Els patis d'11 escoles obriran aquest estiu per a infants i famílies

📅 A partir de dimecres 3 de juny, Sabadell posa en marxa una nova edició dels Patis Oberts, que aquest any passen de 7 a 11 escoles. L'objectiu és oferir espais gratuïts de joc i convivència per a infants, joves i famílies fora de l'horari escolar.
🕡 Els patis estaran oberts de dimecres a diumenge, de 18.30 a 21 h, fins al 30 d'agost. Cada espai comptarà amb dos monitors que vetllaran per la convivència i organitzaran activitats. A més, hi haurà materials i jocs educatius per fomentar la creativitat, la cooperació i la participació.
📈El projecte forma part del Pla Educatiu d'Entorn i compta amb una inversió de més de 94.000 euros, un 75% més que en l'anterior contracte. Com a novetat, els patis també obriran durant les vacances de Setmana Santa de l'any vinent.
🧑🤝🧑L'any passat, els patis oberts van rebre prop de 7.500 visites, consolidant-se com un recurs molt utilitzat per les famílies de la ciutat.
🏫 Enguany els patis oberts estaran a:
- Escola Catalunya
- Escola Joaquim Blume
- Escola Nostra Llar
- Escola Sant Julià
- Escola Can Rull
- Escola Concòrdia
- Escola Arraona
- Escola Teresa Claramunt
- Escola Espronceda
- Escola Juan Ramón Jiménez
- Escola Joan Montllor
👨👩👧👦 El servei és gratuït i busca facilitar la conciliació familiar. Els infants poden anar a qualsevol dels patis oberts, independentment de l'escola on estudiïn.
🤝 La iniciativa també fomenta la convivència, el respecte mutu i el joc educatiu com a eina d'aprenentatge, alhora que reforça els vincles entre la comunitat.
Etiquetes: educacio, patis oberts, lleure educatiu
