PLÀNOL DE SABADELL Adreces i telèfons d'emergències FARMÀCIES DE GUÀRDIA RESTRICCIÓ DE TRÀNSIT

CA EN ES
 
          

NOTÍCIES

  Ajuntament de Sabadell

  • Punt Net al Mercat de la Creu Alta

  • Presentem 3 autobusos articulats

  • Zona de Baixes Emissions de Sabadell (CAT)

  • Ofrena floral de la Diada Nacional de Catalunya a Sabadell

  • Festa Major de Sabadell 2025

  • Asfaltat puntual de la Gran Via

  • Actuacions coordinades contra les plagues

  • Renovació de la Via Massagué

  • Punt Òmnia a Cal Molins

  • Dispositiu Policial a l'estació de Sabadell Sud

  • Asfaltatge de la Via Massagué

  • Sabadell tindrà la primera residència pública

  • FPO Dual d'electricitat

  • Servei de recollida de voluminosos

  • Millorem l'accés a l'escola Teresa Claramunt

  • Visita a la potabilitzadora

  • Comencen els Grans Vespres

  • Obres de millora a l'escola Juan Ramón Jiménez

  • Circuit esportiu de l'Avinguda de Matadepera

    31
    Maig
    2019

    LaSala i el Festival El Més Petit de Tots impulsen una experiència pilot sobre arts escèniques i primera infància amb la participació de les escoles bressol municipals

    Una artista i una investigadora exposaran demà els resultats de l’estada en una conferència a la Biblioteca del Nord

    Dins el programa “Mestres que es mouen” d’El Més Petit de Tots, LaSala i el festival han impulsat una nova experiència pilot centrada en la relació entre les arts escèniques i la primera infància, que es porta a terme entre Sabadell i Noruega, amb la implicació de les escoles bressol municipals de la ciutat. Així, durant tres dies una artista i una investigadora noruegues han fet una estada a tres escoles bressol i demà, dissabte 1 de juny, exposaran la seva experiència en una conferència debat a la Biblioteca del Nord. La ponència, que començarà a les 10 del matí, és oberta tothom, tot i que cal inscripció prèvia.

    Mitjançant l’experiència pilot, de dimecres a divendres, Siri Dybwik i Kirsten Halle han treballat amb mestres dels centres municipals sabadellencs sobre l’estètica aplicada a l’aula i dinàmiques de música i veu amb els infants. Demà en faran balanç i exposaran les valoracions amb tots els equips de les escoles bressol.

    El programa “Mestres que es mouen” es va iniciar en el marc d’El Més Petit de Tots, amb una jornada adreçada especialment a mestres d’infants de 0 a 3 anys. Ara, però, té continuïtat al llarg del curs i la formació arriba als mateixos centres educatius, amb l’objectiu d’incrementar les eines de treball artístic dins les aules i d’una manera integral.

    Les dues formadores

    Kirsten Halle és cantant i professora de música. Treballa com a professora associada a la Universitat de Stavanger, al departament d’Educació Infantil. Per la seva banda, Siri Dybwik és responsable artística de Dybwikdans, amb un treball que se centra en una profunda relació entre la música i el moviment i el cos col·lectiu. Crear practiques artístiques significatives per a infants, pares i artistes és el nucli del seu treball i té una gran experiència en dansa contemporània i també en musicoteràpia. És professora a la Universitat de Stavanger.

    Per confirmar assistència a la conferencia de dissabte, cal escriure un missatge a Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la..

    Categories Activitats culturals, Educació Tags Biblioteca del Nord, El Més Petit de Tots, LaSala