PLÀNOL DE SABADELL Adreces i telèfons d'emergències FARMÀCIES DE GUÀRDIA RESTRICCIÓ DE TRÀNSIT

CA EN ES
 
          

DRETS CIVILS

 

 

06
Novembre
2025

El programa de Memòria Democràtica ofereix l’obra Sobre la tirania per alertar dels perills del feixisme

El programa de Memòria Democràtica ofereix l’obra Sobre la tirania per alertar dels perills del feixisme

L’auditori Pere Quart acollirà el divendres 7 de novembre, a les 19 h, l’obra de teatre Sobre la tirania. La representació forma part del programa d’activitats de Memòria Democràtica de Sabadell.

Sobre la tirania és una adaptació lliure del best-seller ON TYRANNY: twenty lessons from the twentieth century de l'historiador i escriptor nord-americà Timothy Snyder. A l’obra, un actor, que pot ser un professor o un conferenciant, amb l’ajut de les imatges d’un antic projector explica què podem aprendre del tràgic segle XX que ens pugui ser útil per defensar la democràcia en el segle XXI.

L’espectacle, amb dramatúrgia de Carles Grau Fonollosa i interpretació d’Òscar Intente, fa una crida als espectadors a identificar els mecanismes que van portar a molts països d’Europa a caure en l’autoritarisme i el feixisme durant el segle XX i combatre’ls sent agents i protagonistes de la història.

L’entrada és gratuïta fins a completar l’aforament.

Categories Memòria democràtica, Drets Civils i Gènere Tags programa de Memòria Democràtica