PLÀNOL DE SABADELL Adreces i telèfons d'emergències FARMÀCIES DE GUÀRDIA RESTRICCIÓ DE TRÀNSIT

CA EN ES
 
          

NOTÍCIES

  Ajuntament de Sabadell

  • Punt Net al Mercat de la Creu Alta

  • Presentem 3 autobusos articulats

  • Zona de Baixes Emissions de Sabadell (CAT)

  • Ofrena floral de la Diada Nacional de Catalunya a Sabadell

  • Festa Major de Sabadell 2025

  • Asfaltat puntual de la Gran Via

  • Actuacions coordinades contra les plagues

  • Renovació de la Via Massagué

  • Punt Òmnia a Cal Molins

  • Dispositiu Policial a l'estació de Sabadell Sud

  • Asfaltatge de la Via Massagué

  • Sabadell tindrà la primera residència pública

  • FPO Dual d'electricitat

  • Servei de recollida de voluminosos

  • Millorem l'accés a l'escola Teresa Claramunt

  • Visita a la potabilitzadora

  • Comencen els Grans Vespres

  • Obres de millora a l'escola Juan Ramón Jiménez

  • Circuit esportiu de l'Avinguda de Matadepera

    02
    Juliol
    2024

    Sabadell acull “Trajectes vitals cercant refugi”, una reflexió sobre la crisi de les persones refugiades amb els periodistes Hibai Arbide i Carles Solà

    Sabadell acull “Trajectes vitals cercant refugi”, una reflexió sobre la crisi de les persones refugiades amb els periodistes Hibai Arbide i Carles Solà

    En el marc del Dia Mundial de les Persones Refugiades, l’Ajuntamet de Sabadell ha organitzat la taula rodona “Trajectes vitals cercant refugi”, amb Hibai Arbide, advocat, activista i periodista especialitzat en la temàtica a Grècia i Carles Solà, periodista i director del programa “30 Minuts”. L’acte estarà moderat per Josep Ramon Giménez, periodista i membre de la Lliga dels Drets dels Pobles, i tindrà lloc dijous, 4 de juliol, a les 18.30h a Ca l’Estruch.

    Actualment són 75,9 milions les persones desplaçades forçosament, 36,6 milions de les quals han hagut de deixar el seu país. En l’acte de dijous es reflexionarà sobre el dret al refugi i les vies legals: quina és la realitat, quins són els compromisos dels estats i com es dona resposta als reptes en aquest àmbit.

    L’acte forma part del programa del Dia Mundial de les Persones Refugiades.

    Categories Drets Civils i Gènere Tags Carles Solà, Hibai Arbide, Trajectes vitals cercant refugi