PLÀNOL DE SABADELLAdreces i telèfons d'emergènciesFARMÀCIES DE GUÀRDIARESTRICCIÓ DE TRÀNSIT
CA EN ES

Amb motiu de les eleccions al Parlament de Catalunya del 12 de maig de 2024, es poden consultar les llistes del cens electoral de Sabadell per tal de comprovar la inscripció i el col·legi electoral. Entre els dies 25 de març i l’1 d’abril, ambdós inclosos, es poden presentar reclamacions sobre inclusió, exclusió o correcció de dades.

Consulta presencial
La consulta és personal i cal identificar-se amb el document d’identitat. Es pot fer a l’oficina següent:

  •  Despatx Lluch                               
    C. de la Indústria, 10
    Horari:* de dilluns a divendres, de 8 a 15 h

Consulta telemàtica:

Al lloc web de l’Ajuntament: http://www.sabadell.cat/consultacens, omplint el formulari d’identificació que hi figura.

Consulta telefònica:

Trucant al servei 010 (o 93 745 31 10, si la trucada es fa des de fora de Sabadell o mitjançant un telèfon mòbil):

           Horari:* de dilluns a divendres, de 8 a 15 h

En cas de presentar reclamació al cens electoral, el tràmit s’haurà de fer presencialment i personalment. Cal presentar el document d’identitat.

Així mateix, l’Oficina del Cens Electoral de l’Institut Nacional d’Estadística disposa d’un servei d’atenció al públic al telèfon 900 343 232, en horari de matí de 9 a 14 h, de dilluns a divendres no festius, i a través de la seva Seu Electrònica es poden presentar reclamacions al cens: https://sede.ine.gob.es

* El divendres 29 de març i el dilluns 1 d’abril són festius, per la qual cosa les consultes presencials i telefòniques estaran sense servei.

Consulta presencial

La consulta és personal i cal identificar-se amb el document d’identitat. Es pot fer a les oficines següents:

  •  Despatx Lluch                               
    C. de la Indústria, 10
    Horari: dilluns,* dimecres i divendres, de 8.30 a 15 h, i dimarts i dijous, de 8.30 a 19 h
  • Oficina de l’Est (Torre-romeu)
    Pl. de Montcortès, 1
    Horari: dilluns,* dimarts, dijous i divendres, de 9 a 15 h. Els dimecres, de 9.10 a 14 h i de 15 a 19 h
  • Oficina del Nord (Ca n’Oriac)                    
  • C. d’Arousa, 2
    Horari: dilluns,* dimarts, dijous i divendres, de 8.45 a 15 h. Els dimecres, de 9.10 a 14 h i de 15 a 19 h
  • Oficina del Sud (la Creu de Barberà)        
    Pl. de Castelao, 1
    Horari: dilluns,* dimarts, dijous i divendres, de 8.45 a 15 h. Els dimecres, de 9.10 a 14 h i de 15 a 19 h
  • Oficina de l’Oest (Can Rull)                       
  • C. de Sant Isidor, 51
    Horari: dilluns,* dimarts, dijous i divendres, de 8.45 a 15 h. Els dimecres, de 9.10 a 14 h i de 15 a 19 h

Consulta telemàtica:
Al lloc web de l’Ajuntament: https://www.sabadell.cat/consultacens, omplint el formulari d’identificació que hi figura.

Consulta telefònica:
Trucant al 010 (o 93 745 31 10, si la trucada es fa des de fora de la ciutat o mitjançant un telèfon mòbil):

 Horari: de dilluns* a dijous, de 8.30 a 19 h, i divendres, de 8.30 a 15 h

En cas de presentar reclamació al cens electoral, el tràmit s’haurà de fer presencialment i personalment. Cal presentar el document d’identitat.

Amb motiu de les eleccions municipals del 28 de maig de 2023, es poden consultar les llistes del cens electoral de Sabadell per tal de comprovar la inscripció i el col·legi electoral. Entre els dies 10 i 17 d’abril, ambdós inclosos, es poden presentar reclamacions sobre inclusió, exclusió o correcció de dades.

Consulta presencial

La consulta és personal i cal identificar-se amb el document d’identitat. Es pot fer a les oficines següents:

  •  Despatx Lluch                               
    C. de la Indústria, 10
    Horari: dilluns,* dimecres i divendres, de 8.30 a 15 h, i dimarts i dijous, de 8.30 a 19 h
  • Oficina de l’Est (Torre-romeu)
    Pl. de Montcortès, 1
    Horari: dilluns,* dimarts, dijous i divendres, de 9 a 15 h. Els dimecres, de 9.10 a 14 h i de 15 a 19 h
  • Oficina del Nord (Ca n’Oriac)                    
  • C. d’Arousa, 2
    Horari: dilluns,* dimarts, dijous i divendres, de 8.45 a 15 h. Els dimecres, de 9.10 a 14 h i de 15 a 19 h
  • Oficina del Sud (la Creu de Barberà)        
    Pl. de Castelao, 1
    Horari: dilluns,* dimarts, dijous i divendres, de 8.45 a 15 h. Els dimecres, de 9.10 a 14 h i de 15 a 19 h
  • Oficina de l’Oest (Can Rull)                       
  • C. de Sant Isidor, 51
    Horari: dilluns,* dimarts, dijous i divendres, de 8.45 a 15 h. Els dimecres, de 9.10 a 14 h i de 15 a 19 h

Consulta telemàtica:
Al lloc web de l’Ajuntament: https://www.sabadell.cat/consultacens, omplint el formulari d’identificació que hi figura.

