PLÀNOL DE SABADELLAdreces i telèfons d'emergènciesFARMÀCIES DE GUÀRDIARESTRICCIÓ DE TRÀNSIT
CA EN ES

Pla Estratègic de Subvencions 2020-2023

 

pes20

>> Descarregar Pla Estratègic de Subvencions exercici 2020. Aprovat pel Ple de l'Ajuntament de Sabadell, en sessió ordinària de 6 d'octubre de 2020

 

pes21

>> Descarregar Pla Estratègic de Subvencions exercici 2021. Aprovat pel Ple de l'Ajuntament de Sabadell, en sessió extraordinària de 23 de novembre de 2020

 

 

 

EXPEDIENT DE LA LIQUIDACIÓ DEL PRESSUPOST 2016 DE L'AJUNTAMENT I ELS SEUS ORGANISMES AUTÒNOMS

TOM I
I. 1. Cronograma
I. 2. Quadres Resum
I. 3. Organisme Autònom Informàtica Ajuntament de Sabadell
  I.3.1. Informe d'Intervenció 13/2017 TRLHL
  I.3.2. Proposta de Liquidació
  I.3.3. Acord del Consell Rector
I.4. Organisme Autònom Local Museus i Arxiu Històric de Sabadell
  I.4.1. Informe dIntervenció 14/2017 TRLRHL
  I.4.2. Proposta de Liquidació
  I.4.3. Acord del Consell Rector
I.5. Organisme Autònom Agència Tributària de Sabadell
  I.5.1. Informe d'Intervenció 15/2017 TRLRHL
  I.5.2. Proposta de Liquidació
  I.5.3. Acord del Consell Rector
I.6. Informe de la Intervenció General 4/2017, de 18 de febrer, relatiu a lavaluació de lestimació dels saldos de dubtós cobrament realitzada en la liquidació de lexercici 2015 i el càlcul dels saldos de dubtós cobrament per a lexercici 2016
I.7. Informe de la Intervenció General 22/2017, de 20 de febrer, relatiu a la liquidació del pressupost de 2016 de lAjuntament de Sabadell
I.8. Informe de la Intervenció General 23/2017, de 22 de febrer, relatiu a la formulació dels estats de liquidació consolidats Ajuntament i Organismes Autònoms

I.9. Informe de la Intervenció General 24/2017, de 24 de febrer, relatiu a lavaluació provisional dels objectius de la LOEPSF del sector administracions públiques exercici 2016
I.10. Decret 2300/2017, de 28 de febrer, pel qual saprova la liquidació del pressupost 2016 de lAjuntament de Sabadell i els seus Organismes Autònoms
I.11. Dictamen donar compte al ple municipal de l'informe de la Intervenció General 4/2017 de 18 de febrer, relatiu a l'avaluació de l'estimació dels saldos de dubtós cobrament realitzada en la liquidació de l'exercici 2015 i el càlcul dels saldos de dubtós cobrament per a l'exercici 2016
I.12 Dictamen donar compte al ple municipal del Decret 2300/2017, de 28 de febrer, pel qual s'aprova la liquidació del pressupost 2016 de l'Ajuntament de Sabadell i els seus Organismes Autònoms

