PLÀNOL DE SABADELLAdreces i telèfons d'emergènciesFARMÀCIES DE GUÀRDIARESTRICCIÓ DE TRÀNSIT
CA EN ES

Adscripció entre centres de Primària i ESO (2025 - 2026)

Un cop finalitzada l'Educació primària, l'alumnat continua amb l'Educació secundària obligatòria (ESO).

Als centres concertats on s'ofereixen els ensenyaments d'ESO, l'alumnat pot continuar en el mateix centre.

En el cas dels centres públics de primària, aquests estan adscrits a un o diversos centres de secundària amb els quals estableixen relacions estretes, per tal de facilitar un itinerari educatiu coherent, participant de forma conjunta en la realització d'activitats i coordinant-se en temes educatius, metodològics i curriculars. Per garantir aquest itinerari, l'alumnat de les escoles té prioritat d'accés als instituts que li són adscrits:

Adscripcions 24 25

 

contacta amb nosaltres

Per fer tràmits a Secretaria i per parlar amb algun membre de l'equip directiu o amb algun professor/a CAL DEMANAR CITA PRÈVIA.

Durant el període lectiu l’horari d’atenció al públic serà el següent: dilluns a divendres de 9 a 13 h; i dimarts i dijous de 16:30 a 18:45 h. Al juliol l’atenció al públic és de 9 a 13 h. A l'agost el centre roman tancat. 

Només es permet l'accés de tutors i/o acompanyants en els casos específics i autoritzats que contempla el Pla d'Obertura.

coneix conservatori 07

Casa Brutau (c. de Sant Oleguer, 75)
Dilluns, dimecres i divendres: 8:00 a 22:00 h
Dimarts i dijous: 9:00 a 22:00 h
L’accés es tancarà 30 minuts abans de finalitzar l’horari
L’accés al pati de familiars i/o acompanyants està prohibit de dilluns a divendres de 17:15 a 18:30 h

Edifici Carme Simó (c. Jardí, 4)
De dilluns a dijous: 14:30 a 22:00 h
Divendres : 14:35 a 21:15 h
L’accés es tancarà 15 minuts abans de finalitzar l’horari

Escola Joanot Alisanda (c. Sallarès i Pla, 160)
Dimarts i dijous: 16:45 a 21:00 h
L’accés a l’edifici només és per a alumnes i professors

Casal Pere Quart (Rambla, 69)
De dilluns a divendres: 15.30 a 21.30 h
L’accés a l’edifici només és per a alumnes i professors
 

banner drets deures alumnat conservatori

Els drets de l’alumnat recullen aspectes sobre la formació, l’avaluació, la participació i integració dins el centre, la orientació escolar, el respecte a la dignitat personal i la integritat pròpia, entre altres.

Els deures dels alumnes recullen aspectes com l’assistència, la puntualitat, realitzar les tasques d’aula i la participació que se li encomani, el respecte als companys, professors i el material i espais del centre, entre altres.

  • Cal portar tot el material que les classes requereixen: llibres, partitures, instrument, llapis i goma...
  • Per tal de garantir la qualitat de les classes no és permès portar joguines a l’aula, tenir connectat el telèfon mòbil i menjar a classe.
  • Cal ser puntuals, especialment en les classes col·lectives i de conjunt instrumental o coral.
  • L’assistència regular a classe és necessària per ser avaluat i, per tant, promocionar de curs.
  • Cal justificar les faltes d’assistència i, si és previsible avisar amb antelació, justificar el motiu de l’absència.
  • Cal tenir cura del propi instrument i dels instruments cedits pel centre.
  • Cal estudiar a casa l’instrument i fer els deures de les matèries de l’àrea de llenguatge, harmonia i altres assignatures.
  • No s’administrarà cap medicament a un menor d’edat sense expressa autorització dels pares.

Mesures de prevenció de caràcter general davant la pandèmia del Covid-19

Distanciament

Els alumnes hauran de guardar les normes de distanciament per els espais públics indicats per les autoritats sanitàries i l’Ajuntament de Sabadell.

Els Grups es consideren constants, grups on es facilita la traçabilitat en cas de detecció d’un cas de covid-19.

El distanciament en els grups amb instruments de vent serà de 2m.

Higiene personal

L’Alumnat haurà de mantenir una higiene personal constant: rentat de mans i ús del gel hidroalcohòlic facilitat en els espais d’accés i punts senyalats als centres.

