PLÀNOL DE SABADELL Adreces i telèfons d'emergències FARMÀCIES DE GUÀRDIA RESTRICCIÓ DE TRÀNSIT

CA EN ES
 
          

NOTÍCIES

  Ajuntament de Sabadell

  • Punt Net al Mercat de la Creu Alta

  • Presentem 3 autobusos articulats

  • Zona de Baixes Emissions de Sabadell (CAT)

  • Ofrena floral de la Diada Nacional de Catalunya a Sabadell

  • Festa Major de Sabadell 2025

  • Asfaltat puntual de la Gran Via

  • Actuacions coordinades contra les plagues

  • Renovació de la Via Massagué

  • Punt Òmnia a Cal Molins

  • Dispositiu Policial a l'estació de Sabadell Sud

  • Asfaltatge de la Via Massagué

  • Sabadell tindrà la primera residència pública

  • FPO Dual d'electricitat

  • Servei de recollida de voluminosos

  • Millorem l'accés a l'escola Teresa Claramunt

  • Visita a la potabilitzadora

  • Comencen els Grans Vespres

  • Obres de millora a l'escola Juan Ramón Jiménez

  • Circuit esportiu de l'Avinguda de Matadepera

    02
    Març
    2018

    Sessió formativa sobre consum responsable adreçada a alumnes de grau superior del Taulé Viñas

    També han rebut informació sobre l’OMIC i la Junta Arbitral de Consum

    Sessió formativa sobre consum responsable adreçada a alumnes de grau superior del Taulé Viñas

    Una quarantena d’alumnes del grau superior de Màrqueting i del grau superior d’Administració del Centre de Formació Taulé Viñas han participat aquests dies en una sessió formativa organitzada per l’Ajuntament de Sabadell.

    La sessió ha consistit a formar de manera general els alumnes per tal que puguin tenir en compte diversos aspectes a l’hora de comprar un bé o contractar un servei. Per aquest motiu s’ha incidit en quins són els seus drets com a persones consumidores o quina documentació cal aportar per fer una reclamació. També s’ha tractat la telefonia, les vendes a distància i les compres en època de rebaixes.

    Els alumnes han pogut conèixer què és el l’Oficina Municipal del Consumidor (OMIC) i la Junta Arbitral de Consum de Sabadell (JAC), així com quines són les seves funcions.

    En relació amb la formació. la tinenta d’alcalde i regidora de Comerç, Consum i Turisme, Marisol Martínez, assenyala que “l'educació envers el consum és una prioritat en les línies de treball de l’OMIC, perquè la formació integral de la ciutadania ens ha de permetre tenir instruments per ser consumidors crítics i responsables”.

    Categories Comerç, Consum, Educació Tags consum, junta arbrital de consum, OMIC