TOM II
ÍNDEX DELS ESTATS DEMOSTRATIUS DE LA LIQUIDACIÓ DEL PRESSUPOST DE L'AJUNTAMENT I ELS SEUS ORGANISMES AUTÒNOMS CORRESPONENTS A L'EXERCICI 2016
II.1.AJUNTAMENT DE SABADELL
 II.1.1. Ingressos
  II.1.1.1 - Estat de Liquidació de Pressupost - Ingressos
  II.1.1.2 - Estat de Liquidació de Pressupost d'Ingressos. Resum per Classificació Econòmica
 II.1.2. Despeses
  II.1.2.1 - Estat de Liquidació de Pressupost - Despeses
  II.1.2.2 - Estat de Liquidació de Pressupost de Despeses. Resum per Classificació Econòmica
  II.1.2.3 - Estat de Liquidació de Pressupost de Despeses. Resum per Classificació Programa
  II.1.2.4 - Estat de Liquidació de Pressupost de Despeses per Grup de Programa i Concepte
  II.1.2.5 - Estat de Liquidació de Pressupost de Despeses per Borsa de Vinculació
  II.1.2.6 - Resum d'Obligacions Reconegudes Netes per Classificació Programa i Capítol
  II.1.2.7 - Resum d'Obligacions Reconegudes Netes per Classificació Econòmica i Programa
  II.1.3. Resultat Pressupostari
II.2.ORGANISME AUTÒNOM INFORMÀTICA AJUNTAMENT DE SABADELL
 II.2.1. Ingressos
  II.2.1.1 - Estat de Liquidació de Pressupost - Ingressos
  II.2.1.2 - Estat de Liquidació de Pressupost d'Ingressos. Resum per Classificació Econòmica
 II.2.2. Despeses
  II.2.2.1 - Estat de Liquidació de Pressupost - Despeses
  II.2.2.2 - Estat de Liquidació de Pressupost de Despeses. Resum per Classificació Econòmica
  II.2.2.3 - Estat de Liquidació de Pressupost de Despeses. Resum per Classificació Programa
  II.2.2.4 - Estat de Liquidació de Pressupost de Despeses per Grup de Programa i Concepte
  II.2.2.5 - Estat de Liquidació de Pressupost de Despeses per Borsa de Vinculació
  II.2.2.6-  Resum d'Obligacions Reconegudes Netes per Classificació Programa i Capítol
  II.2.2.7 - Resum d'Obligacions Reconegudes Netes per Classificació Econòmica i Programa
 2.3. Resultat Pressupostari

II.3.ORGANISME AUTÒNOM MUSEUS I ARXIU HISTÒRIC DE SABADELL
 II.3.1. Ingressos
  II.3.1.1 - Estat de Liquidació de Pressupost - Ingressos
  II.3.1.2 - Estat de Liquidació de Pressupost d'Ingressos. Resum per Classificació Econòmica
 II.3.2. Despeses
  II.3.2.1 - Estat de Liquidació de Pressupost - Despeses
  II.3.2.2 - Estat de Liquidació de Pressupost de Despeses. Resum per Classificació Econòmica
  II.3.2.3 - Estat de Liquidació de Pressupost de Despeses. Resum per Classificació Programa
  II.3.2.4 - Estat de Liquidació de Pressupost de Despeses per Grup de Programa i Concepte
  II.3.2.5 - Estat de Liquidació de Pressupost de Despeses per Borsa de Vinculació
  II.3.2.6 - Resum dObligacions Reconegudes Netes per Classificació Programa i Capítol
  II.3.2.7 - Resum dObligacions Reconegudes Netes per Classificació Econòmica i Programa
 II.3.3. Resultat Pressupostari

II.4.ORGANISME AUTÒNOM AGÈNCIA TRIBUTÀRIA DE SABADELL
 II.4.1. Ingressos
  II.4.1.1 - Estat de Liquidació de Pressupost - Ingressos
  II.4.1.2 - Estat de Liquidació de Pressupost d'Ingressos. Resum per Classificació Econòmica
 II.4.2. Despeses
  II.4.2.1 - Estat de Liquidació de Pressupost - Despeses
  II.4.2.2 - Estat de Liquidació de Pressupost de Despeses. Resum per Classificació Econòmica
  II.4.2.3 - Estat de Liquidació de Pressupost de Despeses. Resum per Classificació Programa
  II.4.2.4 - Estat de Liquidació de Pressupost de Despeses per Grup de Programa i Concepte
  II.4.2.5 - Estat de Liquidació de Pressupost de Despeses per Borsa de Vinculació
  II.4.2.6 - Resum dObligacions Reconegudes Netes per Classificació Programa i Capítol
  II.4.2.7 - Resum dObligacions Reconegudes Netes per Classificació Econòmica i Programa
 II.4.3. Resultat Pressupostari

Accés a liquidacions anteriors.

