PLÀNOL DE SABADELL Adreces i telèfons d'emergències FARMÀCIES DE GUÀRDIA RESTRICCIÓ DE TRÀNSIT

CA EN ES
 
          

NOTÍCIES

  Ajuntament de Sabadell

  • Punt Net al Mercat de la Creu Alta

  • Presentem 3 autobusos articulats

  • Zona de Baixes Emissions de Sabadell (CAT)

  • Ofrena floral de la Diada Nacional de Catalunya a Sabadell

  • Festa Major de Sabadell 2025

  • Asfaltat puntual de la Gran Via

  • Actuacions coordinades contra les plagues

  • Renovació de la Via Massagué

  • Punt Òmnia a Cal Molins

  • Dispositiu Policial a l'estació de Sabadell Sud

  • Asfaltatge de la Via Massagué

  • Sabadell tindrà la primera residència pública

  • FPO Dual d'electricitat

  • Servei de recollida de voluminosos

  • Millorem l'accés a l'escola Teresa Claramunt

  • Visita a la potabilitzadora

  • Comencen els Grans Vespres

  • Obres de millora a l'escola Juan Ramón Jiménez

  • Circuit esportiu de l'Avinguda de Matadepera

    30
    Juliol
    2018

    Licitada la renovació de la vorera d’un tram del carrer de Duran i Sors, on s’instal·larà mobiliari urbà i arbres nous

    Els veïns de la zona han fet aportacions sobre el mobiliari

    L’Ajuntament ha aprovat avui la licitació d’obra que permetrà renovar la vorera nord del carrer de Duran i Sors, entre els carrer del Sol i de Sant Pau, on s’han detectat problemes en alguns arbres i mal estat de la pavimentació. El projecte es va presentar fa unes setmanes als veïns i té un pressupost de 161.341 euros.

    La solució adoptada consisteix en una nova pavimentació de la vorera i en la substitució del arbres existents per un seguit d’espais d’estada.

    Un dels aspectes destacats és que al llarg de la vorera es proposen tres espais d’estada, un a cadascun dels extrems del carrer i un altre en la part central, per facilitar que els veïns gaudeixin d’espais de descans. Hi col·locarem bancs i cadires, arbres nous i una pavimentació diferenciada i porosa, que permetrà als arbres una major absorció d’aigua,

    ha explicat Xavier Guerrero.

    Els nous arbres es plantaran en escocells amb prou dimensions per permetre el correcte desenvolupament dels exemplars. A més, es modificarà l’enllumenat, que serà substituït per columnes amb lluminàries tipus LED, més duradores i de molt poc consum.

    Categories Espai públic , Urbanisme i Habitatge Tags espai públic, urbanisme