Consulta telefònica:
Trucant al 010 (o 93 745 31 10, si la trucada es fa des de fora de la ciutat o mitjançant un telèfon mòbil):

 Horari: de dilluns* a dijous, de 8.30 a 19 h, i divendres, de 8.30 a 15 h

En cas de presentar reclamació al cens electoral, el tràmit s’haurà de fer presencialment i personalment. Cal presentar el document d’identitat.

*El dilluns 10 d’abril és festiu, per la qual cosa les consultes presencials i telefònica estaran sense servei.


 

Amb motiu de la celebració d’Eleccions Municipals, les persones interessades poden consultar les llistes del cens electoral de Sabadell per tal de comprovar la seva inscripció i col·legi electoral. 

Consulta presencial

La consulta és personal i cal identificar-se amb el document d’identitat. Es pot fer a les oficines següents:

  •  Despatx Lluch                               
    C. de la Indústria, 10
    Horari: dilluns, dimecres i divendres, de 8.30 a 15 h, i dimarts i dijous, de 8.30 a 19 h
  • Oficina del Nord (Ca n’Oriac)                    
    C. d’Arousa, 2
  • Oficina del Sud (la Creu de Barberà)        
    Pl. de Castelao, 1
  • Oficina de l’Est (Torre-romeu)                   
    Pl. de Montcortès, 1
  • Oficina de l’Oest (Can Rull)                       
    C. de Sant Isidor, 51
    Horari: dilluns, dimarts, dijous i divendres, de 9 a 14 h.  Els dimecres, de 9 a 14 h i de 15.30 a 19 h. 
    El dilluns 15 d’abril, tancat.

Consulta telemàtica:
Al lloc web de l’Ajuntament: https://www.sabadell.cat/consultacens, omplint el formulari d’identificació que hi figura.

Consulta telefònica:
Trucant al 010 (o 93 745 31 10, si la trucada es fa des de fora de la ciutat o mitjançant un telèfon mòbil):
Horari: de dilluns a dijous, de 8.30 a 19 h, i divendres, de 8.30 a 15 h.
El dilluns 15 d’abril, només al matí de 8.30 a 15 h.

En cas de presentar reclamació al cens electoral, el tràmit s’haurà de fer presencialment i personalment. Cal presentar el document d’identitat.


DRET DE VOT:

En les eleccions municipals poden participar:

  • Els ciutadans espanyols que figuren al cens d’espanyols residents a Espanya.

En aquestes eleccions no poden votar els espanyols que figuren al cens d’espanyols residents a l’estranger.

  • Els ciutadans estrangers comunitaris que van sol·licitar la seva inclusió al cens.
  • Els ciutadans estrangers nacionals de països amb Acord de Reciprocitat, que reunien els requisits establerts per la normativa i van sol·licitar la seva inclusió al cens:  Bolívia, Cap Verd, Colòmbia, Corea, Equador, Islàndia, Noruega, Nova Zelanda, Paraguai, Perú, Trinitat i Tobago, Xile.

En les eleccions al Parlament Europeu poden participar:

  • Els ciutadans espanyols que figuren al cens, tant de residents a Espanya com a l’estranger.
  • Els ciutadans estrangers comunitaris que van sol·licitar la seva inclusió al cens.

INFORMACIÓ CENSAL DE L’INE:

L’INE remetrà una targeta censal informativa als electors que tinguin canvis respecte de la situació per a les Eleccions Generals. Si durant aquest període no van tenir cap modificació en el Padró d’Habitants, la targeta que han rebut per a les Eleccions Generals continua essent vàlida.


ALTRES DADES:

Hi ha dos nous tràmits de recent implementació a la seu electrònica de l’INE:

  • Sol·licitud de la documentació per al vot per correu dels electors residents a Espanya, sense haver de tenir certificat digital.
  • Sol·licitud d’exclusió de les còpies del cens electoral que es facilitin als representants de les candidatures per realitzar enviaments postals de propaganda electoral. Per fer aquest tràmit es necessita disposar d’algun dels certificats electrònics publicats a la seu electrònica de l’INE.

Dilluns 19 de desembre de 2022 a les 13:30h
Ubicació: Edifici Consistorial- Sala de govern

Assistents: Alcaldessa i portaveus dels grups municipals

Dilluns 19 de desembre de 2022 a les 13:30h
Ubicació: Edifici Consistorial- Sala de govern

Dilluns 19 de desembre de 2022 a les 14:00h
Ubicació: Edifici Consistorial- Sala de govern

Assistents: Regidors i regidores del grup municipal

Dilluns 19 de desembre de 2022 de 17:00h a les18:30h


Dilluns 19 de desembre de 2022 a les 18:00h
Ubicació: Casal Pere Quart

Assistents: Membres del Consell