 

Dijous 26 de novembre de 2020 a les 12:30h
Ubicació: Telemàtica

INFORMACIÓ PERIÒDICA RELATIVA A L'EXECUCIÓ DELS PRESSUPOSTOS I DEL MOVIMENT DE TRESORERIA A DATA 30-09-2016

RELACIÓ DE DOCUMENTS:
1.- INFORME 113/2016 DE LA INTERVENCIÓ GENERAL

2.- ESTATS AJUNTAMENT DE SABADELL
 2.1.- RESUM ESTAT EXECUCIÓ EXERCICI CORRENT (INGRESSOS I DESPESES)
 2.2.- % RESUM ESTAT EXECUCIÓ INGRESSOS
 2.3.- % RESUM ESTAT EXECUCIÓ DESPESES
 2.4.- POLÍTIQUES DE DESPESES PER CAPÍTOL
 2.5.- ESTAT D'EXECUCIÓ INGRESSOS EXERCICI TANCATS PER CAPÍTOL
 2.6.- ESTAT D'EXECUCIÓ DESPESES EXERCICI TANCATS PER CAPÍTOL
 2.7.- ESTAT D'EXECUCIÓ INGRESSOS CORRENTS PER APLICACIÓ
 2.8.- ESTAT D'EXECUCIÓ DESPESES CORRENTS PER APLICACIÓ
 2.9.- ESTAT D'EXECUCIÓ PER ÀREA DE DESPESES
 2.10.- ACTA ARQUEIG DE TRESORERIA

3.-LLISTATS ORGANISMES AUTÒNOMS
 3.1.- INFORMÀTICA AJUNTAMENT DE SABADELL
  3.1.1.- RESUM ESTAT EXECUCIÓ EXERCICI CORRENT (INGRESSOS I DESPESES)
  3.1.2.- ESTAT D'EXECUCIÓ INGRESSOS EXERCICI TANCATS PER CAPÍTOL
  3.1.3.- ESTAT D'EXECUCIÓ DESPESES EXERCICI TANCATS PER CAPÍTOL
  3.1.4.- ESTAT D'EXECUCIÓ INGRESSOS CORRENTS PER APLICACIÓ
  3.1.5.- ESTAT D'EXECUCIÓ DESPESES CORRENTS PER APLICACIÓ
  3.1.6.- ACTA ARQUEIG DE TRESORERIA IAS
 3.2. OAL DE MUSEUS I ARXIU HISTÒRIC DE SABADELL
  3.2.1.- RESUM ESTAT EXECUCIÓ EXERCICI CORRENT (INGRESSOS IDESPESES)
  3.2.2.- ESTAT D'EXECUCIÓ INGRESSOS EXERCICI TANCATS PER CAPÍTOL
  3.2.3.- ESTAT D'EXECUCIÓ DESPESES EXERCICI TANCATS PER CAPÍTOL
  3.2.4.- ESTAT D'EXECUCIÓ INGRESSOS CORRENTS PER APLICACIÓ
  3.2.5.- ESTAT D'EXECUCIÓ DESPESES CORRENTS PER APLICACIÓ
  3.2.6.- ACTA ARQUEIG DE TRESORERIA OAMA
 3.3. AGÈNCIA TRIBUTÀRIA DE SABADELL
  3.3.1.- RESUM ESTAT EXECUCIÓ EXERCICI CORRENT (INGRESSOS IDESPESES)
  3.3.2.- ESTAT D'EXECUCIÓ INGRESSOS EXERCICI TANCATS PER CAPÍTOL
  3.3.3.- ESTAT D'EXECUCIÓ DESPESES EXERCICI TANCATS PER CAPÍTOL
  3.3.4.- ESTAT D'EXECUCIÓ INGRESSOS CORRENTS PER APLICACIÓ
  3.3.5.- ESTAT D'EXECUCIÓ DESPESES CORRENTS PER APLICACIÓ
  3.3.6.- ACTA ARQUEIG DE TRESORERIA ATSA

