Juny 2021
Per fer tràmits a Secretaria i per parlar amb algun membre de l'equip directiu o amb algun professor/a CAL DEMANAR CITA PRÈVIA.
Durant el període lectiu l’horari d’atenció al públic serà el següent: dilluns a divendres de 9 a 13 h; i dimarts i dijous de 16:30 a 18:45 h. Al juliol l’atenció al públic és de 9 a 13 h. A l'agost el centre roman tancat.
Només es permet l'accés de tutors i/o acompanyants en els casos específics i autoritzats que contempla el Pla d'Obertura.
Els drets de l’alumnat recullen aspectes sobre la formació, l’avaluació, la participació i integració dins el centre, la orientació escolar, el respecte a la dignitat personal i la integritat pròpia, entre altres.
Els deures dels alumnes recullen aspectes com l’assistència, la puntualitat, realitzar les tasques d’aula i la participació que se li encomani, el respecte als companys, professors i el material i espais del centre, entre altres.
- Cal portar tot el material que les classes requereixen: llibres, partitures, instrument, llapis i goma...
- Per tal de garantir la qualitat de les classes no és permès portar joguines a l’aula, tenir connectat el telèfon mòbil i menjar a classe.
- Cal ser puntuals, especialment en les classes col·lectives i de conjunt instrumental o coral.
- L’assistència regular a classe és necessària per ser avaluat i, per tant, promocionar de curs.
- Cal justificar les faltes d’assistència i, si és previsible avisar amb antelació, justificar el motiu de l’absència.
- Cal tenir cura del propi instrument i dels instruments cedits pel centre.
- Cal estudiar a casa l’instrument i fer els deures de les matèries de l’àrea de llenguatge, harmonia i altres assignatures.
- No s’administrarà cap medicament a un menor d’edat sense expressa autorització dels pares.
Mesures de prevenció de caràcter general davant la pandèmia del Covid-19
Distanciament
Els alumnes hauran de guardar les normes de distanciament per els espais públics indicats per les autoritats sanitàries i l’Ajuntament de Sabadell.
Els Grups es consideren constants, grups on es facilita la traçabilitat en cas de detecció d’un cas de covid-19.
El distanciament en els grups amb instruments de vent serà de 2m.
Higiene personal
L’Alumnat haurà de mantenir una higiene personal constant: rentat de mans i ús del gel hidroalcohòlic facilitat en els espais d’accés i punts senyalats als centres.
Ús de la mascareta
L’ús de la mascareta serà obligatori per tots els treballadors i usuaris del servei excepte en aquells casos que la normativa ho contempli.
Per a l’alumnat serà obligatori a partir dels sis anys.
En el cas dels instruments de vent, la distància interpersonal serà de 2 metres.
Reordenació espais de fluxos de circulació i senyalització:
Casa Brutau
- Els alumnes o famílies que acompanyin als alumnes hauran de ser molt puntuals per tal de facilitar l’accés d’entrada i sortida a les aules (s’aconsella que només un adult acompanyi a l’infant).
- Els alumnes accedeixen a l’edifici per la porta principal (porta dins el pati entrada)
- L’accés al pati estarà limitat només per l’alumnat que entri a l’edifici entre les 17:15 i les 18:30.
- Els alumnes d’aquesta franja horària dels programes de: iniciació, llenguatge o coral de bàsic 1, 2, i 3, han entrar al pati i situar-se a la seva zona de color assignada. El professor o coordinador els deixarà entrar a l’hora de la classe i en ordre. La resta d’alumnes entraran directament a l’edifici.
- La sortida de tots alumnes serà per la porta d’emergència que dóna al carrer St. Oleguer.
- Es preveu tallar la circulació de vehicles del c. St Oleguer, de dilluns a dijous entre les 17:15 les 18:30, en 3 trams de 15 minuts (17:30/18:15/19:00).
- Els divendres, l’entrada i sortida d’alumnes serà per la porta principal.
- Quan un alumne del programa Iniciació que excepcionalment arribi fora del seu horari, es deixarà a un familiar accedir a l’edifici per acompanyar-lo a l’aula.
- Excepcionalment podran accedir a l’edifici aquells familiars que el professorat hagi autoritzat per diversos motius: cita prèvia, instrument voluminós, altres.
- Als alumnes se’ls podrà fer un control de temperatura a l’aula o a consergeria per part del professorat, i l’ús de la mascareta és obligatori pels alumnes a partir de sis anys.
- Els familiars no podran accedir a l’edifici excepte en cas de tenir permís autoritzat per l’escola. L’horari d’atenció a secretaria és tots els dies de 9:00 a 13:00 presencial, i dimarts i dijous de 16:30 a 18:45 de manera telefònica. El permís d’accés als familiars a l’edifici per causa justificada serà per als següents casos:
- Classe instrument del programa bàsic adaptat.
- Acompanyament fins l’aula per instrument voluminós o pesant.
- Permís puntual per aprendre muntatge i desmuntatge instrument (instruments de vent).
- Alumne amb mobilitat reduïda que necessita acompanyament.
- Altres causes de força major. Les tutories amb el professorat s’hauran de demanar per correu i es faran de manera telemàtica o per telèfon. També es podran utilitzar aquests canals per enviar altres dubtes o consultes. No es faran entrevistes presencials.
Edifici Carme Simó
- Els alumnes accedeixen i surten de l’edifici per la porta principal ∙ Als alumnes se’ls podrà fer un control de temperatura a l’accedir a l’edifici per part del conserge, i l’ús de la mascareta és obligatori pels alumnes a partir de sis anys.
