PLÀNOL DE SABADELL Adreces i telèfons d'emergències FARMÀCIES DE GUÀRDIA RESTRICCIÓ DE TRÀNSIT

CA EN ES
 
          

NOTÍCIES

  Ajuntament de Sabadell

  • Punt Net al Mercat de la Creu Alta

  • Presentem 3 autobusos articulats

  • Zona de Baixes Emissions de Sabadell (CAT)

  • Ofrena floral de la Diada Nacional de Catalunya a Sabadell

  • Festa Major de Sabadell 2025

  • Asfaltat puntual de la Gran Via

  • Actuacions coordinades contra les plagues

  • Renovació de la Via Massagué

  • Punt Òmnia a Cal Molins

  • Dispositiu Policial a l'estació de Sabadell Sud

  • Asfaltatge de la Via Massagué

  • Sabadell tindrà la primera residència pública

  • FPO Dual d'electricitat

  • Servei de recollida de voluminosos

  • Millorem l'accés a l'escola Teresa Claramunt

  • Visita a la potabilitzadora

  • Comencen els Grans Vespres

  • Obres de millora a l'escola Juan Ramón Jiménez

  • Circuit esportiu de l'Avinguda de Matadepera

    15
    Març
    2023

    Rebuda a alumnes i docents de secundària francesos que participen amb l’Institut Ca n’Oriac en el projecte europeu eTwinning

    Rebuda a alumnes i docents de secundària  francesos que participen amb l’Institut Ca n’Oriac en el projecte europeu eTwinning

    Més d’una trentena d’alumnes i professors francesos visiten Sabadell aquesta setmana en el marc del projecte europeu eTwinning on participen conjuntament amb l’institut Ca n’Oriac. El projecte té com a objectiu conèixer la realitat del país veí i treballar conjuntament des d’una visió inclusiva i de gènere el futur dels joves tant a nivell acadèmic com també professional.

    Aquest matí, el regidor d’Educació, Manel Robles, ha presidit al Saló de Plens un acte de rebuda a aquest grup format per 30 alumnes i 3 professors del Collège Antonin Perbosc, de la localitat d'Auterive, pròxima a Tolosa de Llenguadoc, acompanyats pels 30 alumnes i 3 professors de l’Institut de Ca n’Oriac. Aquest intercanvi preveu l’estada dels alumnes sabadellencs a França durant la darrera setmana del mes de març

    El projecte eTwinning forma part de l’Erasmus+, el programa de la Unió Europea en matèria d’educació, formació, joventut i esport. L’objectiu és el de promoure i facilitar el contacte, l’intercanvi d’idees i el treball col·laboratiu entre el professorat i l’alumnat a través de les tecnologies de la informació i la comunicació (TIC).

    Durant el període de treball conjunt es fomentarà l’interès de l’alumnat per conèixer quins poden ser els seus itineraris acadèmics i les seves sortides professionals més enllà de l’entorn local i si aquestes poden estar marcades pel gènere. En aquest sentit, també es reflexionarà a l’entorn del lleure i l’esport des d’aquesta perspectiva de gènere i inclusiva.

    També s’han previst activitats al propi institut, a més d’una visita cultural a Barcelona, una activitat en col·laboració amb l’Escola de Futbol La Caserna i en general l’intercanvi d’experiències i aprenentatges entre l’alumnat dels dos països.

    Categories Educació Tags Institut Ca n'Oriac, Projecte europeu e Twinning