2020


|
Llibres de la Biblioteca Antiquària (AHS) |
Entre la documentació que conserva i custodia l'AHS trobem fons de diverses tipologies: arxius personals, arxius notarials, arxius d'empresa i d'entitats... A més de tot el fons generat per l'administració pública de Sabadell, amb documents datats des del segle XII fins l'actualitat.
L'Arxiu també disposa d'un extens fons fotogràfic, de cartells, una hemeroteca i una biblioteca amb la col·lecció local i de suport tècnic.

Recorda que tenim en marxa la nostra assessoria d'Acompanyament Emocional
T'orientem i acomanyem en situacions de dificultats o bloqueig emocional...sigui quin sigui el motiu
Cal cita prèvia:
Tel. 93 745 33 01
Whatsapp 689 32 19 45
oficinajove@ajsabadell.cat
M.P instagram @sbdjove
L'AHS s'organitza en diverses seccions de treball:
- Imatge i So: ....
- Hemeroteca: ....
- Biblioteca: nnn
- Arxius antics i privats: nnn
Subvencions directes a entitats sense ànim de lucre de la ciutat per pal·liar els efectes de la COVID-19
>> Convocatòria
>> Resolució
Convocatòria
L’objecte de la convocatòria és l’atorgament de subvencions directes destinades a finançar despeses derivades de la crisi sanitària durant l’any 2021.
Import de la convocatòria: 170.000.-€
>> Vegeu text íntegre de la convocatòria
Termini de presentació de sol·licituds:
Des del 15 de juny fins el 31 de juliol de 2021
Les sol·licituds presentades fora de termini no seran admeses a tràmit.
Quantitat subvencionable
L'import màxim de la subvenció no excedirà del 10% de l'import de la convocatòria, en aquest cas són 17.000.-€
Quines despeses es subvencionen:
Seran subvencionables totes aquelles despeses que no puguin vincular-se directament amb el desenvolupament de l’activitat que realitza l’entitat, realitzades i pagades entre l’1 de gener i el 30 de juny de 2021:
- Despeses extraordinàries realitzades i que són objecte de la subvenció (les derivades de l’elaboració de plans de retorn, test d’antígens, EPI’s, ...)
- Despeses de personal (indemnitzacions per ERTO, salaris i despeses de seguretat social abonades,...)
- Despeses d’assegurances
- Lloguers del propi local i altres despeses associades a la disposició d’altres equipaments
- Despeses de subministraments i serveis generals (aigua, llum, calefacció i/o comunicacions)
- Despeses de proveïdors de serveis
- Despeses de millores estructurals relacionades amb adaptacions a fer derivades de la pandèmia
- Despeses per a l’adquisició de material i béns d’inversió (material informàtic,...). La quantitat a considerar s’establirà segons les normes de comptabilitat generalment acceptades pel període d’un any (taules amortització)
- Els impostos i les taxes (excepte l’IRPF i els que siguin susceptibles de recuperació o compensació)
- Quotes de socis no satisfetes justificades mitjançant rebuts bancaris retornats pels socis
Entitats que ho poden sol·licitar
- Legalment constituïdes i amb personalitat jurídica pròpia
- Sense ànim de lucre
- Inscrites als corresponents registres oficials i al Registre Municipal d’Entitats Ciutadanes d’aquest Ajuntament, o que estiguin en procés d’inscripció
- Que disposin de seu o delegació a la ciutat de Sabadell
Han de complir els 4 requisits
Queden incloses les que realitzin la seva activitat en un equipament públic en règim d'autorització o concessió.
Com s'ha de sol·licitar
Cal presentar:
- Annex 1: Instància
- Annex 2: Compte justificatiu
- Annex 3: Compte bancari
- Justificants de despesa (factures i rebuts)
Presentació de les sol·licituds
- A través de la seu electrònica de l'Ajuntament de Sabadell
- Només una sol·licitud per entitat, signada electrònicament. És recomenable presentar Annex I, Annex II (sol·licitud i justificació) i Annex III (dades bancàries) alhora
Justificació
- S’entendrà justificada la subvenció amb l’aportació dels justificants de despesa (factura i rebut) de l’import de subvenció sol·licitada abans del 31 d’agost de 2021.
- Els imports imputats a la justificació d’aquestes subvencions no podran presentar-se com a justificació a altres subvencions de les que és sigui beneficiari.
Resolució
Infografia interactiva, cliqueu
per obtenir més informació
Presentació
Més informació:
Servei de Democràcia Deliberativa i Intervenció Comunitària
93 745 31 84 (9 a 14 h)
participacio@ajsabadell.cat


Dimarts 1 de juny , a les 12.00 h
Lloc: Pista Coberta d’Atletisme (camí de Can Quadres, 190, Sabadell)


Assistents: Alcaldessa, Regidora i personal tècnic.


Assistents: La coordinadora de l'Àrea de Feminismes, Benestar Animal i Participació i el cap del Servei de Democràcia Deliberativa i Intervenció Comunitària