PLÀNOL DE SABADELL Adreces i telèfons d'emergències FARMÀCIES DE GUÀRDIA RESTRICCIÓ DE TRÀNSIT

CA EN ES
 
          

NOTÍCIES

  Ajuntament de Sabadell

  • Punt Net al Mercat de la Creu Alta

  • Presentem 3 autobusos articulats

  • Zona de Baixes Emissions de Sabadell (CAT)

  • Ofrena floral de la Diada Nacional de Catalunya a Sabadell

  • Festa Major de Sabadell 2025

  • Asfaltat puntual de la Gran Via

  • Actuacions coordinades contra les plagues

  • Renovació de la Via Massagué

  • Punt Òmnia a Cal Molins

  • Dispositiu Policial a l'estació de Sabadell Sud

  • Asfaltatge de la Via Massagué

  • Sabadell tindrà la primera residència pública

  • FPO Dual d'electricitat

  • Servei de recollida de voluminosos

  • Millorem l'accés a l'escola Teresa Claramunt

  • Visita a la potabilitzadora

  • Comencen els Grans Vespres

  • Obres de millora a l'escola Juan Ramón Jiménez

  • Circuit esportiu de l'Avinguda de Matadepera

    30
    Maig
    2014

    La Junta de Portaveus aprova per unanimitat una proposició relativa a la reclassificació professional (C1) dels i de les agents i caporals del cos de la Policia Local

    La Junta de Portaveus ha aprovat aquest matí una proposició relativa a la reclassificació professional (C1) dels i de les agents i caporals del cos de la Policia Local. La moció, presentada pels grups municipals del Partit dels Socialistes de Catalunya (PSC),  Convergència i Unió (CiU), Partit Popular (PP), Entesa per Sabadell (ES), Iniciativa per Catalunya Verds (ICV) i Esquerra Unida i Alternativa (EUiA),  s’ha aprovat per unanimitat.

    Els acords assolits són:

    PRIMER.- Dur a terme les modificacions legals que siguin necessàries per tal que els agents i caporals de l’escala bàsica de les policies locals de Catalunya es classifiquin, a efectes administratius de caràcter econòmic, en el Grup C1, mitjançant, entre d’altres, la modificació de la Llei 16/1991, de 10 de juliol, de les policies locals.

    SEGON.- Que l’aplicació d’aquesta mesura comporti que la diferència retributiva del sou base resultants de la classificació en el Grup C1 es dedueixi del complement específic de la corresponent relació de llocs de treball.

    Categories Ajuntament, Govern, Policia Municipal Tags ajuntament, Junta de Portaveus, Policia Local