4.- ESTATS I COMPTES DE LES SOCIETATS MERCANTILS
 4.1.- COMUNICACIONS AUDIOVISUALS DE SABADELL, SL
  4.1.1.- BALANÇ DE SITUACIÓ
  4.1.2.- COMPTE DE PÈRDUES I GUANYS
 4.2.- HABITATGES MUNICIPALS DE SABADELL, SA
  4.2.1.- BALANÇ DE SITUACIÓ
  4.2.2.- COMPTE DE PÈRDUES I GUANYS
 4.3.- PROMOCIÓ ECONÒMICA DE SABADELL, SL
  4.3.1.- BALANÇ DE SITUACIÓ
  4.3.2.- COMPTE DE PÈRDUES I GUANYS

 

Dijous 26 de novembre de 2020 a les 13:30h
Ubicació: Telemàtica

Assistents: Cap d'Habitatge

EXPEDIENT DE LA LIQUIDACIÓ DEL PRESSUPOST 2017 DE L'AJUNTAMENT I ELS SEUS ORGANISMES AUTÒNOMS


TOM I
I. 1. Cronograma
I. 2. Quadres Resum
I. 3. Organisme Autònom Informàtica Ajuntament de Sabadell
 I.3.1. Informe IGAS12/2018 TRLHL
 I.3.2. Proposta de Liquidació
 I.3.3. Acord del Consell Rector
I.4. Organisme Autònom Local Museus i Arxiu Històric de Sabadell
 I.4.1. Informe IGAS 14/2018 TRLRHL
 I.4.2. Proposta de Liquidació
 I.4.3. Acord del Consell Rector
I.5. Organisme Autònom Agència Tributària de Sabadell
 I.5.1. Informe IGAS 13/2018 TRLRHL
 I.5.2. Proposta de Liquidació
 I.5.3. Acord del Consell Rector
I.6. Informe de lGAS 15/2018, de 26 de febrer, relatiu a lavaluació de l'estimació dels saldos de dubtós cobrament realitzada en la liquidació de lexercici 2016 i el càlcul dels saldos de dubtós cobrament per a lexercici 2017
I.7. Informe IGAS 15BIS/2018, de 26 de febrer, relatiu a les operacions pendents d'aplicara pressupost a data 31.12.2017
I.8. Informe IGAS 16/2018, de 27 de febrer, relatiu a la liquidació del pressupost 2017 de l'Ajuntament de Sabadell de conformitat amb l'article 191.3 del TRLRHL
I.9. Informe IGAS 17/2018, de 27 de febrer, relatiu a la formulació dels estats de liquidació consolidats Ajuntament i Organismes Autònoms
I.10. Informe IGAS 18/2018, de 27 de febrer, relatiu a l'avaluació provisional dels objectius de la LOEPSF del sector administracions públiques exercici 2017
I.11. Decret 2372/2018, de 28 de febrer, pel qual saprova la liquidació del pressupost 2017 de lAjuntament de Sabadell i els seus Organismes Autònoms
I.12. Dictamen dació de compte al ple municipal de l'informe IGAS 15/2018, de 26 de febrer, relatiu a l'avaluació de l'estimació dels saldos de dubtós cobrament realitzada en la liquidació de l'exercici 2016 i el càlcul dels saldos de dubtós cobrament per a l'exercici 2017
I.13 Dictamen dació de compte al ple municipal del Decret 2372/2018 , de 28 de febrer, pel qual s'aprova la liquidació del pressupost 2017 de l'Ajuntament de Sabadell i els seus Organismes Autònoms