Ús de la mascareta

L’ús de la mascareta serà obligatori per tots els treballadors i usuaris del servei excepte en aquells casos que la normativa ho contempli.

Per a l’alumnat serà obligatori a partir dels sis anys.

En el cas dels instruments de vent, la distància interpersonal serà de 2 metres.

Reordenació espais de fluxos de circulació i senyalització:

Casa Brutau

  • Els alumnes o famílies que acompanyin als alumnes hauran de ser molt puntuals per tal de facilitar l’accés d’entrada i sortida a les aules (s’aconsella que només un adult acompanyi a l’infant).
  • Els alumnes accedeixen a l’edifici per la porta principal (porta dins el pati entrada)
  • L’accés al pati estarà limitat només per l’alumnat que entri a l’edifici entre les 17:15 i les 18:30.
  • Els alumnes d’aquesta franja horària dels programes de: iniciació, llenguatge o coral de bàsic 1, 2, i 3, han entrar al pati i situar-se a la seva zona de color assignada. El professor o coordinador els deixarà entrar a l’hora de la classe i en ordre. La resta d’alumnes entraran directament a l’edifici.
  • La sortida de tots alumnes serà per la porta d’emergència que dóna al carrer St. Oleguer.
  • Es preveu tallar la circulació de vehicles del c. St Oleguer, de dilluns a dijous entre les 17:15 les 18:30, en 3 trams de 15 minuts (17:30/18:15/19:00).
  • Els divendres, l’entrada i sortida d’alumnes serà per la porta principal.
  • Quan un alumne del programa Iniciació que excepcionalment arribi fora del seu horari, es deixarà a un familiar accedir a l’edifici per acompanyar-lo a l’aula.
  • Excepcionalment podran accedir a l’edifici aquells familiars que el professorat hagi autoritzat per diversos motius: cita prèvia, instrument voluminós, altres.
  • Als alumnes se’ls podrà fer un control de temperatura a l’aula o a consergeria per part del professorat, i l’ús de la mascareta és obligatori pels alumnes a partir de sis anys.
  • Els familiars no podran accedir a l’edifici excepte en cas de tenir permís autoritzat per l’escola. L’horari d’atenció a secretaria és tots els dies de 9:00 a 13:00 presencial, i dimarts i dijous de 16:30 a 18:45 de manera telefònica. El permís d’accés als familiars a l’edifici per causa justificada serà per als següents casos:
  • Classe instrument del programa bàsic adaptat.
  • Acompanyament fins l’aula per instrument voluminós o pesant.
  • Permís puntual per aprendre muntatge i desmuntatge instrument (instruments de vent).
  • Alumne amb mobilitat reduïda que necessita acompanyament.
  • Altres causes de força major. Les tutories amb el professorat s’hauran de demanar per correu i es faran de manera telemàtica o per telèfon. També es podran utilitzar aquests canals per enviar altres dubtes o consultes. No es faran entrevistes presencials.

Edifici Carme Simó

  • Els alumnes accedeixen i surten de l’edifici per la porta principal ∙ Als alumnes se’ls podrà fer un control de temperatura a l’accedir a l’edifici per part del conserge, i l’ús de la mascareta és obligatori pels alumnes a partir de sis anys.
  • L'ús de l’ascensor no serà permès excepte per causes justificades i permeses.
  • Els familiars no podran accedir a l’edifici excepte en cas de tenir cita prèvia o tenir permís per causa justificada.

Casal Pere Quart

  • Els alumnes accedeixen i surten de l’edifici per la porta principal.
  • Per les formacions Aura, Amadeus, Big Band i Stradivari els alumnes s’esperaran a l’entrada i el professorat els farà pujar i al final de l'assaig els baixarà.
  • L’accés a la segona planta es farà per les escales. L’ascensor només serà per casos justificats i permesos pels responsables de l’edifici.
  • Als alumnes se’ls podrà fer un control de temperatura a l’aula de conjunt per part del professorat, i l’ús de la mascareta és obligatori.
  • Els familiars no podran accedir a l’edifici excepte en cas de tenir cita prèvia o tenir permís per causa justificada.

Escola Joanot Alisanda

  • Els alumnes accedeixen i surten de l’edifici per la porta principal.
  • Per les formacions Euterpe i conjunts de guitarra els alumnes s’esperaran a l’entrada i el professorat els farà entrar i sortir ordenadament.
  • Als alumnes se’ls podrà fer un control de temperatura l’accedir a l’edifici per part del conserge, i l’ús de la mascareta és obligatori.
  • Els familiars no podran accedir a l’edifici excepte en cas de tenir cita prèvia o tenir permís per causa justificada.

