PLÀNOL DE SABADELL Adreces i telèfons d'emergències FARMÀCIES DE GUÀRDIA RESTRICCIÓ DE TRÀNSIT

CA EN ES

A la teva ciutat

    Què necessito?

      Sessió ordinària núm. 1/2023, de 23 de gener, es van tractar el temes següents:

      • Resposta a les comunicacions 00422 i 00522.
      • Valorar la proposta de memòria de la Comissió de l’any 2022.
      • Informar sobre la posada en funcionament de la Bústia Ètica i de Bon Govern.
      • Valorar la proposta de modificació del Codi ètic dels alts càrrecs
      • Revisió de les funcions i procediments de la Comissió d’Ètica pública, tenint en compte el Pla de mesures antifrau, aprovat pel Ple de l’Ajuntament l’1 de març de 2022, i es va tractar la consulta del Servei gestor de la Bústia ètica sobre la comunicació 00123 a la Bústia Ètica i de Bon Govern.

      La sessió ordinària de la Comissió d’Ètica Pública del mes de febrer no se celebra per problemes d’agenda de la Comissió.

      Sessió ordinària núm. 2/2023, de 20 març, es van tractar el temes següents:

      • Treballar sobre la proposta de modificació del Codi ètic dels alts càrrecs
      • Revisió de les funcions i procediments de la Comissió d’Ètica pública, tenint en compte el Pla de mesures antifrau, aprovat pel Ple de l’Ajuntament l’1 de març de 2022.
      • En el torn obert de paraules, es va tractar sobre l’admissió a tràmit de la comunicació amb núm. 00823 derivada de la Bústia Ètica i de Bon Govern.

      Sessió extraordinària núm. 3/2023, de 22 de març, es van tractar el punt únic:

      • Admissió a tràmit de la comunicació amb núm. 01023 derivada de la Bústia Ètica i de Bon Govern.

      Sessió ordinària núm. 4/2023, de 17 d’abril, es van tractar el temes següents:

      • Admissió a tràmit de la comunicació amb núm. 01323 derivada de la Bústia Ètica i de Bon Govern.
      • Treballar sobre la proposta de modificació del Codi ètic dels alts càrrecs.
      • Revisió de les funcions i procediments de la Comissió d’Ètica pública, tenint en compte el Pla de mesures antifrau, aprovat pel Ple de l’Ajuntament l’1 de març de 2022.

      Sessió ordinària núm. 5/2023, de 22 de maig, es van tractar el temes següents:

      • Admissió a tràmit de les comunicacions amb núm. 01523, 01623 i 02023 derivades de la Bústia Ètica i de Bon Govern.

      La sessió ordinària de la Comissió d’Ètica Pública del mes de juny no se celebra per problemes d’agenda de la Comissió.

      La sessió ordinària de la Comissió d’Ètica Pública del mes de juliol no se celebra per problemes d’agenda de la Comissió.

      La sessió ordinària de la Comissió d’Ètica Pública del mes de setembre no se celebra per donar més temps per la valoració dels punts que s’han de tractar a la propera reunió.

      Sessió ordinària núm. 6/2023, de 16 d’octubre, es van tractar el temes següents:

      • Treballar a la revisió de les normes de funcionament de la Comissió d'Ètica Pública.
      • Tractar la proposta de renovació d’un dels vocals de la Comissió d’Ètica Pública, de conformitat amb l’article 7.1. del Codi ètic dels alts càrrecs de l’Ajuntament de Sabadell.

      Sessió ordinària núm. 7/2023, de 27 de novembre, es van tractar el temes següents:

      • Revisió de la proposta de modificació del Codi ètic dels alts càrrecs de l’Ajuntament de Sabadell.
      • Revisió de la proposta de modificació de les Normes de funcionament de la Comissió d'Ètica Pública.

