Retorn d'entrades
Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.
PREGUNTES FREQÜENTS QUE ENS FEU AQUESTS DIES…
➡️ Què passa si per si de cas, demano entrades sense saber segur si aniré a l’activitat?
No estaríem sent empàtics acaparant cites prèvies. Cal pensar en les persones que no hi podran assistir, i que estarem deixant localitats buides.
➡️ Es preveu un nivell d’absentisme elevat?
Si fem cas de les dades de Nadal i de les FM d’altres municipis, sí. Però podem reaccionar com a ciutat i no sumar-nos a les estadístiques.
➡️ Si no podem assistir a l’esdeveniment?
Podem fer retorn. La web de Cultura ens explica com. Les localitats es tornaran a incorporar al sistema.
➡️ Deixareu localitats sense ocupar? Si ho podem evitar, no. 5 minuts abans de cada activitat, es posaran a disposició les cadires sense ocupar.
➡️ Si les entrades s’esgoten ràpidament?
Cal tenir paciència i comprensió, i no deixar-nos portar per la frustració. Aquesta FM ha calgut adaptar el model i el format. Som 216.000 habitants i la prioritat és la salut i seguretat de totes i tots.
➡️ Si avui no he aconseguit entrades? Encara ens queda l’oportunitat de reservar-ne pels altres dies. Per això es posen a disposició de forma progressiva.
➡️ Només les puc reservar de forma telemàtica? No, també trucant al telèfon 937270833. D’11 a 14h i de 17 a 20h.
➡️ Es segueixen correctament les recomanacions sanitàties? Sempre. Cita prèvia obligatòria segons PROCICAT. Mascaretes, gel, distàncies, control d’aforament, control d’entrades i sortides.
➡️ Si ens situem a l’entorn dels esdeveniments sense tenir cita prèvia?
Correm el risc de provocar aglomeracions perilloses. Cal evitar riscos.
Que la #fmsabadell2021 sigui un èxit es cosa de totes i tots.