PLÀNOL DE SABADELLAdreces i telèfons d'emergènciesFARMÀCIES DE GUÀRDIARESTRICCIÓ DE TRÀNSIT
CA EN ES

Cerca al directori...

Oficina d'Atenció al Ciutadà dels Jutjats de Sabadell (Torre-1 Eix Macià)

Localització i contacte

  • Adreça: av. de Francesc Macià, 34
  • LA CREU ALTA
  • 08208, Sabadell
  • Telèfon: 93 693 26 50
  • Fax: 93 717 25 08
  • Correu electrònic: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

plànol Afegeix al mobil

Com arribar-hi?

  • Autobusos urbans (TUS)
      Parades properes:
    • Catalunya : L5,L55,F5,
    • Embarcador : L5,L8,L55,F5,
    • Francesc Macià : L1,L3,L5,L8,L55,F1,F5,

Horari

dl.-dv.:de 9 a 14.30 h tot l'any

Més informació

Informació sobre procediments judicials diversos, tramitació de queixes, etc.

Aquesta oficina depen del jutjat Degà de Sabadell

Des de l’any 2000, el Departament de Justícia, d’acord amb la normativa dictada pel Consell General del Poder Judicial, participa en la creació i posada en funcionament de les oficines d'atenció al ciutadà sobre temes de l'Administració de justícia a Catalunya (OAC). Aquestes oficines, ubicades majoritàriament a la planta baixa de l’accés principal dels edificis judicials, ofereixen un servei directe i personalitzat que facilita la relació amb la justícia, i proporcionen la informació que la ciutadania requereix, tenint en compte els límits o les reserves que imposa la llei o la naturalesa de l’assumpte.

L'SRAJ, mitjançant la Subdirecció General de Suport Judicial, coordina el funcionament de les oficines i fa el seguiment de la seva activitat, tant pel que fa a l'evolució estadística de consultes ateses com a detecció de necessitats per oferir un bon servei. A més, mitjançant els serveis i les gerències territorials, el Departament proveeix les OAC de l’equipament i els mitjans necessaris per al seu funcionament.

L'Àrea d'Inspecció respon les queixes i les denúncies que afecten competències pròpies del Departament (gestió de mitjans materials i personals) i informa de les mesures preses per reparar les anomalies denunciades. Posteriorment, fa un seguiment d'aquestes queixes i elabora estadístiques i informes quadrimestrals que es difonen entre les unitats de l'SRAJ.

Font: Butlletí de comunicació de la Secretaria de Relacions amb l’Administració de Justícia.