       Sessió ordinària núm 8/2023, de 20 de desembre, es van tractar els temes següents:

      • Revisió de la proposta de modificació del Codi ètic dels alts càrrecs de l’Ajuntament de Sabadell.
      • Revisió de la proposta de modificació de les Normes de funcionament de la Comissió d'Ètica Pública.
      • Sessió ordinària núm. 1/22, de 21 de febrer de 2022, es va tractar la renovació d’un dels vocals de Comissió; la publicació de les resolucions de la Comissió al Portal de Transparència; es va valorar la proposta de memòria de la Comissió de l’any 2021; es va tractar la petició d’informe del Servei gestor de la Bústia ètica interna i es va valorar la proposta de contingut del procediment d’instrucció dels procediments sancionadors.
      • Sessió ordinària núm. 2/22, de 26 d’abril de 2022, es va tractar la renovació dels membres de la Comissió i es va redactar l’informe en resposta a la petició del Servei gestor de la Bústia ètica interna.
      • Sessió ordinària núm. 3/22, de 20 de juny de 2022, es va tractar sobre l’activació del a Bústia ètica oberta a la ciutadania.
      • Sessió ordinària núm. 4/22, de 19 de setembre de 2022, es va tractar l’admissió a tràmit de la comunicació 00422 derivada de la Bústia ètica interna.
      • Sessió ordinària núm. 5/22, de 17 d’octubre de 2022, va tenir lloc la compareixença, deliberació i resolució en relació a la comunicació 00422 derivada del a Bústia ètica interna i l’admissió a tràmit de les comunicacions 00522 i 00622 derivades de la Bústia ètica interna.
      • Sessió extraordinària núm. 6/22, de 7 de novembre de 2022, va tenir lloc la compareixença, deliberació i resolució en relació a la comunicació 00522 derivada del a Bústia ètica interna.
      • Sessió ordinària núm. 1/18, de 28 de maig, es va declarar constituïda la Comissió d’Ètica Pública de l’Ajuntament de Sabadell i es va tracta l’aprovació de les seves normes de funcionament.
      • Sessió ordinària núm. 2/18, de 21 de juny, es va tractar sobre les funcions i competències de la Comissió i es va acordar la redacció de les normes de funcionament internes, també es va acordar convocar als òrgans gestors afectats pel Codi ètic dels alts càrrecs a una sessió extraordinària.
      • Sessió ordinària núm. 3/18, de 23 de juliol, es va tractar l’aprovació de la comunicació a les persones responsables dels òrgans gestors afectats pel Codi ètic dels alts càrrecs i de les normes internes de funcionament de la Comissió.
      • Sessió ordinària núm. 4/18, de 17 de setembre, es van aprovar definitivament de les normes internes de funcionament i es va tractar el contingut del procediment de consulta, observacions i suggeriments.
      • Sessió extraordinària núm. 5/18, de 27 de setembre, es van tractar les mesures a adoptar en els serveis per aplicar el Codi ètic dels alts càrrecs, amb l’assistència de les persones responsables dels diferents àmbits afectats pel Codi ètic dels alts càrrecs.
      • Sessió ordinària núm. 6/18, de 15 d’octubre, es va treballar a la redacció del procediment de consulta, observacions i suggeriments.
      • Sessió ordinària núm. 7/18, de 19 de novembre, aquesta sessió es va convocar però per motius sobrevinguts no es va poder celebrar.
      • Sessió ordinària núm. 8/18, de 10 de desembre, es va treballar a la redacció del procediment de consulta, observacions i suggeriments i es va iniciar la redacció del procediment d’investigació.
      • Sessió ordinària núm. 1/19, de 28 de gener, es va aprovar el procediment de consulta, observacions i suggeriments i es va continuar treballant la redacció del procediment d’investigació.
      • Sessió ordinària núm. 2/19, de 4 de març, es va continuar treballant la redacció del procediment d’investigació.
