PLÀNOL DE SABADELL Adreces i telèfons d'emergències FARMÀCIES DE GUÀRDIA RESTRICCIÓ DE TRÀNSIT

CA EN ES
 
          

NOTÍCIES

  Ajuntament de Sabadell

  • Punt Net al Mercat de la Creu Alta

  • Presentem 3 autobusos articulats

  • Zona de Baixes Emissions de Sabadell (CAT)

  • Ofrena floral de la Diada Nacional de Catalunya a Sabadell

  • Festa Major de Sabadell 2025

  • Asfaltat puntual de la Gran Via

  • Actuacions coordinades contra les plagues

  • Renovació de la Via Massagué

  • Punt Òmnia a Cal Molins

  • Dispositiu Policial a l'estació de Sabadell Sud

  • Asfaltatge de la Via Massagué

  • Sabadell tindrà la primera residència pública

  • FPO Dual d'electricitat

  • Servei de recollida de voluminosos

  • Millorem l'accés a l'escola Teresa Claramunt

  • Visita a la potabilitzadora

  • Comencen els Grans Vespres

  • Obres de millora a l'escola Juan Ramón Jiménez

  • Circuit esportiu de l'Avinguda de Matadepera

    14
    Febrer
    2019

    La Taula de Can Llong debat la urbanització de la llosa del pont de la C-58

    Una vuitantena de veïns i veïnes han participat en la sessió

    La Taula de Can Llong debat la urbanització de la llosa del pont de la C-58

    Al voltant d’una vuitantena de veïns i veïnes dels barris de Can Llong i de Castellarnau han participat aquesta setmana en una nova sessió de treball de la Taula de Can Llong, per tractar el tema de la urbanització de la llosa que passa per damunt de la C-58.

    La trobada, que va tenir lloc al Centre Cívic de Can Llong, va començar amb una explicació de personal tècnic de l’Àrea de Cohesió Territorial de l’Ajuntament, sobre la proposta i la voluntat de treballar conjuntament per arribar a un acord abans de la redacció del projecte.

    La metodologia de la sessió va implicar repartir el gruix dels assistents en grups de treball. En total es van formar 6 grups que van debatre, d’una banda, els aspectes actuals de la urbanització que cal mantenir, i d’una altra, els que consideraven que s’havien de modificar. A més, també es van abordar noves idees per a la urbanització. Posteriorment, el portaveu de cada grup va exposar els acords als que havien arribat.

    Amb aquests resultats, els serveis tècnics municipals faran una proposta que es tornarà a presentar en una sessió oberta per consensuar-la abans de la redacció definitiva del projecte. La idea es definir de forma compartida els usos de l’espai.

    D’aquesta manera, i tal com explica la regidora de Participació Ciutadana, Glòria Rubio,

    “aquest és un altre exemple de com treballem de manera conjunta amb la ciutadania, cosa que ens permet millorar i decidir entre tots i totes cap on volem anar”.

    Categories Districtes, Participació ciutadana, Urbanisme i Habitatge Tags Can Llong, districte 4, Sector Berardo, Taula de Can Llong