MOVENT-LA. 20 ANYS DE L'ASSOCIACIÓ DE DANSA CONTEMPORÀNIA DE SABADELL
Laboratori de creació amb coreografia de Carla Sisteré
Arriba el dia en què celebrem els 20 anys de l'Associació de dansa Contemporània de Sabadell, amb la presentació de la peça "Movent-la" al Teatre de Ca l'Estruch.
Una creació amb la direcció coreogràfica de Carla Sisteré i el suport de Gisela Creus, Priscila Garrido i Marta Ruiz, i amb la interpretació de membres de l'entitat.
La peça proposa revisitar el passat, enllaçant generacions i posant en valor l'energia que es mou i ens transforma. Una analogia que beu del passat tèxtil de la ciutat, per abocar imatges de les relacions entre una comunitat.
Gaudiu-la tan com ho hem fet nosaltres!
FITXA ARTÍSTICA
Direcció artística: Carla Sisteré
Artistes col·laboradores: Gisela Creus, Marta Ruiz i Priscila Garrido
Intèrprets: Laura López, Enric Hugas, Guida Miró, Verónica Rodríguez, Cristina Roca, Clàudia Caparrós, Dafne Boguñá, Emma Sellés, Aleida Pané, Helena Vivanco, Núria Rocamora, Meritxell Balada, Núria Hernández, Zaida Rodenas, Deborah Hernandez, Anna Garcia, Sandra Pérez, Mónica Marín, Laura Fusté, Bruna Mas, Aura Nadal, Vinyet Berenguer, Jana Ustrell, Ariadna Grau, Berta Mas, Èlia Nadal, Eudald Ustrell, Pere Ustrell, Emma Grau, Georgina Argemí, Lena Torrent, Elena Shagabutdinova, Vera Vokhmentseva, Gaia Tilloy i Abril Pérez
Tècnic de llums i so: Llorenç Parra
Agraïment especial: Aaron Vázquez, Ca l'Estruch, Ajuntament de Sabadell i a tothom qui ha fet possible que l'Associació camini fins a dia d'avui.
Organitza: Associació de dansa Contemporània de Sabadell
Amb el suport: Ca l'Estruch i Ajuntament de Sabadell

Data i Horari:
Dia: Dissabte 12 d'abril de 2025
Horari: de 20 a 21h