Àmbits d'actuació de Secretaria General:
1. Secretaria
1.1. Fe pública
1.2. Assessorament legal preceptiu
1.3. Coordinació dels serveis jurídics de la corporació
1.4. Assessorament en l'ús de mitjans electrònics i la modernització de processos
2. Vicesecretaria
2.1. Assessorament jurídic general de la corporació ide les societats mercantils
2.2. Secretaria de les comissions informatives i de les societats mercantils
2.3. Arxiu administratiu i gestió documental i registres
2.4. Gestió de la publicació d'edictes i anuncis als butlletins oficials i a la premsa periòdica
3. Defensa jurídica
3.1. Exercici d'accions judicials i representació i defensa de la corporació i del seu personal en judici
3.2. Responsabilitat patrimonial de l'Ajuntament i gestió de l'assegurança de responsabilitat patrimonial i civil
3.3. Reclamacions per danys a l'erari públic
4. Contractació
4.1. Coordinació de la contractació administrativa
5. Patrimoni municipal de béns
5.1. Patrimoni municipal de sól i d'habitatge
5.2. Inventari municipal de béns i de drets
5.3. Tràfic juridic dels bén: adquisicions,alienacions,cessions constitucions de drets de caràcter real sobre béns de titularitat municipal