PLÀNOL DE SABADELL Adreces i telèfons d'emergències FARMÀCIES DE GUÀRDIA RESTRICCIÓ DE TRÀNSIT

CA EN ES
 
          

NOTÍCIES

Ajuntament

14
Gener
2016

La retirada de tanques d’obra alliberarà nous espais al passeig de la Plaça Major

El Govern municipal demana al nou Govern català que inclogui elements del projecte inicial de l’estació del Passeig, que es van eliminar posteriorment

 

La retirada de les tanques d’obra que envolten les tapes de ventilació i de sortides d’emergència al passeig de la Plaça Major permetrà des del divendres 15 de gener alliberar nous espais. L’Ajuntament retirarà les tanques més properes al Racó del Campanar i les del costat de la pista de patinatge, després de comprovar les característiques del paviment provisional que s’ha col·locat a la zona. També quedarà desmuntada la pista de patinatge, ubicada al Passeig durant el Nadal.

Categories Ajuntament Urbanisme i Habitatge

13
Gener
2016

La constitució de la Comissió de Seguiment dóna el tret de sortida al procés participatiu Posem Llum a l’Ajuntament

La constitució aquesta setmana de la Comissió de Seguiment que ha de vetllar pel bon funcionament de l’Auditoria Ciutadana ha posat el punt de partida al procés auditoria13de participació ciutadana que porta per títol Posem Llum a l’Ajuntament i que té per objectiu revisar i millorar la gestió de l’administració pública.

 

Categories Ajuntament

11
Gener
2016

El Govern municipal facilita l’assentament de les bases per establir una via de diàleg entre el BBVA i la PAH per als casos d’ocupació d’habitatges

 

Membres de l’Ajuntament de Sabadell s’han reunit avui amb representants del BBVA i la PAH per fer front als casos d’ocupació d’habitatges propietat del BBVA. El Govern municipal es mostra satisfet perquè durant la trobada s’han aconseguit acords que facilitin un escenari de diàleg.

 

Categories Ajuntament Govern Urbanisme i Habitatge

08
Gener
2016

Valoració positiva dels casals de Nadal per a infants i joves en risc d’exclusió

Els casals, articulats a través de vuit entitats de lleure, han ofert prop de 370 places finançades al 100% per l’Ajuntament

 

El Govern de Sabadell ha valorat de manera positiva el desenvolupament dels casals de Nadal destinats a infants i joves en risc d’exclusió que, per primera vegada, ha impulsat l’Ajuntament durant aquestes festes. Així ho ha expressat el tinent d’alcalde d’Acció Social i Cultura i regidor d’Educació, Joan Berlanga, el qual ha reafirmat la voluntat municipal de treballar per repetir la iniciativa en propers períodes de vacances escolars, amb l’objectiu de promoure l’equitat en l’accés al lleure educatiu i la igualtat d’oportunitats. Els casals, articulats a través de vuit entitats de lleure, han ofert prop de 370 places finançades al 100% per l’Ajuntament. 

 

Categories Ajuntament Activitats culturals

04
Gener
2016

L’Ajuntament de Sabadell aconsegueix més de 141 mil euros per invertir en economia social, impulsar l’emprenedoria i millorar l’ocupabilitat de professionals

El Servei d’Ocupació de Catalunya atorga aquesta subvenció en el marc del Programa de projectes innovadors i experimentals

 

L’Ajuntament de Sabadell ha rebut més de 141 mil euros del Servei d’Ocupació de la Generalitat de Catalunya (SOC) per desenvolupar cinc accions durant 2016. Una de les línies de treball es centrarà en l’impuls de l’Economia Social i Solidària (ESS), on s’aprofundirà en fomentar la cooperació entre les pròpies iniciatives d’ESS de la ciutat i es donarà continuïtat a la promoció del consum responsable.

 

Categories Ajuntament Empresa Economia i treball

31
Desembre
2015

La neteja dels abocaments al rodal costen a la ciutat més de 12.000 euros mensuals

L’Ajuntament demana la col·laboració ciutadana per evitar els abocaments

 

abocament1El servei de manteniment del rodal i del Ripoll destina mensualment més de 12.000 euros a la neteja d’espais i àrees d’esbarjo, així com a la recollida d’abocaments. El 2015 s’ha recollit 1.824 m3 de tot tipus de residus. Hi predominen la runa procedents de petites obres, mobles, roba i deixalles en general. També s’hi aboquen piles de fibrociment d’amiant (uralita), material que en inhalar-lo pot ser molt perjudicial per a la salut i, per aquest motiu, l’ha de retirar una empresa gestora autoritzada.

 

Categories Ajuntament Medi ambient Ripoll

30
Desembre
2015

Prop de 1.900 participants correran la 5a Cursa de Cap d’Any “La Nostra” amb sortida i arribada a la plaça de la Creu Alta

El recorregut de la prova implicarà afectacions al trànsit i al transport públic

lanostra2014

La cinquena edició de la cursa de Cap d’Any “La Nostra” MAAS, que organitza l’Associació Esportiva Sant Silvestre de Sabadell i compta amb la col·laboració de l’Ajuntament de Sabadell, tindrà una participació al voltant dels 1.900 atletes, entre participants a la cursa de 5 km i les curses infantils, que tindran lloc demà, dijous 31 de desembre, a partir de les 16.25 h, amb sortida i arribada a la plaça de la Creu Alta.

 

Categories Ajuntament Cultura i esport Esports

<<  162 163 164 165 166 [167168 169 170 171  >>