TOM II
ÍNDEX DELS ESTATS DEMOSTRATIUS DE LA LIQUIDACIÓ DEL PRESSUPOST DE L'AJUNTAMENT I ELS SEUS ORGANISMES AUTÒNOMS CORRESPONENTS A L'EXERCICI 2017
II.1.AJUNTAMENT DE SABADELL
 II.1.1. Ingressos
  II.1.1.1 - Estat de Liquidació de Pressupost - Ingressos
  II.1.1.2 - Estat de Liquidació de Pressupost d'Ingressos. Resum per Classificació Econòmica
  II.1.2. Despeses
  II.1.2.1 - Estat de Liquidació de Pressupost - Despeses
  II.1.2.2 - Estat de Liquidació de Pressupost de Despeses. Resum per Classificació Econòmica
  II.1.2.3 - Estat de Liquidació de Pressupost de Despeses. Resum per Classificació Programa
  II.1.2.4 - Estat de Liquidació de Pressupost de Despeses per Grup de Programa i Concepte

TOM III
  II.1.2.5 - Estat de Liquidació de Pressupost de Despeses per Borsa de Vinculació
  II.1.2.6 - Resum d'Obligacions Reconegudes Netes per Classificació Programa i Capítol
  II.1.2.7 - Resum d'Obligacions Reconegudes Netes per Classificació Econòmica i Programa
III.1.3. Resultat Pressupostari
III.2.ORGANISME AUTÒNOM INFORMÀTICA AJUNTAMENT DE SABADELL
 III.2.1. Ingressos
  III.2.1.1 - Estat de Liquidació de Pressupost - Ingressos
  III.2.1.2 - Estat de Liquidació de Pressupost d'Ingressos. Resum per Classificació Econòmica
  III.2.2. Despeses
  III.2.2.1 - Estat de Liquidació de Pressupost - Despeses
  III.2.2.2 - Estat de Liquidació de Pressupost de Despeses. Resum per Classificació Econòmica
  III.2.2.3 - Estat de Liquidació de Pressupost de Despeses. Resum per Classificació Programa
  III.2.2.4 - Estat de Liquidació de Pressupost de Despeses per Grup de Programa i Concepte
  III.2.2.5 - Estat de Liquidació de Pressupost de Despeses per Borsa de Vinculació
  III.2.2.6-  Resum d'Obligacions Reconegudes Netes per Classificació Programa i Capítol
  III.2.2.7 - Resum d'Obligacions Reconegudes Netes per Classificació Econòmica i Programa
  III.2.3. Resultat Pressupostari
III.3.ORGANISME AUTÒNOM MUSEUS I ARXIU HISTÒRIC DE SABADELL
 III.3.1. Ingressos
  III.3.1.1 - Estat de Liquidació de Pressupost - Ingressos
  III.3.1.2 - Estat de Liquidació de Pressupost d'Ingressos. Resum per Classificació Econòmica
 III.3.2. Despeses
  III.3.2.1 - Estat de Liquidació de Pressupost - Despeses
  III.3.2.2 - Estat de Liquidació de Pressupost de Despeses. Resum per Classificació Econòmica
  III.3.2.3 - Estat de Liquidació de Pressupost de Despeses. Resum per Classificació Programa
  III.3.2.4 - Estat de Liquidació de Pressupost de Despeses per Grup de Programa i Concepte
  III.3.2.5 - Estat de Liquidació de Pressupost de Despeses per Borsa de Vinculació
  III.3.2.6 - Resum dObligacions Reconegudes Netes per Classificació Programa i Capítol
  III.3.2.7 - Resum dObligacions Reconegudes Netes per Classificació Econòmica i Programa
 III.3.3. Resultat Pressupostari
III.4.ORGANISME AUTÒNOM AGÈNCIA TRIBUTÀRIA DE SABADELL
 III.4.1. Ingressos
  III.4.1.1 - Estat de Liquidació de Pressupost - Ingressos
  III.4.1.2 - Estat de Liquidació de Pressupost d'Ingressos. Resum per Classificació Econòmica
 III.4.2. Despeses
  III.4.2.1 - Estat de Liquidació de Pressupost - Despeses
  III.4.2.2 - Estat de Liquidació de Pressupost de Despeses. Resum per Classificació Econòmica
  III.4.2.3 - Estat de Liquidació de Pressupost de Despeses. Resum per Classificació Programa
  III.4.2.4 - Estat de Liquidació de Pressupost de Despeses per Grup de Programa i Concepte
  III.4.2.5 - Estat de Liquidació de Pressupost de Despeses per Borsa de Vinculació
  III.4.2.6 - Resum dObligacions Reconegudes Netes per Classificació Programa i Capítol
  III.4.2.7 - Resum dObligacions Reconegudes Netes per Classificació Econòmica i Programa
 III.4.3. Resultat Pressupostari

 

 Accés a liquidacions anteriors.

