PLÀNOL DE SABADELL Adreces i telèfons d'emergències FARMÀCIES DE GUÀRDIA RESTRICCIÓ DE TRÀNSIT

CA EN ES
 
          

NOTÍCIES

  Ajuntament de Sabadell

  • Punt Net al Mercat de la Creu Alta

  • Presentem 3 autobusos articulats

  • Zona de Baixes Emissions de Sabadell (CAT)

  • Ofrena floral de la Diada Nacional de Catalunya a Sabadell

  • Festa Major de Sabadell 2025

  • Asfaltat puntual de la Gran Via

  • Actuacions coordinades contra les plagues

  • Renovació de la Via Massagué

  • Punt Òmnia a Cal Molins

  • Dispositiu Policial a l'estació de Sabadell Sud

  • Asfaltatge de la Via Massagué

  • Sabadell tindrà la primera residència pública

  • FPO Dual d'electricitat

  • Servei de recollida de voluminosos

  • Millorem l'accés a l'escola Teresa Claramunt

  • Visita a la potabilitzadora

  • Comencen els Grans Vespres

  • Obres de millora a l'escola Juan Ramón Jiménez

  • Circuit esportiu de l'Avinguda de Matadepera

    07
    abril
    2016

    Presentació dels actes del Dia Internacional de la Dansa 2016

    El 7 d’abril, al saló del Teatre Principal, Montserrat Chacon, regidora de Cultura, i Tomàs Mañosa, de l’Esbart Sabadell Dansaire, han presentat en roda de premsa els actes que tindran lloc entorn del Dia Internacional de la Dansa, organitzat per l’Esbart Sabadell Dansaire, amb la col·laboració econòmica i logística de l’Ajuntament de Sabadell i el suport de les empreses Disnova i EBN Assessors.

     

    L’Esbart Sabadell Dansaire organitza la celebració del Dia Internacional de la Dansa a Sabadell des de l’any 1996. Al llarg d’aquests 20 anys s’han anat fent diverses activitats, com barres de dansa clàssica, xerrades, tallers de dansa. I, des de 2010, la Gala de Dansa Clàssica, les primeres edicions de la qual es van fer a la Sala Miguel Hernández i a Ca l’Estruch i, els últims anys, al Teatre Principal.

    La regidora de Cultura, Montserrat Chacon, ha expressat

    el meu agraïment i felicitació a totes les entitats que participen en actes, però sobretot a l’Esbart, que ha portat el pes de l’organització durant aquests vint anys

    Tomàs Mañosa, de l’Esbart Sabadell Dansaire afirma que

    el nostre objectiu és buscar la màxima qualitat entre les escoles i companyies de dansa que participen en la Gala de Dansa Clàssica. Per això, any rere any, un grup d’experts tria les millors coreografies entre les presentades

    La manifestació artística que s’ha mantingut des de la primera edició i durant aquest 20 anys ha estat la Mostra de Dansa, amb una línia ascendent en la participació d'escoles de dansa, companyies de dansa i grups folklòrics. Els primers anys hi participaven al voltant de 30 grups i aquest any n’hi participaran 45. Així mateix, el nombre de ballarins a l’inici no sobrepassava els 500 i el 2016 s’ha arribat als 1.500, amb una durada total de la Mostra de Dansa de 6 hores entre matí i tarda.

    Programa

    Categories Cultura i esport, Activitats culturals Tags cultura, dia internacional de la dansa