      • Sessió ordinària núm. 3/19, de 24 d’abril, es va continuar treballant la redacció del procediment d’investigació.
      • Sessió ordinària núm. 4/19, de 27 de maig, es va aprovar el procediment d’investigació.
      • Sessió extraordinària núm. 5/19, de 21 de juny, es va tractar la consulta 1/2019 del 20 de juny de 2019.
      • Sessió ordinària núm. 6/19, de 15 de juliol, es va revisar l’espai de la Comissió a la Intranet municipal, i es va planificar les properes accions de la Comissió.
      • Sessió extraordinària núm. 7/19, de 29 de juliol, es va tractar la consulta 2/2019 del 26 de juliol de 2019.
      • Sessió ordinària núm. 8/19, de 24 de setembre, es va fer valoració de la resolució de la consulta 2/2019, es van definir les accions imminents de la Comissió i es va tractar sobre la custòdia dels expedients i actes de la Comissió.
      • Sessió ordinària núm. 9/19, de 19 de novembre, es va preparar la sessió informativa sobre el Codi ètic dels alts càrrecs als afectats i es va acordar l’activació dels canals de comunicació a l’espai de la Comissió a la Intranet municipal.
      • Sessió ordinària núm. 10/19, de 9 de desembre, es va preparar la sessió informativa sobre el Codi ètic dels alts càrrecs als afectats.
      • Sessió ordinària núm. 1/20, de 20 de gener, es va fer la valoració de la sessió informativa sobre el Codi ètic als càrrecs electes, es va preparar la sessió informativa sobre el Codi ètic als no electes i es va començar a treballar a l’elaboració de la memòria 2018-2019 de la Comissió.
      • Sessió extraordinària núm. 2/20, de 24 de gener, es va tractar la consulta 2/2020 del 20 de gener de 2020.
      • Sessió extraordinària núm. 3/20, de 24 de gener, es va treballar a la redacció de l’informe referent a la consulta 2/2020 del 20 de gener de 2020.
      • Sessió ordinària núm. 4/20, d’11 de febrer, es va aprovar la memòria de la Comissió d’Ètica Pública 2018-2019, es va treballar en la preparació de la sessió informativa sobre el Codi ètic als coordinadors d’Àrea.
      • Sessió ordinària núm. 5/20, de 21 de setembre, es va acordar la inadmissió a tràmit de la consulta 1/2020 del 16 de gener de 2020, .
      • Sessió ordinària núm. 6/20, de 16 de novembre, es va acordar l’admissió a tràmit de la comunicació anònima derivada de la Bústia ètica interna amb número 00320 i es valorar la possibilitat de realitzar una sessió informativa sobre el Codi ètic al personal gerent de les societats mercantils municipals, personal eventual i Síndica de Greuges municipal
      • Sessió ordinària núm. 1/21, de 1 de març de 2021, es va tractar l’admissió a tràmit, de la comunicació amb núm. 00121 derivada de la Bústia ètica i l’establiment de la primera trobada amb Recursos Humans per col·laborar en qüestions d’ètica en la gestió de recursos humans.
      •  Sessió ordinària núm. 2/21, de 24 de març de 2021, es va tractar la preparació de la primera trobada de col·laboració amb el Servei de Recursos Humans i la valoració de la proposta de Memòria de la CEP de l’any 2020.
      • Sessió ordinària núm. 3/21, de 19 d’abril de 2021, es va tractar l’aprovació de la Memòria de la CEP de l’any 2020 i la preparació de la primera trobada de col·laboració amb el Servei de Recursos Humans.
      • Sessió ordinària núm. 4/21, de 19 de juliol de 2021, es va tractar la resolució del procediment derivat de la comunicació 00121.
      • Sessió extraordinària núm. 5/21, de 28 de setembre de 2021,  es va tractar la valoració inicial de la comunicació presentada el 20 de setembre de 2021
      • Sessió ordinària núm. 6/21, de 18 d’octubre de 2021, on es va tractar la renovació d’un dels vocals de la Comissió d’Ètica Pública, de conformitat amb l’article 7.1. del Codi ètic i la publicació de les resolucions de la Comissió d’Ètica Pública.