ÍNDEX DELS ESTATS DEMOSTRATIUS DE LA LIQUIDACIÓ DEL PRESSUPOST DE L'AJUNTAMENT I ELS SEUS ORGANISMES AUTÒNOMS CORRESPONENT A L'EXERCICI 2018


1.AJUNTAMENT DE SABADELL
 1.1. Ingressos
  1.1.1 - Estat de Liquidació de Pressupost - Ingressos
  1.1.2 - Estat de Liquidació de Pressupost d'Ingressos. Resum per Classificació Econòmica
 1.2. Despeses
  1.2.1 - Estat de Liquidació de Pressupost - Despeses
  1.2.2 - Estat de Liquidació de Pressupost de Despeses. Resum per Classificació Econòmica
  1.2.3 - Estat de Liquidació de Pressupost de Despeses. Resum per Classificació Programa
  1.2.4 - Estat de Liquidació de Pressupost de Despeses per Grup de Programa i Concepte
  1.2.5 - Estat de Liquidació de Pressupost de Despeses per Borsa de Vinculació
  1.2.6 - Resum d'Obligacions Reconegudes Netes per Classificació Programa i Capítol
  1.2.7 - Resum d'Obligacions Reconegudes Netes per Classificació Econòmica i Programa
 1.3. Resultat Pressupostari
 1.4. Resultat Pressupostari consolidat
 1.5. Estat del romanent de Tresoreria
 1.6. Estat del deute a 31.12.2018
 1.7. Actes d'arqueig a 31.12.2018 (Informació no disponible)

2.ORGANISME AUTÒNOM INFORMÀTICA AJUNTAMENT DE SABADELL
 2.1. Ingressos
  2.1.1 - Estat de Liquidació de Pressupost - Ingressos
  2.1.2 - Estat de Liquidació de Pressupost d'Ingressos. Resum per Classificació Econòmica
 2.2. Despeses
  2.2.1 - Estat de Liquidació de Pressupost - Despeses
  2.2.2 - Estat de Liquidació de Pressupost de Despeses. Resum per Classificació Econòmica
  2.2.3 - Estat de Liquidació de Pressupost de Despeses. Resum per Classificació Programa
  2.2.4 - Estat de Liquidació de Pressupost de Despeses per Grup de Programa i Concepte
  2.2.5 - Estat de Liquidació de Pressupost de Despeses per Borsa de Vinculació
  2.2.6 - Resum d'Obligacions Reconegudes Netes per Classificació Programa i Capítol
  2.2.7 - Resum d'Obligacions Reconegudes Netes per Classificació Econòmica i Programa
  2.3. Resultat Pressupostari
  2.4. Actes d'arqueig a 31.12.2018 (Informació no disponible)

3.ORGANISME AUTÒNOM MUSEUS I ARXIU HISTÒRIC DE SABADELL
 3.1. Ingressos
  3.1.1 - Estat de Liquidació de Pressupost - Ingressos
  3.1.2 - Estat de Liquidació de Pressupost d'Ingressos. Resum per Classificació Econòmica
 3.2. Despeses
  3.2.1 - Estat de Liquidació de Pressupost - Despeses
  3.2.2 - Estat de Liquidació de Pressupost de Despeses. Resum per Classificació Econòmica
  3.2.3 - Estat de Liquidació de Pressupost de Despeses. Resum per Classificació Programa
  3.2.4 - Estat de Liquidació de Pressupost de Despeses per Grup de Programa i Concepte
  3.2.5 - Estat de Liquidació de Pressupost de Despeses per Borsa de Vinculació
  3.2.6 - Resum dObligacions Reconegudes Netes per Classificació Programa i Capítol
  3.2.7 - Resum dObligacions Reconegudes Netes per Classificació Econòmica i Programa
 3.3. Resultat Pressupostari
 3.4. Actes d'arqueig a 31.12.2018 (Informació no disponible)

