PLÀNOL DE SABADELL Adreces i telèfons d'emergències FARMÀCIES DE GUÀRDIA RESTRICCIÓ DE TRÀNSIT

CA EN ES
 
          

NOTÍCIES

  Ajuntament de Sabadell

  • Punt Net al Mercat de la Creu Alta

  • Presentem 3 autobusos articulats

  • Zona de Baixes Emissions de Sabadell (CAT)

  • Ofrena floral de la Diada Nacional de Catalunya a Sabadell

  • Festa Major de Sabadell 2025

  • Asfaltat puntual de la Gran Via

  • Actuacions coordinades contra les plagues

  • Renovació de la Via Massagué

  • Punt Òmnia a Cal Molins

  • Dispositiu Policial a l'estació de Sabadell Sud

  • Asfaltatge de la Via Massagué

  • Sabadell tindrà la primera residència pública

  • FPO Dual d'electricitat

  • Servei de recollida de voluminosos

  • Millorem l'accés a l'escola Teresa Claramunt

  • Visita a la potabilitzadora

  • Comencen els Grans Vespres

  • Obres de millora a l'escola Juan Ramón Jiménez

  • Circuit esportiu de l'Avinguda de Matadepera

    01
    Juny
    2016

    Les nits del diumenge 5 al divendres 10 de juny es retiraran els paviments amb resina dels escocells de la Rambla

    Les tasques es fan a la nit per evitar molèsties als vianants i al trànsit

    Les nits del diumenge 5 al divendres 10 de juny es retiraran els paviments amb resina dels escocells de la Rambla

    Les nits del proper diumenge 5 a divendres 10 de juny es portaran a terme les tasques de retirada del paviment de grava i resina que cobreixen els 251 escocells de la Rambla, que es reompliran amb terra.

    Aquesta retirada es produeix perquè aquest paviment ja ha perdut una bona part de la seva capacitat de filtració, cosa que fa que l’aigua no arribi a terra. Amb el temps s’ha observat que aquest paviment, a més, està provocant danys als arbres, com lesions a la zona del coll de l’arbre o afavoriment de la presència de fongs, entre altres.

    Ara es substituirà aquest paviment per sauló adobat, amb prou gruix per evitar un desnivell excessiu entre la vorera i el fons de l’escocell. En el cas de la Rambla, les tasques es fan a la nit per evitar molèsties als vianants i al trànsit.

    Aquests paviments amb resines es van col·locar el 2009 amb l’objectiu de millorar la neteja viària i, alhora, la mobilitat de vianants en els eixos comercials, però s’han acabat convertint en un problema per a la salut dels arbres.

    El procés de substitució es va iniciar fa uns mesos i ja ha permès retirar aquest paviment d’uns 570 escocells de la ronda de Zamenhof, l’avinguda de Barberà i bona part de l’avinguda de la Concòrdia. És previst retirar aquest tipus de paviment dels escocells de tota la ciutat.

    Categories Espai públic , Urbanisme i Habitatge Tags ajuntament, espai públic, urbanisme