TPL_YOOTHEME_SKIP_TO_MAIN_CONTENT

PLÀNOL DE SABADELL Adreces i telèfons d'emergències FARMÀCIES DE GUÀRDIA RESTRICCIÓ DE TRÀNSIT

06Octubre

S’estrena el Saló de Jazz al Principal amb dues propostes aquesta tardor

Els primers concerts aniran a càrrec de Marc Miralta i Christos Rafalides, i de Memi Sillah Group

No video selected.
S’estrena el Saló de Jazz al Principal amb dues propostes aquesta tardor

La programació dels teatres municipals de Sabadell incorpora aquesta temporada, com a novetat, el cicle Saló de Jazz, una proposta que neix amb l’objectiu d’ampliar la diversitat d’estils musicals que s’ofereixen als equipaments municipals. Aquesta tardor el cicle comptarà amb dues cites, en dijous i a partir de les 20 h, al Saló del Teatre Principal. El format i les característiques d’aquest espai permetran viure els concerts en un ambient proper i recollit, amb els músics a poca distància del públic i afavorint una experiència musical directa i pròxima.

La primera actuació tindrà lloc el dijous 8 d’octubre, a les 20 h, amb el bateria Marc Miralta i el vibrafonista Christos Rafalides. La proposta uneix virtuosisme, experiència internacional i una mirada oberta al jazz contemporani.

Marc Miralta és un percussionista amb una extensa trajectòria en l’àmbit del jazz. Al llarg de la seva carrera ha actuat en festivals i sales de jazz d’arreu de l’Estat i en nombrosos països d’Europa, Amèrica i altres punts del món. La seva discografia inclou una trentena d’enregistraments  i destaca el seu primer treball com a líder de la New York Flamenco Reunion, reconegut com a millor disc de jazz de l’any 2000 per la revista Cuadernos de Jazz.

En aquesta ocasió compartirà escenari amb Christos Rafalides, vibrafonista, compositor i artista discogràfic establert a Barcelona i també amb una important trajectòria internacional.

La segona sessió arribarà el dijous 19 de novembre, també a les 20 h, amb Memi Sillah Group. El concert planteja un recorregut des de la tradició a la innovació amb la fusió d’estils, combinant harmonies de jazz i ritmes jamaicans.

Memi Sillah és cantant i trompetista. Va iniciar la seva trajectòria en l’àmbit de la música jamaicana i durant la seva formació en música moderna va entrar en contacte amb el jazz. D’aquesta confluència neix Memi Sillah Group, el seu projecte personal, amb la voluntat d’acostar aquests dos universos musicals. Els cinc músics de la banda treballen amb ritmes caribenys i harmonies de jazz, amb una proposta que posa també l’accent en la interacció entre els intèrprets durant el directe.

Més informació