4. ORGANISME AUTÒNOM AGÈNCIA TRIBUTÀRIA DE SABADELL
 4.1. Ingressos
  4.1.1 - Estat de Liquidació de Pressupost - Ingressos
  4.1.2 - Estat de Liquidació de Pressupost d'Ingressos. Resum per Classificació Econòmica
 4.2. Despeses
  4.2.1 - Estat de Liquidació de Pressupost - Despeses
  4.2.2 - Estat de Liquidació de Pressupost de Despeses. Resum per Classificació Econòmica
  4.2.3 - Estat de Liquidació de Pressupost de Despeses. Resum per Classificació Programa
  4.2.4 - Estat de Liquidació de Pressupost de Despeses per Grup de Programa i Concepte
  4.2.5 - Estat de Liquidació de Pressupost de Despeses per Borsa de Vinculació
  4.2.6 - Resum dObligacions Reconegudes Netes per Classificació Programa i Capítol
  4.2.7 - Resum dObligacions Reconegudes Netes per Classificació Econòmica i Programa
 4.3. Resultat Pressupostari
 4.4. Actes d'Arqueig a 31.12.2018 (informació no disponible)

5. Informe IGAS/25/2019, de 8 d’abril, relatiu a l’avaluació definitiva dels objectius de la LOEPSF de la Liquidació exercici 2018.

 Accés a liquidacions anteriors.

1. Pressupost 2017

L'expedient amb la proposta de Pressupost General de 2017, va ser aprovat inicialment en la sessió extraordinària del ple municipal el dia 14 de novembre. Donat que no s'han presentat al·legacions queda aprovat definitivament i entrarà en vigor l'1 de gener de 2017.

    1.1 Presentació pressupost i ordenances

    1.2 Document pressupost 2017

    1.3 Dictamen

    1.4 Informe intervenció fiscalització

    1.5 Informe intervenció TRLRHLintervenció TRLRHL

    1.6 Informe intervenció estabilitat pressupost 2017

    1.7 Informe econòmic financer

2. Modificacions del pressupost

Modificacions que es van realitzant sobre el pressupost aprovat inicialment, ja siguin modificacions aprovades pel Ple municipal, o per mitjà de Decrets del Regidor Delegat corresponent.

3. Estat d'execució del Pressupost de 2017

És el resum agregat de les operacions comptables dutes a terme durant l'exercici fins a un moment determinat.

4. Ordenances fiscals per a 2017
 
Les ordenances fiscals són les normes que aprova l'Ajuntament per regular els tributs municipals (impostos, taxes i contribucions especials) i els preus públics. Són una eina bàsica de la política fiscal i tributària, i una de les principals fonts d'ingressos municipals, que permeten portar a terme les actuacions que el govern vol fer. Els ciutadans i les ciutadanes, mitjançant les aportacions en forma d'impostos, taxes i preus públics, col·laborem en els recursos necessaris per al bon funcionament de la ciutat.
 
5. Línies fonamentals dels pressupostos per a l'exercici 2017
 
Les línies fonamentals del pressupost han de contenir les principals polítiques que inspiren el pressupost amb indicació de les mesures d'ingressos i de despeses en què es basen, i han de donar informació sobre els ingressos i despeses continguts al projecte de pressupost.
 
6. Marc pressupostari 2017-2019
 
El marc pressupostari s'elabora en compliment de l'article 29 de la Llei Orgànica 2/2012 d'estabilitat pressupostària i sostenibilitat financera. Constitueix la referència pressupostària pels propers tres anys 2017-2019, i ha de servir com a marc per a la futura elaboració d'uns pressupostos anuals coherents amb els objectius d'estabilitat pressupostària i deute públic.