ExpOtaku arriba aquest cap de setmana a Fira Sabadell amb una gran trobada de cultura japonesa i entreteniment alternatiu
Fira Sabadell acollirà aquest cap de setmana, 16 i 17 de maig, una nova edició d’ExpOtaku, un dels esdeveniments itinerants més destacats dedicats a la cultura otaku, el manga, l’anime, els videojocs i la cultura japonesa, que recorre diferents ciutats de l’Estat.
L’esdeveniment, que tindrà lloc en aquest equipament municipal, reunirà un gran nombre d’aficionats i visitants, especialment públic jove amb una àmplia programació d’activitats, concursos, exhibicions, tallers, espais comercials i propostes lúdiques vinculades a l’univers otaku.
El saló obrirà dissabte de 10 a 21 h i diumenge de 10 a 20 h. Entre les activitats programades hi haurà concursos de cosplay i karaoke, tornejos de videojocs, espais de realitat virtual, tallers temàtics, jocs de taula, cultura japonesa, exhibicions de dansa k-pop i arts marcials, així com diferents zones interactives per a tots els públics.
Amb aquesta cita, Sabadell continua reforçant el paper de Fira Sabadell com a espai de referència per a l’acollida d’esdeveniments culturals, socials i d’oci de gran format per a públics diversos amb capacitat d’atraure visitants de dins i fora de la ciutat.
Les entrades es poden adquirir anticipadament en línia i també a la taquilla de Fira Sabadell durant els dies de l’esdeveniment. Més informació, programa i venda d’entrades a www.expotaku.com/sabadell
- Etiquetes: ExpOtaku | Fira Sabadell
