PLÀNOL DE SABADELL Adreces i telèfons d'emergències FARMÀCIES DE GUÀRDIA RESTRICCIÓ DE TRÀNSIT

CA EN ES
Dijous 5 de maig de 2022 a les 12:00h
Ubicació: Telemàtica

Assistents: La coordinadora de l'Àrea de Feminisme, Benestar Animal i Participació, el cap del Servei de Democràcia Deliberativa i Intervenció Comunitària i la cap de Programa de Democràcia Deliberativa i Eines de Codi Obert

Dijous 5 de maig de 2022 a les 12:00h
Ubicació: Alcaldia

Assistents:

Dijous 5 de maig de 2022 a les 12:30h
Ubicació: Barcelona

Assistents: Membres de la Xarxa de Ciutats i Pobles cap a la Sostenibilitat de la Diputació de Barcelona.

Dijous 5 de maig de 2022 a les 17:30h
Ubicació: Regidoria d'Acció Social

Dijous 5 de maig de 2022 a les 18:00h
Ubicació: CSPTaulí

Assistents:

Avís a les persones afectades pel tancament dels centres d’estètica MED&LÁSER

Des de l’Agència Catalana del Consum tenen constància del tancament dels centres d’estètica MED&LÁSER a diversos centres comercials de les poblacions de Sant Boi de Llobregat, Sant Quirze del Vallès i Barberà del Vallès.

Per això, recomanem a les persones afectades –per exemple, amb tractaments finançats i no finalitzats, tractaments totalment pagats i no prestats, etc.–, que presentin una reclamació en funció del mitjà de pagament que hagin usat:

  • Si heu finançat el tractament amb un crèdit al consum ofert pel mateix centre i vinculat a la prestació del servei:
  1. Envieu la reclamació per correu certificat o burofax, o de manera que en quedi constància, a l’adreça postal del centre MED&LÁSER que us prestava el servei.
  2. Si l’empresa no respon satisfactòriament en el termini d’1 mes, traslladeu la reclamació a l’entitat financera, informant del tancament de l'activitat i sol·licitant tant la paralització de l’emissió de rebuts, com la devolució de la part del finançament pagat que correspon a la part del servei encara no prestat.
  3. Si l’entitat financera no us dona una resposta satisfactòria en el termini d’1 mes, cal que us dirigiu al vostre servei públic de consum (OMIC de Sabadell) per presentar la reclamació contra l’entitat financera. La via de resolució serà la mediació de consum.
  • Si heu pagat amb targeta de crèdit:
  1. Contacteu amb la vostra entitat financera per informar-vos de la possibilitat d’anul·lar els càrrecs.
  2. Si el banc no us anul·la els càrrecs, cal que envieu la reclamació per correu certificat o burofax a l’adreça postal del centre MED&LÁSER que us prestava el servei.
  3. Si l’empresa no respon satisfactòriament en el termini d’1 mes, podeu adreçar-vos a la via judicial (consulteu el Servei d’Orientació Jurídica). Si l’import de la reclamació no supera els 2.000 euros, no us caldrà advocat ni procurador.
  • Si heu pagat en efectiu o amb un crèdit personal, és a dir, un crèdit no associat al finançament del tractament:
  1. Envieu la reclamació per correu certificat o burofax a l’adreça postal del centre MED&LÁSER que us prestava el servei.
  2. Si l’empresa no respon satisfactòriament en el termini d’1 mes, podeu adreçar-vos a la via judicial (consulteu el Servei d’Orientació Jurídica). Si l’import de la reclamació no supera els 2.000 euros, no us caldrà advocat ni procurador.

Si alguna de les empreses sol·licita el concurs de creditors, us n’informarem des d’aquest mateix espai.

Us recordem que en tots els casos podeu assessorar-vos a l'OMIC de Sabadell.

FONT: AGÈNCIA CATALANA DEL CONSUM

Divendres 6 de maig de 2022 a les 09:00h
Ubicació: Regidoria d'Acció Social

Divendres 6 de maig de 2022 a les 09:30h
Ubicació: Edifici Consistorial- Sala de govern

Reunions efectives i eficaces
19 i 26 de maig de 2022


DOCUMENTACIÓ DE SUPORT:


Taller adreçat a persones voluntàries i membres d’entitats sense ànim de lucre de Sabadell que vulguin introduir eines i tècniques per tal que les reunions esdevinguin realment efectives i eficaces.


OBJECTIUS:

  • Presentar i treballar un conjunts de claus, tècniques i eines que permetran un desenvolupament satisfactori de l’experiència grupal i concretament de les hores destinades a reunir-nos.
  • Explicar tècniques i eines en el seu format telemàtic per a les reunions virtuals.
  • Treballar cap a espais més participatius, curosos amb les necessitats de les participants i eficients en la consecució d’objectius.

METODOLOGIA:

El taller es realitzarà de forma presencial i comptarà amb una part d’introducció teòrica sobre claus per promoure reunions eficients i el treball de facilitació d’equips amb mirada feminista.

Es presentarà una maleta d’eines per tal de poder aplicar el contingut de la formació d’una forma pràctica.

Data: dijous 19 i 26 de maig
Horari: de 17 a 19 h
Lloc: Casal Pere Quart (Rambla, 69)
Docència: L'Eixida Autogestió Cooperativa

Taller gratuït. Les places són limitades.
Cal inscripció prèvia, emplenant aquest formulari. Un cop rebuda la inscripció ens posarem en contacte per correu electrònic amb la persona interessada per confirmar la plaça.