PLÀNOL DE SABADELL Adreces i telèfons d'emergències FARMÀCIES DE GUÀRDIA RESTRICCIÓ DE TRÀNSIT

CA EN ES
 
          

NOTÍCIES

  Ajuntament de Sabadell

  • Punt Net al Mercat de la Creu Alta

  • Presentem 3 autobusos articulats

  • Zona de Baixes Emissions de Sabadell (CAT)

  • Ofrena floral de la Diada Nacional de Catalunya a Sabadell

  • Festa Major de Sabadell 2025

  • Asfaltat puntual de la Gran Via

  • Actuacions coordinades contra les plagues

  • Renovació de la Via Massagué

  • Punt Òmnia a Cal Molins

  • Dispositiu Policial a l'estació de Sabadell Sud

  • Asfaltatge de la Via Massagué

  • Sabadell tindrà la primera residència pública

  • FPO Dual d'electricitat

  • Servei de recollida de voluminosos

  • Millorem l'accés a l'escola Teresa Claramunt

  • Visita a la potabilitzadora

  • Comencen els Grans Vespres

  • Obres de millora a l'escola Juan Ramón Jiménez

  • Circuit esportiu de l'Avinguda de Matadepera

    14
    Juliol
    2023

    L'àmbit del Ripoll podrà acollir noves activitats industrials i terciàries més sostenibles

    El Ple aprova una modificació puntual del Pla d’Ordenació de Sabadell agilitzant la tramitació administrativa de manera que les activitats s’hi implantin amb més facilitat i millor integració paisatgística i ambiental

    L'àmbit del Ripoll podrà acollir noves activitats industrials i terciàries més sostenibles

    El Ple municipal, convocat aquest divendres amb caràcter extraordinari, ha aprovat inicialment, la modificació puntual del pla General d’Ordenació de Sabadell per actualitzar la normativa que regula les zones industrials i terciàries del riu Ripoll. Un canvi que té tres objectius clars: simplificar la normativa perquè l’activitat econòmica pugui instal·lar-se en aquesta zona, actualitzant les exigències de sostenibilitat a les noves activitats, incorporar nous usos complementaris i compatibles amb la indústria i afavorir una millor integració de les intervencions en l’entorn del Ripoll.

    Categories Sabadell 2030 Ripoll Projectes Estratègics Transició Ecològica Urbanisme i Habitatge

    13
    Juliol
    2023

    El festival d’arts escèniques Sabadell Escena torna aquesta tardor amb propostes de circ i teatre

    La segona edició d’aquesta proposta vol impulsar la projecció de companyies professionals i emergents

    El festival d’arts escèniques Sabadell Escena torna aquesta tardor amb propostes de circ i teatre

    La segona edició del festival d’arts escèniques Sabadell Escena tindrà lloc del 19 al 22 d'octubre. Aquesta cita cultural té com a objectiu impulsar la projecció de companyies professionals i emergents. Les representacions tindran lloc a l’Estruch, Museu d’Art de Sabadell (MAS) i Museu d’Història de Sabadell, i al Teatre Principal.

    Categories Cultura i esport Activitats culturals

    12
    Juliol
    2023

    L’Ajuntament garantirà una correcta climatització dels col·legis electorals per a les eleccions generals

    L’Ajuntament garantirà una correcta climatització dels col·legis electorals per a les eleccions generals

    Les eleccions generals tindran lloc el 23 de juliol, i és per això que des de l’Ajuntament s’ha fet una revisió dels col·legis electorals per garantir una correcta climatització. En determinats casos i per garantir aquesta adequació, s’ha procedit a fer un canvi de col·legi electoral. Totes les persones afectades per aquests canvis rebran una comunicació amb el nou col·legi electoral. El criteri que s’ha seguit és canviar tots aquells col·legis no climatitzats que tenen un centre cívic o un altre espai climatitzat molt proper, amb la finalitat que el canvi no suposi un desplaçament important.

    Categories Districtes Eleccions Eleccions generals Ajuntament

    11
    Juliol
    2023

    El Museu d’Història organitza una visita teatralitzada familiar al Safareig de la Font Nova

    El Museu d’Història organitza una visita teatralitzada familiar al Safareig de la Font Nova

    El Museu d’Història proposa una visita guiada al Safareig de la Font Nova, aquest diumenge 16 de juliol a les 12 del migdia, adreçada especialment a un públic familiar. L’Antònia, una veïna del barri, vindrà al safareig a rentar roba, i explicarà com es feia quan a les cases encara no hi havia aigua corrent.

    Categories Cultura i esport Activitats culturals

    11
    Juliol
    2023

    Cifuentes, Can Rull i Poblenou guanyen en accessibilitat gràcies a la millora de les connexions mitjançant la renovació de les escales i les rampes

    L’Ajuntament inverteix més de mig milió d’euros per dignificar diferents espais i facilitar els desplaçaments del veïnat

    Cifuentes, Can Rull i Poblenou guanyen en accessibilitat gràcies a la millora de les connexions mitjançant la renovació de les escales i les rampes

    Els barris de Cifuentes, Can Rull i Poblenou milloren l’accessibilitat gràcies a les obres que s’estan duent a terme a diferents espais per a la construcció de rampes i escales. La inversió d’aquests treballs ascendeix a 574.796,97 euros.

    Categories Districtes Espai públic Sabadell 2030 Projectes Estratègics Urbanisme i Habitatge

    10
    Juliol
    2023

    Sabadell comptarà amb 7 fonts addicionals d’hidratació dins l’Operació Calor

    Les piscines funcionen a ple rendiment, es compta amb una xarxa de refugis climàtics i s’estan prenent mesures per protegir el personal municipal que presta servei al carrer

    Sabadell comptarà amb 7 fonts addicionals d’hidratació dins l’Operació Calor

    Davant la calor que ja s’està deixant notar al conjunt del territori i l’activació de la Prealerta del Document Únic de Protecció Civil (DUPROCIM) de Sabadell, els diferents serveis municipals estan treballant, en col·laboració amb altres organismes, per contribuir a fer front a les altes temperatures. Dins del conjunt de mesures, agrupades sota el paraigües d’Operació Calor, l’Ajuntament ha acordat amb Aigües Sabadell la instal·lació de 7 fonts d’hidratació suplementàries a diferents punts, que es sumaran a les més de 200 fonts públiques amb què compta la ciutat. També estan funcionant a ple rendiment les piscines municipals, s’estan prenent mesures per als casals d’estiu i la ciutat compta amb una xarxa de refugis climàtics. Paral·lelament, s’estan coordinant accions per protegir el conjunt de treballadores i treballadors públics, sobretot els que desenvolupen la seva tasca al carrer.

    Categories Districtes Ajuntament Sabadell 2030 Projectes Estratègics Salut

    10
    Juliol
    2023

    La Sala Miguel Hernàndez es convertirà en un edifici sostenible gràcies a un projecte de rehabilitació energètica

    La Junta de Govern aprova inicialment els treballs, que suposaran un estalvi energètic d’un 81 %

    La Sala Miguel Hernàndez es convertirà en un edifici sostenible gràcies a un projecte de rehabilitació energètica

    La rehabilitació energètica de l’auditori de la Sala Miguel Hernàndez ha rebut avui l’aprovació inicial en la sessió ordinària de la Junta de Govern Local. El projecte comportarà la posada al dia de l’edifici per convertir-lo en un espai més sostenible.

    Categories Districtes Sabadell 2030 Projectes Estratègics Transició Ecològica Urbanisme i Habitatge

    <<  227 228 229 230 231 [232233 234 235 236  >>