PLÀNOL DE SABADELL Adreces i telèfons d'emergències FARMÀCIES DE GUÀRDIA RESTRICCIÓ DE TRÀNSIT

CA EN ES
 
          

NOTÍCIES

  Ajuntament de Sabadell

  • Punt Net al Mercat de la Creu Alta

  • Presentem 3 autobusos articulats

  • Zona de Baixes Emissions de Sabadell (CAT)

  • Ofrena floral de la Diada Nacional de Catalunya a Sabadell

  • Festa Major de Sabadell 2025

  • Asfaltat puntual de la Gran Via

  • Actuacions coordinades contra les plagues

  • Renovació de la Via Massagué

  • Punt Òmnia a Cal Molins

  • Dispositiu Policial a l'estació de Sabadell Sud

  • Asfaltatge de la Via Massagué

  • Sabadell tindrà la primera residència pública

  • FPO Dual d'electricitat

  • Servei de recollida de voluminosos

  • Millorem l'accés a l'escola Teresa Claramunt

  • Visita a la potabilitzadora

  • Comencen els Grans Vespres

  • Obres de millora a l'escola Juan Ramón Jiménez

  • Circuit esportiu de l'Avinguda de Matadepera

    22
    Març
    2018

    Nou servei d’acompanyament comercial a la Creu de Barberà

    L’acció és una de les línies d’actuació de l’Estudi de Diagnosi Comercial del Sector Sud

    Nou servei d’acompanyament comercial a la Creu de Barberà

    Amb l’objectiu d’enfortir la tasca que porta a terme l’Associació de Comerciants Comerç Creu i, alhora, continuar dinamitzant comercialment la Creu de Barberà i el sector del sud de la ciutat, l’Ajuntament de Sabadell ha organitzat un Servei d’Acompanyament Comercial, amb el suport de la Diputació de Barcelona.

    El servei es farà a l’associació Comerç Creu i servirà per engegar un projecte que inclou el disseny de noves línies d’actuació, un nou full de ruta comercial, sessions de treball amb els comerciants i accions a dos anys vista.

    El projecte es va definir l’any passat en el transcurs de l’elaboració de l’Estudi de diagnosi comercial del sector sud 2017, entre la Diputació de Barcelona i l’Ajuntament de Sabadell.

    L’objectiu d’aquesta diagnosi era conèixer l'oferta comercial del sector del sud per tal de consolidar les seves potencialitats i, també, concretar un pla comercial de caràcter estratègic. Aquesta actuació en concret establia la potenciació de l’activitat de l’associació de comerciants.

    Servei d’Acompanyament

    La primera reunió per definir les accions del projecte va tenir lloc ahir, dimecres 21 de març. Durant la trobada els comerciants van exposar la situació en què es troben i la visió que tenen del projecte.

    Aquest nou Servei d’Acompanyament, que està previst que s’allargui fins a l’estiu, comptarà, a més, amb una segona fase de seguiment per tal d’ajudar els comerciants a resoldre els dubtes que vagin sorgint i assessorar-los en el primer període d’implementació.

     

    Categories Comerç Tags Comerç Creu, Creu de Barberà, Diputació de Barcelona