PLÀNOL DE SABADELL Adreces i telèfons d'emergències FARMÀCIES DE GUÀRDIA RESTRICCIÓ DE TRÀNSIT

CA EN ES
 
          

NOTÍCIES

  Ajuntament de Sabadell

  • Punt Net al Mercat de la Creu Alta

  • Presentem 3 autobusos articulats

  • Zona de Baixes Emissions de Sabadell (CAT)

  • Ofrena floral de la Diada Nacional de Catalunya a Sabadell

  • Festa Major de Sabadell 2025

  • Asfaltat puntual de la Gran Via

  • Actuacions coordinades contra les plagues

  • Renovació de la Via Massagué

  • Punt Òmnia a Cal Molins

  • Dispositiu Policial a l'estació de Sabadell Sud

  • Asfaltatge de la Via Massagué

  • Sabadell tindrà la primera residència pública

  • FPO Dual d'electricitat

  • Servei de recollida de voluminosos

  • Millorem l'accés a l'escola Teresa Claramunt

  • Visita a la potabilitzadora

  • Comencen els Grans Vespres

  • Obres de millora a l'escola Juan Ramón Jiménez

  • Circuit esportiu de l'Avinguda de Matadepera

    27
    Novembre
    2017

    Sabadell acull la primera de les caminades del cicle ‘A cent cap als 100’ que promou la Diputació de Barcelona

    La passejada serà pel rodal de Sabadell i tindrà una durada d'unes quatre hores

    Sabadell acull la primera de les caminades del cicle ‘A cent cap als 100’ que promou la Diputació de Barcelona

    Amb l’objectiu de promoure els hàbits de vida saludable a través de l'activitat física i al mateix temps donar a conèixer el municipi i les seves tradicions, Sabadell acollirà el proper dimecres, 29 de novembre, la primera de les passejades del programa ‘A cent cap als 100’ d’aquest any.

    Aquest cicle, que el promou la Diputació de Barcelona, i que a la nostra ciutat compta amb la col·laboració de l’Ajuntament de Sabadell i la Unió Excursionista de Sabadell (UES), es desenvolupa per grups a diferents ciutats de la província de Barcelona. Enguany Sabadell comparteix el programa amb els municipis de Sant Celoni, La Llagosta i l’Hospitalet i, la de dimecres, serà la primera de les cites al calendari.

    A més de les 4 sortides, els participants podran prendre part de la trobada final amb la resta de municipis del programa, un total de 68 municipis de la província. La cloenda es farà al mes de maig a Palau-solità i Plegamans.

    Conèixer el rodal

    La passejada, que compartiran prop de 200 persones, serà d’uns 8 quilòmetres, i es preveu que tingui una durada d’aproximadament quatre hores. L’itinerari pel rodal de Sabadell combinarà trams d’asfalt, pistes, rieres, camins i algun corriol per acabar amb un dinar a la Pista Coberta d’Atletisme.

    Abans de l’inici del recorregut, que començarà a les 10 del matí, els assistents esmorzaran al Santuari de la Salut per després posar-se en marxa cap el camí de Sant Iscle, Togores, el pi de les Tres branques, la font i bassa de Can Moragues i el torrent de Colobrers.

    L’activitat permetrà conèixer alguns dels indrets més emblemàtics de la ciutat i estarà guiada per monitors especialitzats que explicaran els punts d’interès al llarg del recorregut.

     

    Categories Cultura i esport, Esports Tags esports, rodal, UES