PLÀNOL DE SABADELL Adreces i telèfons d'emergències FARMÀCIES DE GUÀRDIA RESTRICCIÓ DE TRÀNSIT

CA EN ES
 
          

NOTÍCIES

  Ajuntament de Sabadell

  • Punt Net al Mercat de la Creu Alta

  • Presentem 3 autobusos articulats

  • Zona de Baixes Emissions de Sabadell (CAT)

  • Ofrena floral de la Diada Nacional de Catalunya a Sabadell

  • Festa Major de Sabadell 2025

  • Asfaltat puntual de la Gran Via

  • Actuacions coordinades contra les plagues

  • Renovació de la Via Massagué

  • Punt Òmnia a Cal Molins

  • Dispositiu Policial a l'estació de Sabadell Sud

  • Asfaltatge de la Via Massagué

  • Sabadell tindrà la primera residència pública

  • FPO Dual d'electricitat

  • Servei de recollida de voluminosos

  • Millorem l'accés a l'escola Teresa Claramunt

  • Visita a la potabilitzadora

  • Comencen els Grans Vespres

  • Obres de millora a l'escola Juan Ramón Jiménez

  • Circuit esportiu de l'Avinguda de Matadepera

    10
    Octubre
    2023

    Sabadell participa en la Cimera Juvenil Antirumors

    Sabadell participa en la Cimera Juvenil Antirumors

    El proper dijous, 12 d’octubre, s’iniciarà la setena edició de la Cimera Juvenil Antirumors, que enguany es realitzarà a la ciutat de Manlleu durant 4 dies. Hi participaran més de 60 joves de 9 territoris de tot l’Estat. La ciutat de Sabadell hi pren part a través  de la implicació dels joves de l’Espai LudoJove de la Ludoteca Margarida Bedós.

    La Cimera Juvenil Antirumors és un espai de trobada, formació i convivència adreçat a joves d’entre 14 i 21 anys que estan vinculats a nivell local a l’Estratègia Antirumors o a programes de convivència social.

    Durant la cimera els i les participants tindran l’oportunitat de crear un joc per potenciar el coneixement i respecte a la diversitat que conforma la nostra societat, així com també podran conèixer iniciatives socials que s’estan desenvolupant en altres territoris per tal d’inspirar-se per seguir fomentant la convivència en clau intercultural a les seves ciutats d’origen.

    A nivell estatal destaca la implicació de la Xarxa Antirumors de Sabadell amb la Red Española de Ciudades Interculturales (RECI), un espai de coordinació on es comparteixen experiències, formació i assessorament. En aquest sentit, Sabadell va ser també una de les ciutats europees pioneres que van formar part del projecte Communication For Integration (C4I), amb l’objectiu de combatre rumors i estereotips.

    Categories Antirumors, Drets Civils i Gènere, Joves Tags Xarxa Antirumors