PLÀNOL DE SABADELL Adreces i telèfons d'emergències FARMÀCIES DE GUÀRDIA RESTRICCIÓ DE TRÀNSIT

CA EN ES
 
          

NOTÍCIES

  Ajuntament de Sabadell

  • Punt Net al Mercat de la Creu Alta

  • Presentem 3 autobusos articulats

  • Zona de Baixes Emissions de Sabadell (CAT)

  • Ofrena floral de la Diada Nacional de Catalunya a Sabadell

  • Festa Major de Sabadell 2025

  • Asfaltat puntual de la Gran Via

  • Actuacions coordinades contra les plagues

  • Renovació de la Via Massagué

  • Punt Òmnia a Cal Molins

  • Dispositiu Policial a l'estació de Sabadell Sud

  • Asfaltatge de la Via Massagué

  • Sabadell tindrà la primera residència pública

  • FPO Dual d'electricitat

  • Servei de recollida de voluminosos

  • Millorem l'accés a l'escola Teresa Claramunt

  • Visita a la potabilitzadora

  • Comencen els Grans Vespres

  • Obres de millora a l'escola Juan Ramón Jiménez

  • Circuit esportiu de l'Avinguda de Matadepera

    04
    Desembre
    2015

    Prop d’una vintena de membres del Consell d’Entitats Ciutat i Escola s’apropen, a través d’un curs, a les xarxes socials

    Membres del Consell d’Entitats Ciutat i Escola han participat durant els mesos d’octubre i novembre en un curs sobre xarxes socials i màrqueting digital. El curs, organitzat en el marc del Consell, s’ha plantejat amb l’objectiu d’acostar els participants a les xarxes, com a punt a trobada i com a mitjà de comunicació i difusió de l’activitat de les seves entitats. Amb un total de 4 sessions, l’acció ha comptat amb 18 assistents.

    El curs ha constat d’una part teòrica i una altra de taller. La finalitat pràctica era conèixer les peculiaritats de cada xarxa a l’hora de promoure projectes o serveis i també aprendre a monitoritzar i avaluar les mètriques de cada xarxa.

    El Consell d’Entitats Ciutat i Escola es va crear l’any 2005 amb l’objectiu de coordinar sota una mateix paraigua –l’educació– les entitats, empreses i institucions que ofereixen als centres educatius les activitats que conformen el programa Ciutat i Escola. Actualment formen part del Consell 65 entitats, empreses i regidories de l’Ajuntament i està coordinat per la Regidoria d’Educació.

    Categories Educació