PLÀNOL DE SABADELLAdreces i telèfons d'emergènciesFARMÀCIES DE GUÀRDIARESTRICCIÓ DE TRÀNSIT
CA EN ES
 
          

NOTÍCIES

  Ajuntament de Sabadell

  • Nova vida per a la plaça de les Àvies i els Avis

  • Plantem cara a la Processionària - Consells veterinari

  • Projecte "Sortim a la natura"

  • Sabadell, referent en reutilització d’aigua

  • Els jocs infantils del Parc Taulí i de Benjamín García ja estan renovats!

  • Així han quedat els espais de joc infantil a la plaça de Lluís Mas i al carrer de Lucreci

  • Portes obertes de l'Escola Illa

  • Sessió informativa Ajuntament i Toyota Handling Material

  • Transformació a la Via Alexandra de Sabadell

  • Sabadell planta més de 300 arbres en carrers d’elevat trànsit

  • Sabadell, Capital de la Cultura Catalana 2024

  • La Unitat de Vigilància Rural de la Policia Municipal de Sabadell

    05
    Novembre
    2015

    L’empresa municipal d’aigües d’Addis Abeba (Etiòpia) visita la depuradora del riu Sec per conèixer la tecnologia de tractament d’aigües

    Una delegació de l’empresa municipal d'aigües AAWSA d’Addis Abeba –la capital d’Etiòpia– ha visitat aquest matí la planta depuradora del riu Sec (EDAR Sabadell - Riuedaretiopia Sec). Concretament s’han interessat per les actuacions que s'hi estan duent terme per posar en funcionament les línies de tractament mitjançant la tecnologia de bioreactors de membranes (MBR). Els treballadors etíops tenen la intenció d’aplicar aquesta tecnologia a la seva empresa.

     

    Categories: Aigua, Transició Ecològica

    05
    Novembre
    2015

    La Biblioteca de Ponent disposarà d’un fons especial dedicat a l’Esport

    Del 10 al 25 de novembre la Biblioteca portarà a terme diferents actes de presentació amb figures rellevants de l’esport com Eric Pedrosa, Olga Domènec, Javier Pérez i Jordi Grané

     

    A partir de 10 de novembre, la Biblioteca de Ponent disposarà del fons especial dedicat a l’esport més important de la ciutat. Es tracta d’un fons amb 900 volums inicials que anirà ampliant-se al llarg del temps. Aquest fons es divideix en 7 categories que permeten una millor classificació i localització.

     

    Categories: Cultura i esport, Biblioteques, Esports

    04
    Novembre
    2015

    L’Ajuntament de Sabadell obre expedients informatius a tres treballadors municipals en relació amb la seva imputació en el cas Mercuri

    Davant les informacions fetes públiques les darreres hores sobre el Sumari del Cas Mercuri (peça 21), en la qual han estat imputats tres treballadors municipals, l’Ajuntament de Sabadell ha decidit obrir expedients informatius amb l’objectiu d’aclarir si s’ha incorregut en alguna falta administrativa.

    Cal recordar que, tal i com era objectiu del nou govern, l’Ajuntament de Sabadell, com a màxim vetllador dels interessos corporatius i de la ciutat, està personat com a acusació particular del cas Mercuri.

    Categories: Ajuntament, Govern

    04
    Novembre
    2015

    El nou centre de control de trànsit permetrà monitoritzar la circulació a la ciutat, facilitant la presa de decisions per a una mobilitat més sostenible i segura

    Aquest matí s’ha presentat la primera fase del nou centre de control de trànsit de Sabadell. El servei, ubicat a Can Marcet, permetrà en tot moment la gestió i monitoritzaciócontroltransit del trànsit a la ciutat, tot detectant incidències i alhora recollint dades útils per conèixer les dinàmiques de circulació a les principals vies de Sabadell. Avui han presentat el nou dispositiu l’alcalde, Juli Fernàndez, i el regidor d’Espai Públic, Xavier Guerrero.

    Categories: Mobilitat, Mobilitat i transport

    03
    Novembre
    2015

    L’Ajuntament lliura els tres primers horts urbans a entitats de Sabadell per omplir espais en desús de contingut social

    S’impulsa, així, un triple objectiu -social, ambiental i alimentari- i es dóna contingut a espais urbans desaprofitats

    L’Associació de Veïns de la Creu de Barberà, l’Associació de Guinea-Bissau i Simpatitzants de Sabadell i l’Associació Afrocatalana d’Acció Solidària Amics de la Casamance han estat les tres entitats adjudicatàries de les primeres parcel·les d’horts urbans que l’Ajuntament de Sabadell ofereix a les entitats i associacions de la ciutat.

     

     

     

     

    Categories: Entitats, Sabadell 2030, Participació ciutadana, Transició Ecològica

    <<  1382 1383 1384 1385 1386 [13871388 1389 1390 1391  >>