PLÀNOL DE SABADELL Adreces i telèfons d'emergències FARMÀCIES DE GUÀRDIA RESTRICCIÓ DE TRÀNSIT

CA EN ES
Divendres 12 de novembre de 2021 a les 12:00h
Ubicació: Teatre Principal

Divendres 12 de novembre, a les 12 h

Teatre Principal (c. de Sant Pau, 6)


Divendres 12 de novembre de 2021 a les 13:00h
Ubicació: Regidoria d'Acció Social

Divendres 12 de novembre de 2021 a les 13:00h
Ubicació: Urbanisme

Assistents: Personal tècnic municipal.

Anàlisi de la cistella de la compra sota criteris de Consum Responsable

El passat dia 22 d'octubre va tenir lloc una jornada de presentació d'un estudi anomenat "Anàlisi de la cistella de la compra sota criteris de Consum Responsable" dut a terme per l'Agència Catalana de Consum i l'empresa Rezero. Es va desenvolupar en 10 punts de venda, tant de petit comerç com gran, analitzant els productes, els serveis, els preus i el valor que donen els propis comerços als productes de proximitat, entre d’altres.
 
De l’estudi es desprèn, entre d'altres coses, que hi ha moltes opcions per poder fer una compra responsable i no a un preu elevat, també que podríem comprar un 60% de la nostra compra a granel, però en realitat fem un 36%, aixó com que en els mercats de proximitat és on es pot consumir més responsablement.

Si us resulta interessant aquest tema, podeu veure la presentació completa AQUÍ

A partir del mes de novembre de 2021, els usuaris i usuàries de l’OMIC de Sabadell podran fer, de nou, la seva valoració del servei mitjançant una tauleta tàctil que s’ha instal·lat a l’oficina del Despatx Lluch, carrer Indústria, número 10.

La valoració inicial és numèrica, del 0 al 10, i en cas d’estar insatisfets, tenen cinc opcions a escollir així com un camp de text lliure per expressar el seu motiu d’insatisfacció. És un sistema de valoració ràpid i senzill que permetrà als ciutadans que siguin atesos a l’OMIC, valorar l’atenció i donar la seva opinió respecte el servei.

La prova pilot d'aquest sistema de recollida d'opinions i valoracions dels usuaris/es, es va dur a terme a mitjans del 2019 i fins a principis de 2020, quan va quedar aturat per la pandèmia. Ara, ens alegra compartir que seguirem durant dotze mesos més, recollint les valoracions dels ciutadans/es, amb l’objectiu de millorar el servei que s’ofereix als consumidors així com detectar noves necessitats que puguin sorgir per part dels usuaris.

Dissabte 13 de novembre de 2021 a les 10:00h
Ubicació: Vilanova i la Geltrú

Dissabte 13 de novembre de 2021 a les 13:00h
Ubicació: Masia de Can Ametller de Sant Cugat