PLÀNOL DE SABADELL Adreces i telèfons d'emergències FARMÀCIES DE GUÀRDIA RESTRICCIÓ DE TRÀNSIT

CA EN ES
 
          

NOTÍCIES

  Ajuntament de Sabadell

  • Punt Net al Mercat de la Creu Alta

  • Presentem 3 autobusos articulats

  • Zona de Baixes Emissions de Sabadell (CAT)

  • Ofrena floral de la Diada Nacional de Catalunya a Sabadell

  • Festa Major de Sabadell 2025

  • Asfaltat puntual de la Gran Via

  • Actuacions coordinades contra les plagues

  • Renovació de la Via Massagué

  • Punt Òmnia a Cal Molins

  • Dispositiu Policial a l'estació de Sabadell Sud

  • Asfaltatge de la Via Massagué

  • Sabadell tindrà la primera residència pública

  • FPO Dual d'electricitat

  • Servei de recollida de voluminosos

  • Millorem l'accés a l'escola Teresa Claramunt

  • Visita a la potabilitzadora

  • Comencen els Grans Vespres

  • Obres de millora a l'escola Juan Ramón Jiménez

  • Circuit esportiu de l'Avinguda de Matadepera

    31
    Juliol
    2020

    La Policia Municipal incorpora 30 nous agents

    La Policia Municipal incorpora 30 nous agents

    A partir de demà i durant els propers dies, la Policia Municipal de Sabadell incorporarà 30 nous agents. Amb les incorporacions, el cos local comptarà amb un total de 248 efectius, avançant un pas més en la voluntat d’ampliació progressiva fins a arribar als 275 agents.

    Els 30 nous agents reforçaran el patrullatge i la presència de Policia Municipal als carrers i places de la ciutat.

    En aquest marc, l’alcaldessa de Sabadell, Marta Farrés, vol traslladar la

    “benvinguda als nous efectius, als quals vull agrair el seu compromís i voluntat de servei al conjunt de sabadellencs i sabadellenques”.

    Així mateix, ha comentat que

    “amb les incorporacions, anem avançant i cobrint etapes per dotar Sabadell dels efectius policials necessaris. Estem fent el que ens toca però també necessitem suport. Com s’està veient en aquesta pandèmia, com a municipi estem fent un esforç enorme de sensibilització sobre les mesures de protecció, comptant amb diverses entitats, i també de patrullatge amb una Policia Municipal que molts cops està assumint tasques que van més enllà de les nostres competències. Nosaltres continuarem amb un compromís màxim perquè el cos es vagi ampliant i comptant amb allò que necessiti però alhora també demanem més presència de Mossos d’Esquadra a la ciutat donar resposta a la situació”.

    Els nous efectius han passat el corresponent procés d’oposició per accedir al cos, han superat el curs de formació a l’Institut de Seguretat Pública de Catalunya i ara inicien  el seu període de pràctiques. 

    Categories Policia Municipal Tags seguretat ciutadana