PLÀNOL DE SABADELL Adreces i telèfons d'emergències FARMÀCIES DE GUÀRDIA RESTRICCIÓ DE TRÀNSIT

CA EN ES

RECURSOS

 

library 1666702 1280

library 1666702 1280

Dos Vídeos de Daniela Rincón

DanielRincon fotoLa gordofobia

Segueixo a moltes bloggers de #BodyPositive i l'altre dia vaig llegir en els comentaris d'un post d'una noia a la que segueixo a l'Instagram que ser prima és IGUAL de difícil SOCIALMENT que tenir sobrepès... Tu, ¿què opines?

https://www.youtube.com/watch?v=YYlMciS_g7k

 

 Cosas que las gordas no hacemosDanielRICON

"POR FAVOR, VE EL VIDEO HASTA EL FINAL. Mi trabajo y todo lo que hago está dedicado al Body Positive y al amor propio. Si no está lo suficientemente claro en el video aclaro que todo lo expresado en él es sarcasmo (como menciono hasta el final).
¿Cuántas veces hemos escuchado todo aquello que las mujeres con sobrepeso no podemos hacer? ¿Cuántas veces tenemos ganas de responder con absoluta rebeldía?

¡Aquí mi respuesta!"

https://www.youtube.com/watch?v=PZcfZwAbBYY


LLIBRES

Hambre"HAMBRE: memorias de mi cuerpo", de Roxane Gay

 Un relat autobiogràfic de la grassor, una història d’obesitat. És la memòria d’un cos que l’autora considera una gàbia creada per ella mateixa i de la qual porta vint anys intentant escapar.

https://www.actitudfem.com/entorno/genero/hambre-memorias-de-mi-cuerpo-de-como-una-escritora-comio-hasta-olvidar-su-violacion

 


DOCUMENTAL

cassandro the exotico poster

"CASSANDRO The Exotico!"

Aquest documental tracta de la vida de Saul Armendariz, un professional de la lluita lliure mexicana, que porta prop de tres dècades de carrera  com un “exòtic”, una categoria estètica en la qual assumeixen rols que subverteixen la masculinitat heteronormativa i en la qual apareixen caracteritzats amb elements de drag queen.

https://www.cinemaldito.com/cassandro-the-exotico-marie-losier/

 

TRANS (Chris Arnold)

 TRANS “Trans” es un documental extraordinario acerca de hombres y mujeres…y todas las variantes que hay en medio. Es acerca de la comunidad transgénero, la comunidad más incomprendida y maltractada de América. “Trans” provee una visión cercana y personal de su vida a partir de una serie de personas de todas las edades.

 

 

 


 

Etiquetes: drets civils i genere, gènere,, LGTBI,, feminismes, Sabadell, recursos, butJULIOL19