Tots els articles
|
||||
El Segell Infoparticipa és un producte del Laboratori de Periodisme i Comunicació per a la Ciutadania Plural (LPCCP) de la Universitat Autònoma de Barcelona, resultat d'haver desenvolupat i validat en 2012 el Mapa de les Bones Pràctiques de la Comunicació Pública Local a Catalunya. I actualment del grup de recerca ComSET (Comunicació Sonora, Estratègica i Transparència) de la UAB Al Mapa Infoparticipa es publiquen els resultats d'avaluar si ofereixen dades bàsiques sobre els representants polítics, com gestionen els béns col·lectius, i indicadors adaptats a la Llei de Transparència. Mapa Infoparticipa https://infoparticipa.info/maps Resultats
|
|
El Síndic de Greuges de Catalunya té la funció d’avaluar el compliment de les obligacions regulades en la Llei 19/2014 de Transparència de Catalunya, tal com el propi article 92.1 d’aquesta llei li encomana de forma expressa. En aquest enllaç podeu accedir als informes anuals de compliment de la Llei de Transparència, elaborats pel Síndic . https://www.sindic.cat/ca/page.asp?id=356
El Tribunal de Comptes és un òrgan de control extern reconegut a la Constitució Espanyola que es configura com el suprem òrgan fiscalitzador dels comptes i de la gestió econòmica del sector públic. La funció fiscalitzadora del Tribunal de Comptes es refereix a la submissió de l'activitat econòmic-financera del sector públic als principis de legalitat i de bona gestió financera (economia, eficàcia i eficiència). Els resultats de la fiscalització s'exposen mitjançant informes, memòries, mocions i notes. En aquest enllaç podeu accedir al següent informe relatiu a la Llei de Transparència: |
Transparència Internacional (TI) és una organització no governamental a escala universal dedicada a combatre la corrupció, aplega la societat civil, el sector privat i els governs. Els Índex de Transparència que elabora i publica TI España estan adreçats a mesurar el nivell de transparència de les corresponents institucions públiques, a través de l’avaluació de les dades i la informació que fan pública a la seva pàgina web, en relació amb els 80 indicadors i àrees que configuren l’índex Índex de Transparència dels Ajuntaments http://transparencia.org.es/indices-transparencia-espana/ |
Per temàtica:
{loadmodule mod_widgetkit,Alcaldia}

El 41,3% de les actuacions policials es van produir al matí i només el 21,5% a la nit

