PLÀNOL DE SABADELL Adreces i telèfons d'emergències FARMÀCIES DE GUÀRDIA RESTRICCIÓ DE TRÀNSIT

CA EN ES
 
          

NOTÍCIES

  Ajuntament de Sabadell

  • Punt Net al Mercat de la Creu Alta

  • Presentem 3 autobusos articulats

  • Zona de Baixes Emissions de Sabadell (CAT)

  • Ofrena floral de la Diada Nacional de Catalunya a Sabadell

  • Festa Major de Sabadell 2025

  • Asfaltat puntual de la Gran Via

  • Actuacions coordinades contra les plagues

  • Renovació de la Via Massagué

  • Punt Òmnia a Cal Molins

  • Dispositiu Policial a l'estació de Sabadell Sud

  • Asfaltatge de la Via Massagué

  • Sabadell tindrà la primera residència pública

  • FPO Dual d'electricitat

  • Servei de recollida de voluminosos

  • Millorem l'accés a l'escola Teresa Claramunt

  • Visita a la potabilitzadora

  • Comencen els Grans Vespres

  • Obres de millora a l'escola Juan Ramón Jiménez

  • Circuit esportiu de l'Avinguda de Matadepera

    26
    Setembre
    2024

    Dues reconegudes activistes internacionals comparteixen les seves lluites amb joves de Sabadell

    En el marc del programa Ciutats Defensores dels Drets Humans

    Dues reconegudes activistes internacionals comparteixen les seves lluites amb joves de Sabadell

    L’Ajuntament de Sabadell organitza, en el marc de “Ciutats Defensores dels Drets Humans. Tardor 2024”, dues activitats per a joves i amb reconegudes activistes internacionals defensores dels drets humans. Es tracta de Fatou Nyang (Gàmbia) i Millaray Collio (Xile), que visitaran Sabadell el dimarts 1 d’octubre.

    Categories Sabadell 2030 Drets Civils i Gènere

    26
    Setembre
    2024

    La programació del Dia Internacional de les Persones Grans posa de relleu la importància del temps d’oci i de viure amb plenitud

    La programació del Dia Internacional de les Persones Grans posa de relleu la importància del temps d’oci i de viure amb plenitud

    Enguany, el Dia Internacional de les Persones Grans, que es commemora l’1 d’octubre, i la Festa Gran tenen com a fil conductor “l’alegria del lleure”, posant de relleu la importància del temps d’oci i de viure amb plenitud. En aquest marc, es proposen una trentena d’activitats entre el 29 de setembre i el 10 d’octubre.

    Categories Gent gran

    25
    Setembre
    2024

    L’Ajuntament activa un nou programa d’acompanyament a les empreses cap a la sostenibilitat

    SBD INDÚSTRIA SOSTENIBLE inclou serveis de consultoria, formacions, jornades empresarials i estudis d’oportunitats al territori

    L’Ajuntament activa un nou programa d’acompanyament a les empreses cap a la sostenibilitat

    L’Ajuntament de Sabadell, amb el suport de la Diputació de Barcelona, estrena el programa SBD INDÚSTRIA SOSTENIBLE. L’objectiu és acompanyar les empreses en el seu camí cap a la sostenibilitat i lluita contra el canvi climàtic. El programa inclou un ampli ventall de serveis adreçats a empreses del territori que vulguin incorporar la sostenibilitat en la seva estratègia.

    Categories Sabadell 2030 Empresa Economia i treball Innovació Treball

    25
    Setembre
    2024

    El programa municipal Ciutat i Escola oferirà prop de 400 activitats aquest curs

    Enguany s’incorporen dues noves entitats a l’organització: La Colla de Geganters i Grallers de Gràcia – Sabadell i l’Associació MAother Dansa

    El programa municipal Ciutat i Escola oferirà prop de 400 activitats aquest curs

    El Programa Ciutat i Escola oferirà un total de 395 activitats organitzades per 80 entitats i empreses de la ciutat, incloent també els departaments municipals implicats. D’entre aquestes propostes, 31 són novetats respecte el curs anterior. Aquest curs s’incorporen dues noves entitats organitzadores: La Colla de Geganters i Grallers de Gràcia – Sabadell i l’Associació MAother Dansa.

    Categories Educació

    25
    Setembre
    2024

    La Lliga dels Drets dels Pobles i el mediador Houccine Karzazi El Hach – Hassan, guardonats en la dotzena edició del Memorial Àlex Seglers

    La Lliga dels Drets dels Pobles i el mediador Houccine Karzazi El Hach – Hassan, guardonats en la dotzena edició del Memorial Àlex Seglers

    Demà dijous, 26 de setembre, es lliuraran els guardons de la dotzena edició del Memorial Àlex Seglers, que reconeix la trajectòria de persones i organitzacions compromeses amb la defensa de la diversitat i el foment de la convivència. Enguany, el premi s’ha concedit a la Lliga dels Drets dels Pobles en la categoria d’entitat i a Houccine Karzazi El Hach - Hassan a títol individual.

    Categories Creences Drets Civils i Gènere

    25
    Setembre
    2024

    Quatre finalistes al guardó “Adrià Miguel Leal”, que reconeix el treball per a les persones de més de 60 anys

    El projecte guanyador es donarà a conèixer el dimarts, 1 d’octubre, en el marc de la Festa Gran

    Quatre finalistes al guardó “Adrià Miguel Leal”, que reconeix el treball per a les persones de més de 60 anys

    Aquest any s’ha posat en marxa el guardó “Adrià Miguel Leal”, un nou reconeixement per visibilitzar i distingir projectes que treballen per millorar la qualitat de vida de les persones de més de 60 anys, impulsat pel Consell Consultiu de les Persones Grans i l’Ajuntament de Sabadell.

    Categories Gent gran

    24
    Setembre
    2024

    Performance musical per homenatjar l’artista Alfons Borrell

    “Els colors de la terra”, a càrrec de Josué Blanco, es representarà a la Capella Blava

    Performance musical per homenatjar l’artista Alfons Borrell

    La Capella Blava d’Alfons Borrell acollirà el divendres dia 27 (19 h, assaig obert) i el dissabte 28 (17 h, 18 h i 19 h), l’estrena de la performance musical en homenatge a l’artista vallesà, una de les figures més destacades de l’art abstracte català. “Els Colors de la Terra”, a càrrec de Josué Blanco, compositor, director de cor i organista sabadellenc. L’acte comptarà també amb la col·laboració de Patrícia Badia, violí, i Cristina Membrive, contrabaix.

    Categories Capital Cultura Catalana 2024 Cultura i esport Activitats culturals

    <<  110 111 112 113 114 [115116 117 118 119  >>