PLÀNOL DE SABADELL Adreces i telèfons d'emergències FARMÀCIES DE GUÀRDIA RESTRICCIÓ DE TRÀNSIT

CA EN ES
 
          

NOTÍCIES

  Ajuntament de Sabadell

  • Punt Net al Mercat de la Creu Alta

  • Presentem 3 autobusos articulats

  • Zona de Baixes Emissions de Sabadell (CAT)

  • Ofrena floral de la Diada Nacional de Catalunya a Sabadell

  • Festa Major de Sabadell 2025

  • Asfaltat puntual de la Gran Via

  • Actuacions coordinades contra les plagues

  • Renovació de la Via Massagué

  • Punt Òmnia a Cal Molins

  • Dispositiu Policial a l'estació de Sabadell Sud

  • Asfaltatge de la Via Massagué

  • Sabadell tindrà la primera residència pública

  • FPO Dual d'electricitat

  • Servei de recollida de voluminosos

  • Millorem l'accés a l'escola Teresa Claramunt

  • Visita a la potabilitzadora

  • Comencen els Grans Vespres

  • Obres de millora a l'escola Juan Ramón Jiménez

  • Circuit esportiu de l'Avinguda de Matadepera

    27
    Febrer
    2015

    La Junta de Portaveus aprova una moció de suport al jove Saharauí Hassana Aalia

    La Junta de Portaveus de l’Ajuntament ha aprovat aquest matí una moció d’EUiA de suport al jove sahrauí Haassana Aalia, després de la situació d’expulsió dictada pel govern espanyol. La moció ha estat aprovada per majoria amb els vots a favor del PSC, CIU, ES, EUiA i ICV i l'abstenció del PP.

    El contingut dels acords de la moció són els següents:

    PRIMER. Davant d’aquesta situació urgent i extrema exigim a l’autoritat competent que reconsideri la petició d’asil de Haassana Aalia, ja que constatem que si retorna al seu país no es pot garantir la seva integritat física i es poden vulnerar els drets fonamentals.

    SEGON. En tant que representants públics, i en nom també del moviment solidari amb el poble sahrauí, apel·lem al Govern de l’Estat espanyol perquè reconsideri la seva decisió i faci tot el possible per protegir els drets humans, per atendre la responsabilitat que té com a actor principal en el conflicte del Sàhara Occidental i per trobar de forma imminent una solució justa, duradora i d’acord amb la legalitat internacional que passa per la celebració del referèndum d’autodeterminació.

    TERCER. Fer arribar aquesta moció al Parlament de Catalunya, el congrés dels Diputats i al Ministeri d’Afers Exteriors.

    Categories Ajuntament, Govern Tags ajuntament, dret d'asil, Haassana Aalia, Junta de Portaveus