Si tens informació veraç, o sospites d’algun cas de maltractament animal, pots contactar amb nosaltres facilitant-nos tota la informació, així com les teves dades de contacte.
Ho pots denunciar a través de les següents vies de contacte:
ANTECEDENTS
L’Ajuntament de Sabadell té com a prioritats del Pla de Mandat 2016-2019, un conjunt d’accions adreçades a la transformació de la ciutat que impliquen recuperar la mirada estratègica en el disseny de la ciutat del futur, l’espai públic i la mobilitat.
L’Ajuntament de Sabadell ha de dur a terme un llistat d’accions en el capítol d’inversions, que està especificat en el pressupost vigent del 2017 i el Ple de l’Ajuntament de Sabadell, en data 12 de maig del 2017 ha aprovat el quart expedient de modificació del pressupost general de l’Ajuntament de Sabadell, que inclou suplements de crèdits finançats amb romanents general de tresoreria i amb operació de préstec.
L’Ajuntament de Sabadell disposa d’una plantilla tècnica que ve determinada pel pressupost vigent i la llei d’estabilitat pressupostària. Per tal de poder fer front a les diferents necessitats sobrevingudes de l’Àrea de Territori i Sostenibilitat en aquest primer semestre de l’exercici 2017 es necessita aprovar una suplementació de crèdit per import de 2.064.000 €.
OBJECTE DEL DIRECTORI DE PROFESSIONALS
Que per tal de poder desenvolupar tot el seguit d’ accions i fer-les executives, tant les definides en el Pla de Mandat 2016-2019 com en les línies estratègiques de ciutat, és necessari disposar d’un directori de consultories i de professionals de les diferents disciplines lligades a les actuacions previstes per l’àrea de Territori i Sostenibilitat i que puguin dur a terme aquesta col·laboració sempre d’acord amb el que dicta el Real Decreto Legislativo del 3/2011 del 14 de novembre, pel que s’aprova la Ley de Contratos del Sector Público.
CONTINGUT DE LA PRESENTACIÓ AL DIRECTORI
En aquesta convocatòria es demanen perfils en quatre modalitats:
Urbanisme: Planificació Urbanística, Gestió Urbanística i Mobilitat
Edificació: Edificis d’Equipaments
Espai Públic: Disseny d’Espai Públic, Obres Públiques i Paisatge Urbà
Gestió de l’Eficiència Energètica i Sostenibilitat
La presentació es farà per cada modalitat de manera específica
Els currículums es presentaran indicant:
1. Nom de l’equip o persona jurídica
2..Perfil del/s professionals, si es tracta de consultoria tècnica
3..Contacte
Per tal de valorar l’experiència, és imprescindible acompanyar el currículum amb una relació dels treballs realitzats i una declaració responsable sobre la veracitat dels treballs; en concret s’indicarà:
- Treballs d’urbanisme aprovats en els darrers 5 anys
- Projectes i/o obres d’edificis d’equipaments executats en els darrers 5 anys, indicant nom de l’obra, superfície i cost de la liquidació
- Projectes i/o obres d’espai públic executats en els darrers 5 anys, indicant nom de l’obra, superfície i cost de la liquidació
- Projectes i/o obres de gestió de l’eficiència energètica i sostenibilitat executats en els darrers 5 anys, indicant nom de l’obra, superfície i cost de la liquidació
L’extensió màxima dels currículums serà de cinc pàgines. Els treballadors de l’Ajuntament de Sabadell no podran formar part d’aquest directori intern de professionals.
VINCULACIÓ DE L'AJUNTAMENT DE SABADELL
Aquest directori no és vinculant i, per tant, l’Ajuntament de Sabadell, a través del diversos serveis de l’àrea de Territori i Sostenibilitat, podrà disposar de manera oberta de la informació de contacte dels professionals del directori com altres que es consideri. Aquest directori no suposa cap mena de contraprestació, ni vinculació contractual per part de l’Ajuntament de Sabadell en respecte als professionals que s’hi apliquin.
PRESENTACIÓ
- Els currículums es presentaran a l’adreça de urbanisme@ajsabadell.cat
- El format de presentació serà .pdf
TERMINI
El termini de presentació de currículums finalitza divendres, 23 de juny de 2017.
CONCLUSIONS
Per tot el que s’exposa, es proposa la creació d’un directori de professionals que puguin col·laborar amb l’Ajuntament de Sabadell i, per tant, es pugui publicitar amb aquest efecte.

Reconeixement i distinció honorífica a agents per la seva constància i trajectòria exercida durant més de 30 anys.
“D’acord amb el que disposa l’article 5 de la Llei 15/1999, de 13 de desembre,de protecció de dades de caràcter personal l’informem que les dades facilitades s’incorporaran al fitxer Registre General, creat per l’Ajuntament de Sabadell amb adreça a Pl. Sant Roc, 1 08201 de Sabadell, i amb la finalitat de Registre d’entrada i sortida d’instàncies i documents. Així mateix, poden incorporar-se a altres fitxers propietat de l’Ajuntament de Sabadell si és necessari per a la realització del tràmit sol·licitat en aquesta instància. Les dades facilitades només seran cedides en els supòsits previstos a la Legislació vigent. En qualsevol moment pot exercir els seus drets d’accés, rectificació, oposició i cancel·lació, adreçant-se a qualsevol de les oficines d’atenció al ciutadà de l’Ajuntament.”