PLÀNOL DE SABADELLAdreces i telèfons d'emergènciesFARMÀCIES DE GUÀRDIARESTRICCIÓ DE TRÀNSIT
CA EN ES
 
          

SALUT

 

11
Febrer
2025

Nova edició de les xerrades saludables per a la Gent Gran a Sabadell

S’ofereixen conferències en centres cívics i equipaments arreu de la ciutat

Nova edició de les xerrades saludables per a la Gent Gran a Sabadell

Sabadell compta amb una àmplia oferta d’activitats per fomentar l’envelliment actiu. Entre les propostes que es desenvolupen regularment hi ha dos cicles de xerrades que promocionen la salut i el benestar des d’un punt de vista integral. Ambdós cicles programen sessions cada mes en diferents centres cívics i equipaments municipals de la ciutat.

El cicle de xerrades saludables tractarà durant el 2025 temes com els valors de viatjar, el canvi climàtic o els beneficis de l’esport. En paral·lel, el programa Grans Xerrades dedicarà conferències aquest primer trimestre a la memòria i a l’alimentació.


Grans Xerrades

El dimecres 12 de febrer, de 10 a 11h, el complex del Parc Central acull la sessió ‘Parlem de Memòria Viva’. Una trobada per compartir i reflexionar sobre les històries personals.


La conferència del mes de març portarà per títol ‘Menjar sa per tenir millor qualitat de vida’ i es farà el dia 12 a les 10h al Casal Cívic Rogelio Soto.


Les Grans Xerrades s’organitzen des del programa Sempre Acompanyats de la Fundació ‘La Caixa’ i Creu Roja amb la col·laboració de l’Ajuntament de Sabadell. Més informació i inscripcions a 671.032.855 o 667.170.957.


Cicle de xerrades saludables

El divendres 14 de febrer, de 18 a 20h, el Casal Pere Quart acollirà la sessió de temàtica econòmica ‘Gaudir de la jubilació’, a càrrec de Joaquim Sànchez López, graduat social i màster en Gestió Empresarial.  


Al març es parlarà dels beneficis de la lectura al Centre Cívic de Ca n’Oriac, a l’abril al Casal Pere Quart sobre com fer la renda i al maig en el Centre Cívic de la Concòrdia s’oferirà la xerrada ‘Els beneficis de la sexualitat sana i respectuosa’. Es pot consultar tot el programa a la web municipal.

El cicle de xerrades saludables està organitzat pel Consell Consultiu de Persones Grans amb la col·laboració de l’Ajuntament de Sabadell.

Categories Gent gran, Salut Tags centres cívics, cicle de xerrades