitant l’ampliació dels criteris de considerar inversions financerament sostenibles, s’ha optat per dedicar els 15.536.433,7 € al finançament d’inversions, deixant 5.015.638,74 per la reducció d’endeutament.

    Categories Ajuntament, Economia i treball Tags pressupost 2018, pressupostos