PLÀNOL DE SABADELL Adreces i telèfons d'emergències FARMÀCIES DE GUÀRDIA RESTRICCIÓ DE TRÀNSIT

CA EN ES
 
          

NOTÍCIES

Ajuntament

04
Octubre
2016

L’Ajuntament de Sabadell aprova el Catàleg d’informació municipal transparent

El document recull 79 unitats d’informació i estarà subjecte a una avaluació trimestral sobre el seu compliment

El Catàleg d’Informació Municipal Transparent, no només dóna resposta a la Llei 19/2014 aprovada pel Parlament de Catalunya, de transparència, accés a la informació pública i bon govern, sinó que es tracta, tal i com explica la regidora de Transparència, Elena Hinojo,

d’un pas més, fruit del compromís polític del Govern de la ciutat, amb el Pla de Mandat 2016-2019, d’impulsar una nova governança amb criteris de transparència, rendiments de comptes, ètica pública i participació. Introdueix tots els mecanismes de control, transparència, exigència i servei públic amb la voluntat de millora de la qualitat de la informació.

 

Categories Ajuntament Transparència

09
Setembre
2016

Sabadell, Barberà i Sant Quirze seran presents a la inauguració del Parlament Global d’Alcaldes

La nova plataforma pretén la cooperació entre ciutats de tot el món en temes com la migració, la desigualtat, el canvi climàtic i la governabilitat

Sabadell, Barberà i Sant Quirze seran presents a la inauguració del Parlament Global d’Alcaldes

Les tres ciutats són les úniques de Catalunya i de l’Estat espanyol presents en la nova iniciativa

L'alcalde de Sabadell, Juli Fernàndez, conjuntament amb l'alcaldessa de Barberà del Vallès, Sílvia Fuster, i el regidor de Desenvolupament Econòmic i Local de Sant Quirze del Vallès, Àlex Brossa, assistiran, demà dissabte, a la trobada inaugural del Parlament Global d'Alcaldes que té lloc del 9 a l'11 de setembre a la Haia.

Categories Ajuntament Govern

06
Setembre
2016

Sabadell Atenció Ciutadana estrena el 12 de setembre els nous horaris d’atenció al públic

L’objectiu és donar un millor servei i evitar esperes en hores punta

Sabadell Atenció Ciutadana estrena el 12 de setembre els nous horaris d’atenció al públic

Amb l’objectiu de donar millor servei i evitar esperes en hores punta, el servei municipal Sabadell Atenció Ciutadana (SAC) actualitzarà els horaris d’atenció al públic després de l’estiu. La decisió respon, principalment, a què la major part de les atencions es fan al llarg del matí, ja que el 88% de les atencions es fan entre les 9 i fins a les 3 de la tarda i només un 12% a les tardes.

 

 

 

Categories Ajuntament Transparència

04
Agost
2016

Mor Antonio Trives, històric regidor des de l’inici dels ajuntaments democràtics dels equips de govern de l’alcalde Farrésics.

Durant els 20 anys que va ser regidor, desenvolupant diferents funcions.

Mor Antonio Trives, històric regidor des de l’inici dels ajuntaments democràtics dels equips de govern de l’alcalde Farrésics.

L’exregidor de l’Ajuntament de Sabadell i Medalla d’Honor de Sabadell, Antonio Trives, ha mort avui a l’edat de 80 anys. Trives va ser regidor des dels primers ajuntaments  democràtics i va formar part de tots els governs de l’alcalde Antoni Farrés (1979-1999).

Categories Ajuntament

22
Juliol
2016

L’Ajuntament obrirà per segon any consecutiu cinc centres cívics durant el mes d’agost

Els centres cívics de Ca n’Oriac, la Creu de Barberà, la Concòrdia, Torre-romeu i Can Puiggener obriran a la tarda, de dilluns a divendres

Cinc centres cívics de la ciutat obriran les portes durant el mes d’agost, després de la bona acollida que va tenir la mesura aplicada pel Govern l’any passat. Es tracta dels centres de Ca n’Oriac, la Creu de Barberà, la Concòrdia, Torre-romeu i Can Puiggener.

Categories Ajuntament

21
Juliol
2016

L’Ajuntament senyalitza els arbres més grossos de la ciutat

Ara per ara se’n destaquen 16 dels 35 que hi ha a la trama urbana.

L’Ajuntament senyalitza els arbres més grossos de la ciutat

Aquesta setmana s’està instal·lant la senyalització de 16 arbres que es troben entre els més grossos que hi ha dins de la trama urbana de Sabadell, com l’eucaliptus del parc de Nostra Llar o el lledoner de la plaça de Frederic Mompou. En tots els casos es tracta dels exemplars que es troben situats a parcs, places i carrers de Sabadell que per les seves dimensions i desenvolupament es poden considerar els grans arbres de la ciutat. La senyalització, que té un cost de 4.918,83 euros, identificarà l'espècie, les dimensions de l'exemplar i inclou un codi QR, mitjançant el qual es pot visualitzar una fitxa amb les principals característiques de l’exemplar.

Categories Ajuntament Espai públic Parcs i Jardins

19
Juliol
2016

L’Ajuntament de Sabadell decreta dos dies de dol oficial amb motiu del tràgic accident on ha perdut la vida una jove de la ciutat

El consistori posa a disposició tota l’ajuda logística necessària per ajudar familiars i amics.

L’Ajuntament de Sabadell lamenta profundament el tràgic accident produït la nit del passat dilluns al barranc del Canyó d'Añisclo, al Pirineu d'Osca, on ha mort una jove de la ciutat que formava part del grup escolta Xaloc de Sabadell.

Categories Ajuntament

<<  142 143 144 145 146 [147148 149 150 151  >>