PLÀNOL DE SABADELLAdreces i telèfons d'emergènciesFARMÀCIES DE GUÀRDIARESTRICCIÓ DE TRÀNSIT
CA EN ES

NOTÍCIES

Octubre

Comunicat de l’Ajuntament de Sabadell

L’Ajuntament de Sabadell vol fer públic el seu rebuig a l’ús de la violència i lamenta que les protestes d’aquesta nit hagin derivat en escenes de vandalisme, incendis de contenidors i aldarulls que no poden emparar-se en el marc de les protestes pacifiques.

L’Ajuntament fa una crida a respectar les normes de convivència democràtica i que tothom faci un esforç per reduir la tensió generada a la nostra ciutat. La llibertat d’expressió s’ha de desenvolupar amb respecte al civisme que sempre ha caracteritzat Sabadell. Entre tots i totes, especialment els partits polítics per la seva responsabilitat, hem de contribuir a fer possible un clima de diàleg, amb predisposició a escoltar l’altre.

L’Ajuntament també vol expressar el seu suport als equips d’emergències i als cossos de seguretat que han vetllat per mantenir la seguretat a la ciutat i agrair el treball dels serveis municipals en el seu conjunt.

Categories Ajuntament