PLÀNOL DE SABADELL Adreces i telèfons d'emergències FARMÀCIES DE GUÀRDIA RESTRICCIÓ DE TRÀNSIT

CA EN ES
 
          

NOTÍCIES

  Ajuntament de Sabadell

  • Punt Net al Mercat de la Creu Alta

  • Presentem 3 autobusos articulats

  • Zona de Baixes Emissions de Sabadell (CAT)

  • Ofrena floral de la Diada Nacional de Catalunya a Sabadell

  • Festa Major de Sabadell 2025

  • Asfaltat puntual de la Gran Via

  • Actuacions coordinades contra les plagues

  • Renovació de la Via Massagué

  • Punt Òmnia a Cal Molins

  • Dispositiu Policial a l'estació de Sabadell Sud

  • Asfaltatge de la Via Massagué

  • Sabadell tindrà la primera residència pública

  • FPO Dual d'electricitat

  • Servei de recollida de voluminosos

  • Millorem l'accés a l'escola Teresa Claramunt

  • Visita a la potabilitzadora

  • Comencen els Grans Vespres

  • Obres de millora a l'escola Juan Ramón Jiménez

  • Circuit esportiu de l'Avinguda de Matadepera

    24
    Octubre
    2024

    Visita guiada a l’obra “Esglaó a la fam(A)” del col·lectiu DACS, al Museu d’Art

    Divendres 25 d’octubre, a les 18h, en el marc de l’exposició GRIS PLOM

    Visita guiada a l’obra “Esglaó a la fam(A)” del col·lectiu DACS, al Museu d’Art

    El col·lectiu d’artistes DACS ha organitzat una visita guiada a la seva obra Esglaó a la fam(A) demà divendres, 25 d’octubre, a les 18h, al Museu d’Art de Sabadell. L’activitat també es farà dissabte, 16 de novembre. Aquesta acció forma part del programa de les activitats paral·leles a l’exposició temporal GRIS PLOM i pretén fer reflexionar sobre la creació artística i l’espai on s’exhibeix.

    El col·lectiu artístic busca amb aquesta acció promoure la reflexió sobre el procés creatiu d’Esglaó a la fam(A), la primera exposició del col·lectiu, en el marc de GRIS PLOM, i com els multiformats artístics dialoguen en un espai d'exhibició divergent o marginalitzat, tensionant les pràctiques i els formalismes de l'espai institucional.

    Es tracta d’un espai marginal amb una estètica destenyida, sense pintar (de blanc), un lloc no integrat a l'interior del museu, en el qual es visibilitza un art que podria definir-se com “minoritari”, ja que se surt dels cànons de l'exhibició hegemònica de l'art contemporani. No obstant això la proposta de DACS és el procés de l'obra, el contacte i la reflexió directa amb aquesta, una prova i error d'obres inacabades, en constant activisme, alterant temporalitats i espacialitats.

    GRIS PLOM i DACS

    GRIS PLOM és un projecte expositiu i audiovisual de recerca experimental i col·laborativa entorn de les arts visuals a Sabadell i el seu context social, cultural i polític des de 1960 fins avui. L’exposició es desplega en tres eixos temàtics, al Museu d’Art de Sabadell, a l’Acadèmia de Belles Arts i a Ca l’Estruch. El projecte audiovisual presenta quatre migmetratges audiovisuals i una pel·lícula documental. 

    DACS Sabadell és un col·lectiu nòmada que actua en diferents espais urbans oberts amb la intenció i l’objectiu d’abraçar i donar visibilitat a les pràctiques artístiques i a l’activisme d’artistes dones i dissidències de Sabadell. Pretén compartir visions sobre feminismes, neurodivergències, comunitats, família, antiracisme, ecologia i LGTBI+.

    Categories Cultura i esport, Museus Tags DACS, Gris Plom, Museu Art de Sabadell