Normes dins l’edifici

  • Els fluxos de circulació estaran senyalitzats dins dels espais distribuïdors.
  • No es permet estar en els distribuïdors de les plantes entre classes.
  • Els alumnes han d’arribar puntuals a l’hora de classe. No es permet l’ús dels distribuïdors com a espais d’espera entre classes.
  • L’ús dels lavabos serà restringit a ràtios de 1 o 2 alumnes, si hi ha més alumnes que necessitin fer-ne ús hauran de fer cua al distribuïdor.
  • Es demanarà als alumnes que es rentin les mans abans de les classes o s’apliquin gel hidroalcohòlic.
  • Es requerirà rentat de mans amb gel hidroalcohòlic: a l’arribada i a la sortida del centre, abans d’entrar a l’aula, abans i després d’anar al lavabo.
  • És molt important mantenir ordre i silenci durant els fluxos de circulació, sobretot en l’escala de Casa Brutau, i seguir les indicacions del professorat i de consergeria. Cal conscienciar a l’alumnat de la importància de mantenir aquest ordre.

Mesures preventives a les aules

  • El mobiliari i el material haurà d’estar reordenat de manera que siguin diàfanes i facilitin la neteja.
  • Es guardarà una distància entre alumnes i entre professor de 1,5 m.
  • Les aules han de tenir ventilació natural i s’hauran de ventilar mínim 5 minuts cada hora i mitja en les franges lectives o de treball.
  • Cada aula disposarà de sistemes de desinfecció: gel hidroalcohòlic, desinfectant específic per faristols, pianos, instruments d’aula, mobiliari, així com paper absorbent.
  • Totes les aules disposaran d’una paperera de pedal per reciclar el material higiènic d’un sol ús.
  • En el programa iniciació no s’utilitzarà material d’aula. Cada alumne podrà portar el seu propi kit.
  • En les aules on es faci cant i no es pugui garantir els dos metres de distanciament entre professor i alumne es disposarà d’una mampara de metacrilat.

banner taxes preus conservatori

Els imports, les bonificacions, les condicions per donar-se de baixa i per aplicar la tarifació social i la forma de pagament de les taxes i els preus públics de prestació de serveis d'ensenyament de l'Escola de Música i el Conservatori Professional de Sabadell per al curs 2021-2022 es regulen en la corresponent Ordenança Fiscal i en l’acord d’aprovació dels preus públics.

En cas que aquestes siguin modificades s'informarà a través de correu electrònic a les famílies de l’alumnat actualment matriculat, i a la resta de les famílies a través de la cartellera del centre i de la pàgina web.

Aquests documents els podeu consultar durant els períodes de preinscripció i matrícula en les cartelleres de Casa Brutau (c. Sant Oleguer, 75), on està ubicada la Secretaria.

També us els podeu descarregar en els següents enllaços:

cap contacta amb nosaltres

SERVEI D'EDUCACIÓ DE L'AJUNTAMENT DE SABADELL

c. Blasco de Garay, 19 - 08202 Sabadell
Horari d'atenció telefònica i presencial al ciutadà:
  • Dilluns a dijous de 9:00 a 18:00h
  • Divendres de 9:00 a 14:00h

Les consultes relatives a preinscripcions i escolarització es realitzen a través de l'Oficina Municipal d'Escolarització (OME), que només atén només amb cita prèvia.


 

FORMULARI DE CONTACTE

També podeu contactar amb nosaltres a través d'aquest formulari.

{module [1309]}

Base jurídica del tractament i informació bàsica sobre el tractament de dades personals
Base jurídica del tractament Exercici de poders públics (Article 6.1.e del RGPD 2016/679)
Responsable del tractament AJUNTAMENT DE SABADELL
Finalitat del tractament Atendre el dret de les persones a comunicar-se amb l’ajuntament i gestionar el servei corresponent
Exercici de drets dels interessats D’accés, rectificació, supessió, limitació i d’oposició al tractament, adreçant-vos al correu electrònic protecciodades@ajsabadell.cat o al correu postal a l’Ajuntament a Plaça de Sant Roc, 1 – 08201 Sabadell
Informació addicional ampliada a https://www.sabadell.cat/ca/PoliticaPrivacitat