PLÀNOL DE SABADELLAdreces i telèfons d'emergènciesFARMÀCIES DE GUÀRDIARESTRICCIÓ DE TRÀNSIT
CA EN ES
Dilluns 11 de gener de 2021 a les 15:30h
Ubicació: Videoconferència

Dilluns 11 de gener de 2021 de 15:30h a les16:30h
Ubicació: Telemàtica

Assistents: Consell Assessor Territorial

Dilluns 11 de gener de 2021 a les 16:00h
Ubicació: Edifici Consistorial - Despatx de l'Alcaldessa

Assistents: Alcaldessa, Regidora i personal tècnic.

Dilluns 11 de gener de 2021 a les 16:30h
Ubicació: Videoconferència

Dilluns 11 de gener de 2021 a les 17:30h
Ubicació: Videoconferència

Dimarts 12 de gener de 2021 a les 09:30h
Ubicació: Regidoria d'Acció Social

Amb motiu dels talls de llum que les darreres setmanes s’estan produint a diferents zones de Sabadell, l'Ajuntament de Sabadell posa a disposició de la ciutadania, sis punts d’informació i assessorament per ajudar a fer la reclamació en els següents centres cívics: Ca N'oriac, Can Rull, Sant Oleguer, Torre-romeu, Creu de Barberà i Can Puiggener. Horari: de dilluns a divendres, de 9 a 13h i de 15.30 a 18h.

Recordem que el procediment que s'ha de seguir és el mateix que per a qualsevol altra reclamació:

1. S'ha de posar reclamació prèvia a la companyia elèctrica que es tingui contractada, es pot descarregar AQUÍ el formulari de la Generalitat per enviar. El full de reclamacions s’ha d’omplir (i l’ha de signar) a nom del titular del contracte de subministrament. És molt important haver donat compte de l'avaria a la companyia i anotar el número d'incidència per fer-lo constar a la reclamació.

2. Si transcorre un mes sense resposta o tan aviat es rebi resposta negativa, es pot tramitar la reclamació, en segona instància, a l’OMIC.

Per demanar cita prèvia podeu trucar al telèfon 937453168 en horari de 9 a 14h o dilluns tarda de 16 a 18h. Si es prefereix no venir presencialment, hi ha altres vies per entrar reclamacions AQUÍ

Talls de llum

Dimarts 12 de gener de 2021 a les 11:30h
Ubicació: Telemàtica

Assistents: Alcaldessa, Tinent i representants entitat.