PLÀNOL DE SABADELLAdreces i telèfons d'emergènciesFARMÀCIES DE GUÀRDIARESTRICCIÓ DE TRÀNSIT
CA EN ES

Normativa de consum

Normativa de consum

Normativa de consum
  • Decret 70/2003, del 4 de març, pel qual es regulen els fulls de reclamació/denúncia als establiments comercials i en la prestació de serveis.

    Llegir més
  • Decret 98/2014, de 8 de juliol, sobre el procediment de mediació en les relacions de consum, us recordem que en primer lloc sempre us heu d'adreçar directament a l'empresa amb la qual heu tingut el problema de manera que tingueu un comprovant de la reclamació. Un cop feta aquesta reclamació, l'empresa té 30 dies per donar-vos una resposta. Si no ho fa o la resposta no és favorable, podeu presentar una reclamació a l'OMIC per tal que iniciem el procediment de mediació. Aquí trobareu un model d'escrit de reclamació que podeu fer servir en cas que la compra hagi estat realitzada fora d'un establiment comercial o us sigui molt costós presentar-vos a la botiga on vareu fer l'acte de consum objecte de la vostra reclamació.