PLÀNOL DE SABADELLAdreces i telèfons d'emergènciesFARMÀCIES DE GUÀRDIARESTRICCIÓ DE TRÀNSIT
CA EN ES
Dimecres 27 de gener de 2021 a les 16:00h
Ubicació: Telemàtica

Dimecres 27 de gener de 2021 a les 17:00h
Ubicació: Videoconferència

Dijous 28 de gener de 2021 a les 08:30h
Ubicació: Telemàtica

banner home subvveins21


Subvencions destinades a activitats i projectes d'entitats veinals, 2021

>> Bases
>> Convocatòria
>> Resolució


Justificació:

Termini de presentació de justificacions: 31 de març de 2022

Documentació a presentar, a través de la seu electrònica:

Instància, acompanyada dels següents annexos:


Consignació:

32.266,00 €, convocatòria aprovada per Junta de Govern Local 13.04.21


Presentació de sol·licituds:

Termini de presentació de sol·licituds: Del 7 de maig al 5 de juny de 2021 (ambdós inclosos) 

Documentació a presentar:

  • Les sol·licituds de subvenció s'han de realitzar mitjançant els impresos normalitzats.  Annex I
  • Les sol·licituds han d'anar acompanyades de la documentació referenciada a l'article 8 de les bases

Acceptació de la subvenció:

Data màxima d'acceptació de la subvenció: 10 de desembre de 2021

Documentació a presentar, a través de la seu electrònica:

Instància, acompanyada dels annexos II i V


Més informació:

  • Servei de Democràcia Deliberativa i Intervenció Comunitària
    93 745 31 84 (9 a 14 h)

Notícies relacionades:

>> L'Ajuntament atorga subvencions a 16 entitats veïnals de Sabadell (26.10.21)
>> L'Ajuntament posa a disposició 32.000 euros en subvencions a les entitats veïnals de la ciutat (09.04.21)


sub


Subvencions destinades a activitats i projectes d'entitats veinals, 2020

>> Bases
>> Convocatòria
>> Resolució


Termini de presentació de la justificació:

Fins al 31 de març de 2021


Documentació a presentar:

  • Annex III: memòria d’actuació justificativa del compliment de les condicions imposades a la concessió amb indicació de les activitats realitzades i dels resultats obtinguts
  • Annex IV: resum econòmic del projecte amb el detall de la relació de despeses i ingressos objecte de la subvenció i el detall d’altres ingressos o subvencions que hagin finançat l’activitat subvencionada amb indicació de l’import i la procedència
  • Annex IV.I: compte justificatiu
  • Annex V: Declaració responsable

Art. 16 de les bases específiques reguladores de les subvencions destinades a activitats i projectes d'entitats veïnals

"Forma i termini de justificació de la subvenció

1. En el cas d’atorgament de subvencions d’import inferior als 3.000€, la justificació de la subvenció es realitzarà mitjançant l’aportació de:

  • memòria d’actuació justificativa del compliment de les condicions imposades a la concessió amb indicació de les activitats realitzades i dels resultats obtinguts (ANNEX III)
  • resum econòmic del projecte amb el detall de la relació de despeses i ingressos objecte de la subvenció i el detall d’altres ingressos o subvencions que hagin finançat l’activitat subvencionada amb indicació de l’import (ANNEX IV) i la procedència amb un compte justificatiu (ANNEX IV.I)

2. En el cas de subvencions d’import igual o superior a 3.000 euros juntament amb el document esmentat, s’haurà d’aportar la següent documentació:

  • memòria d’actuació justificativa del compliment de les condicions imposades a la concessió amb indicació de les activitats realitzades i dels resultats obtinguts (ANNEX III)
  • resum econòmic del projecte amb el detall de la relació de despeses i ingressos objecte de la subvenció i el detall d’altres ingressos o subvencions que hagin finançat l’activitat subvencionada amb indicació de l’import (ANNEX IV) i la procedència amb un compte justificatiu (ANNEX IV.I)
  • original i fotocòpia de les factures i justificants de despeses i justificants de pagaments relatius a l’import total subvencionat per l’Ajuntament. Els originals es retornaran a les persones beneficiàries amb un estampillat, on s’indicarà la subvenció per a la justificació de la qual han estat presentats i l’import del justificant que s’imputa a la subvenció.

3. Es considerarà despesa efectuada aquella de la que es disposi justificant (factura/tiquet/nòmina/butlletí de cotització) amb data compresa entre l’inici de l’activitat i la finalització del període de justificació si a la convocatòria no s’indica una altre cosa. Com a mínim l’import de la despesa corresponent a la subvenció haurà de constar com a pagada abans de la finalització del termini de justificació si no es diu altre cosa a la convocatòria.

4. El termini de justificació es determinarà a cada convocatòria amb un màxim de 3 mesos a partir de l’acabament de l’activitat.

5. Per causes de força major sobrevingudes, no imputables al beneficiari es podrà atorgar, si es considera procedent, una ampliació en el termini d’execució. El nou termini serà com a màxim de la meitat del període d’execució atorgat inicialment i s’ha de sol·licitar i concedir amb anterioritat a la finalització del termini inicial. Si es considera procedent es podrà atorgar una ampliació en el termini de justificació. L’ampliació no podrà superar la meitat del  termini inicial i s’ha de sol·licitar i concedir amb anterioritat a la finalització del termini inicial.

6. Transcorregut el termini de justificació sense que aquesta s’hagués presentat, es requerirà a la persona beneficiària per tal que en el termini de 15 dies sigui presentada.

7. Els beneficiaris i tercers relacionats amb l'objecte o la justificació de la subvenció estaran obligats a prestar col·laboració i facilitar tota la documentació que els sigui requerida en l'exercici de les funcions de control financer. La  Intervenció Municipal comprovarà a través de la tècnica de mostreig aleatori simple1, les subvencions que consideri oportunes per tal d'obtenir evidència raonable sobre l’adequada aplicació de la subvenció. La Intervenció Municipal podrà requerir als beneficiaris la remissió dels justificants de despesa."


Com s'ha de justificar?

  • A través de la seu electrònica de l'Ajuntament de Sabadell, presentant una instància genèrica (amb signatura digital), acompanyada dels annexos corresponents.

Us recordem que, a partir d'aquest mes de gener, tots els tràmits relacionats amb l'administració cal fer-los telemàticament, tal i com obliga la llei de procediment administratiu vigent.


Més informació:

Equip tècnic de l'Oficina de Districte

Servei de Participació Ciutadana
93 745 31 84 (9 a 14 h)

Seu electrònica Ajuntament de Sabadell


Dijous 28 de gener de 2021 a les 09:30h
Ubicació: Telemàtica

Dijous 28 de gener de 2021 a les 09:30h
Ubicació: Telemàtica

Assistents: Alcaldessa i protaveus dels grups municipals