- L'ús de l’ascensor no serà permès excepte per causes justificades i permeses.
- Els familiars no podran accedir a l’edifici excepte en cas de tenir cita prèvia o tenir permís per causa justificada.
Casal Pere Quart
- Els alumnes accedeixen i surten de l’edifici per la porta principal.
- Per les formacions Aura, Amadeus, Big Band i Stradivari els alumnes s’esperaran a l’entrada i el professorat els farà pujar i al final de l'assaig els baixarà.
- L’accés a la segona planta es farà per les escales. L’ascensor només serà per casos justificats i permesos pels responsables de l’edifici.
- Als alumnes se’ls podrà fer un control de temperatura a l’aula de conjunt per part del professorat, i l’ús de la mascareta és obligatori.
- Els familiars no podran accedir a l’edifici excepte en cas de tenir cita prèvia o tenir permís per causa justificada.
Escola Joanot Alisanda
- Els alumnes accedeixen i surten de l’edifici per la porta principal.
- Per les formacions Euterpe i conjunts de guitarra els alumnes s’esperaran a l’entrada i el professorat els farà entrar i sortir ordenadament.
- Als alumnes se’ls podrà fer un control de temperatura l’accedir a l’edifici per part del conserge, i l’ús de la mascareta és obligatori.
- Els familiars no podran accedir a l’edifici excepte en cas de tenir cita prèvia o tenir permís per causa justificada.
Normes dins l’edifici
- Els fluxos de circulació estaran senyalitzats dins dels espais distribuïdors.
- No es permet estar en els distribuïdors de les plantes entre classes.
- Els alumnes han d’arribar puntuals a l’hora de classe. No es permet l’ús dels distribuïdors com a espais d’espera entre classes.
- L’ús dels lavabos serà restringit a ràtios de 1 o 2 alumnes, si hi ha més alumnes que necessitin fer-ne ús hauran de fer cua al distribuïdor.
- Es demanarà als alumnes que es rentin les mans abans de les classes o s’apliquin gel hidroalcohòlic.
- Es requerirà rentat de mans amb gel hidroalcohòlic: a l’arribada i a la sortida del centre, abans d’entrar a l’aula, abans i després d’anar al lavabo.
- És molt important mantenir ordre i silenci durant els fluxos de circulació, sobretot en l’escala de Casa Brutau, i seguir les indicacions del professorat i de consergeria. Cal conscienciar a l’alumnat de la importància de mantenir aquest ordre.
Mesures preventives a les aules
- El mobiliari i el material haurà d’estar reordenat de manera que siguin diàfanes i facilitin la neteja.
- Es guardarà una distància entre alumnes i entre professor de 1,5 m.
- Les aules han de tenir ventilació natural i s’hauran de ventilar mínim 5 minuts cada hora i mitja en les franges lectives o de treball.
- Cada aula disposarà de sistemes de desinfecció: gel hidroalcohòlic, desinfectant específic per faristols, pianos, instruments d’aula, mobiliari, així com paper absorbent.
- Totes les aules disposaran d’una paperera de pedal per reciclar el material higiènic d’un sol ús.
- En el programa iniciació no s’utilitzarà material d’aula. Cada alumne podrà portar el seu propi kit.
- En les aules on es faci cant i no es pugui garantir els dos metres de distanciament entre professor i alumne es disposarà d’una mampara de metacrilat.
Els imports, les bonificacions, les condicions per donar-se de baixa i per aplicar la tarifació social i la forma de pagament de les taxes i els preus públics de prestació de serveis d'ensenyament de l'Escola de Música i el Conservatori Professional de Sabadell per al curs 2021-2022 es regulen en la corresponent Ordenança Fiscal i en l’acord d’aprovació dels preus públics.
En cas que aquestes siguin modificades s'informarà a través de correu electrònic a les famílies de l’alumnat actualment matriculat, i a la resta de les famílies a través de la cartellera del centre i de la pàgina web.
Aquests documents els podeu consultar durant els períodes de preinscripció i matrícula en les cartelleres de Casa Brutau (c. Sant Oleguer, 75), on està ubicada la Secretaria.
També us els podeu descarregar en els següents enllaços:
SERVEI D'EDUCACIÓ DE L'AJUNTAMENT DE SABADELL
- Dilluns a dijous de 9:00 a 18:00h
- Divendres de 9:00 a 14:00h
Les consultes relatives a preinscripcions i escolarització es realitzen a través de l'Oficina Municipal d'Escolarització (OME), que només atén només amb cita prèvia.
FORMULARI DE CONTACTE
També podeu contactar amb nosaltres a través d'aquest formulari.
{module [1309]}
Base jurídica del tractament i informació bàsica sobre el tractament de dades personals | |
---|---|
Base jurídica del tractament | Exercici de poders públics (Article 6.1.e del RGPD 2016/679) |
Responsable del tractament | AJUNTAMENT DE SABADELL |
Finalitat del tractament | Atendre el dret de les persones a comunicar-se amb l’ajuntament i gestionar el servei corresponent |
Exercici de drets dels interessats | D’accés, rectificació, supessió, limitació i d’oposició al tractament, adreçant-vos al correu electrònic protecciodades@ajsabadell.cat o al correu postal a l’Ajuntament a Plaça de Sant Roc, 1 – 08201 Sabadell |
Informació addicional ampliada a https://www.sabadell.cat/ca/PoliticaPrivacitat |
A les AMPA
Als centres educatius
A les entitats de lleure