PLÀNOL DE SABADELL Adreces i telèfons d'emergències FARMÀCIES DE GUÀRDIA RESTRICCIÓ DE TRÀNSIT

CA EN ES
 
          

NOTÍCIES

  Ajuntament de Sabadell

  • Punt Net al Mercat de la Creu Alta

  • Presentem 3 autobusos articulats

  • Zona de Baixes Emissions de Sabadell (CAT)

  • Ofrena floral de la Diada Nacional de Catalunya a Sabadell

  • Festa Major de Sabadell 2025

  • Asfaltat puntual de la Gran Via

  • Actuacions coordinades contra les plagues

  • Renovació de la Via Massagué

  • Punt Òmnia a Cal Molins

  • Dispositiu Policial a l'estació de Sabadell Sud

  • Asfaltatge de la Via Massagué

  • Sabadell tindrà la primera residència pública

  • FPO Dual d'electricitat

  • Servei de recollida de voluminosos

  • Millorem l'accés a l'escola Teresa Claramunt

  • Visita a la potabilitzadora

  • Comencen els Grans Vespres

  • Obres de millora a l'escola Juan Ramón Jiménez

  • Circuit esportiu de l'Avinguda de Matadepera

    23
    Juny
    2022

    Visita guiada a l’exposició permanent del Museu d’Art amb una mirada LGTBI

    L’activitat tindrà lloc el 29 de juny a les 7 de la tarda

    Visita guiada a l’exposició permanent del Museu d’Art amb una mirada LGTBI

    Des de l'Ajuntament, amb un treball conjunt del Servei d’Atenció Integral LGTBI (SAI) de Feminismes i LGTBI i del Museu d’Art de Sabadell (MAS), s’ha impulsat la creació d’una nova mirada l’exposició permanent, sota el títol “Dol i militància queer: una relectura en clau LGTBI a la col·lecció”. El 29 de juny, a les 7 de la tarda, s’oferirà una segona visita guiada a càrrec de Víctor Ramírez Tur, autor de l’acció i doctor en Història de l’Art i mediador. El recorregut també comptarà amb la col·laboració de Mireia Sánchez, historiadora de l'art i filòloga.

    Aquesta activitat s’emmarca dins el programa “Ventilem els Armaris! Sabadell amb els Drets de lesbianes, gais, bisexuals, trans i intersex” que té per objectiu sensibilitzar la ciutadania sobre la diversitat sexual i de gènere i s’ha treballat coordinadament des de l’Ajuntament de Sabadell i la Taula de Gènere, Feminismes i LGTBI. Podeu consultar el programa complet d’activitats a la web.

    Amb aquesta acció, el MAS continua amb la seva tasca de visibilització de la diversitat sexual i afectiva que s’emmarca en la missió social dels museus: transformar-los en espais on tothom s’hi vegi representat. Així, s’ofereix una visió més diversa i integradora i s’avança cap a un model de museu més inclusiu, participatiu i social.

    Aquesta actuació en clau LGTBI ens convida a reflexionar, en forma de diàleg, entre el discurs i les narratives tradicionals i de privilegis en el món de l’art i les experiències de superació, de lluita, d’activisme i també de dol i mort, que han viscut les comunitats LGTBI en les darreres dècades. La finalitat és visibilitzar i democratitzar les arts i posar en valor subjectes que mai han tingut representació en aquest sector, des d’una visió disruptiva.

    El públic general també pot gaudir d’aquesta lectura de la col·lecció en clau LGTBI de forma autònoma gràcies a les guies i materials diversos que s’hi poden trobar al museu.

    Categories Cultura i esport, Museus Tags LGTBI, MAS, Museu d'Art de Sabadell