PLÀNOL DE SABADELLAdreces i telèfons d'emergènciesFARMÀCIES DE GUÀRDIARESTRICCIÓ DE TRÀNSIT
CA EN ES
 
           

RESIDUS

 

Residus

24
abril
2019

El Pla local de prevenció de residus estableix la reducció dels residus en un 20%

Defineix 22 actuacions a implantar fins al 2024

El Pla local de prevenció de residus estableix la reducció dels residus en un 20%

L’Ajuntament de Sabadell ha elaborat el Pla local de prevenció de residus 2019-2024 que té com a objectiu reduir els residus, fer un ús més eficient dels recursos i fer transparent la gestió de les deixalles. Per garantir aquests objectius, el Pla marca una estratègia que passa entre d’altres per la difusió i la sensibilització entre la ciutadania perquè adoptin estils de vida i hàbits de consum responsables i que afavoreixen tant la prevenció de residus com la utilització responsable dels materials; per la reducció del malbaratament alimentari tant en els grans productors com en l’àmbit domèstic; la reducció dels envasos i les bosses de plàstic d’un sol ús; el foment i la reutilització com a mecanisme de prevenció de residus; incentivar econòmicament les bones pràctiques de prevenció de residus i l’impuls de l’ús d’instruments de fiscalitat ambiental per reduir el residus  fer un ús eficient dels recursos, afavorint la transparència en relació amb els costos de la gestió dels residus municipals, entre d’altres.

Categories: Sabadell 2030, Residus, Transició Ecològica

09
Novembre
2018

L'Ajuntament manté el seu compromís per garantir la qualitat del servei de recollida de residus i el manteniment de la feina de tot el personal treballador

L'Ajuntament manté el seu compromís per garantir la qualitat del servei de recollida de residus i el manteniment de la feina de tot el personal treballador
  • El contracte de serveis de recollida i neteja vigent amb l’empresa SMATSA preveu que es pagui pels serveis efectivament prestats, segons els preus fixats a l’oferta per la pròpia empresa.
  • Com saber si un servei s’ha fet? El contracte obliga a tenir un sistema de seguiment i pagar objectivament els serveis efectivament prestats.

Categories: Ajuntament, Residus

28
Setembre
2018

El Govern celebra l’aprovació d’una proposició per garantir l’eficiència, la transparència i la fiscalització als serveis públics

La moció es va aprovar per unanimitat de tots els grups municipals

El Govern celebra l’aprovació d’una proposició per garantir l’eficiència, la transparència i la fiscalització als serveis públics

El Govern de la ciutat celebra que tots els grups municipals del Consistori hagin donat suport a la proposició que emplaça l’Ajuntament a garantir l’eficàcia del servei de recollida de residus municipals i neteja viària, a partir del compliment del que estableix el contracte actual i assegurar la transparència i la integritat en les contractacions públiques tal i com estipula la nova llei de contractes dels servei públic.

Categories: Ajuntament, Transparència, Residus

30
Gener
2018

L’estudi, seguiment i fiscalització dels serveis prestats externament, objectius dels Serveis Municipals

S’integraran a l’equip de treball 3 nous inspectors de carrer

L’estudi, seguiment i fiscalització dels serveis prestats externament, objectius dels Serveis Municipals

Un cop creada la nova Regidoria de Serveis Municipals – una de les grans novetats de la remodelació del cartipàs al juliol de 2017 – encarregada de l’anàlisi i la planificació estratègica de tots els serveis municipals, avui s’han presentat les noves dependències municipals, situades al carrer de Ferrer de Blanes, 25, on s’integra l’equip de treball del Servei d’Anàlisi i Projectes i del Servei de Residus i Neteja Viària, per tal d’optimitzar els recursos i treballar de forma més unificada.

Categories: Ajuntament, Govern, Transparència, Residus

10
Gener
2018

L’ajuntament de Sabadell detecta irregularitats en el sistema de seguiment GPS

L’ajuntament de Sabadell detecta irregularitats en el sistema de seguiment GPS

A més de les irregularitats en l'adjudicació del contracte a l’empresa Smatsa l’ajuntament de Sabadell n’ha detectat també en la pròpia execució del contracte per part de l'empresa. Aquest és el cas,  per exemple, de la no implantació del sistema de control i seguiment del servei mitjançant GPS, des de l'inici del contracte, tal i com recull la seva oferta. Aquest sistema no va començar a estar operatiu, parcialment fins el gener de 2016 (76% vehicles recollida i 27% vehicles neteja).

És en aquest sentit que l’ajuntament ha requerit a Smatsa que apliqui el sistema a tots el serveis. Si no ho fa se li obrirà un expedient sancionador que pot acabar amb la rescissió del contracte per incompliment greu d’un aspecte essencial.

Categories: Ajuntament, Espai públic , Transparència, Residus, Transició Ecològica

<<  2 3 4 5 6 [78 9  >>