PLÀNOL DE SABADELL Adreces i telèfons d'emergències FARMÀCIES DE GUÀRDIA RESTRICCIÓ DE TRÀNSIT

CA EN ES
 
          

NOTÍCIES

  Ajuntament de Sabadell

  • Punt Net al Mercat de la Creu Alta

  • Presentem 3 autobusos articulats

  • Zona de Baixes Emissions de Sabadell (CAT)

  • Ofrena floral de la Diada Nacional de Catalunya a Sabadell

  • Festa Major de Sabadell 2025

  • Asfaltat puntual de la Gran Via

  • Actuacions coordinades contra les plagues

  • Renovació de la Via Massagué

  • Punt Òmnia a Cal Molins

  • Dispositiu Policial a l'estació de Sabadell Sud

  • Asfaltatge de la Via Massagué

  • Sabadell tindrà la primera residència pública

  • FPO Dual d'electricitat

  • Servei de recollida de voluminosos

  • Millorem l'accés a l'escola Teresa Claramunt

  • Visita a la potabilitzadora

  • Comencen els Grans Vespres

  • Obres de millora a l'escola Juan Ramón Jiménez

  • Circuit esportiu de l'Avinguda de Matadepera

    25
    Octubre
    2021

    El Punt d’Atenció a l’Emprenedor/a de Sabadell se situa en el tercer lloc del rànquing de la Diputació de Barcelona amb la tramitació de 61 altes d'autònoms i societats limitades

    El Punt d’Atenció a l’Emprenedor/a de Sabadell se situa en el tercer lloc del rànquing de la Diputació de Barcelona amb la tramitació de 61 altes d'autònoms i societats limitades

    El Punt d'Atenció a l'Emprenedor/a de Sabadell acumula més altes d’empreses fins el tercer trimestre de 2021 que respecte el mateix període de l’any passat. En total s’han donat d’alta 61 empreses davant de les 54 de l’any anterior. Aquestes dades situen l’Ajuntament de Sabadell en el tercer lloc del rànquing dels 45 Punts d'Atenció a l'Emprenedor (PAE) de Barcelona per haver facilitat la creació d’aquestes 61 empreses (37 altes d’autònoms i 24 societats limitades) entre gener i setembre de 2021.

    Categories Economia i treball

    25
    Octubre
    2021

    L’Ajuntament fomenta una tinença responsable d’animals de companyia

    L’Ajuntament fomenta una tinença responsable d’animals de companyia

    L’Ajuntament vol promoure i fomentar una tinença d’animals responsable i seguir pel compliment del què recull l'ordenança municipal sobre tinença d’animals. Aquesta setmana la Junta de Govern Local ha aprovat sancions a vuit persones propietàries de gossos potencialment perillossos per conductes que infringeixen la normativa municipal.

    Categories Benestar Animal

    25
    Octubre
    2021

    L’Ajuntament rehabilitarà les xemeneies de la Granja del Pas i de Cal Marcet

    Ho ha aprovat avui la Junta de Govern Local, amb un pressupost total de més de 260 mil euros

    La Junta de Govern Local ha aprovat avui el projecte que permetrà reforçar i rehabilitar les xemeneies de la Granja del Pas i de l’antiga fàbrica de Cal Marcet. L’objectiu és garantir que l’estructura de les dues construccions es mantingui estable i que duri de cara al futur. En el cas de Cal Marcet, el pressupost és de 130.899 €, mentre que en el de la Granja del Pas és de 130.116,93 €. El pressupost total és, doncs, de 261.015,93 €.

    Categories Urbanisme i Habitatge

    25
    Octubre
    2021

    La Junta de Govern accepta una subvenció del Pacte d’Estat en matèria de violència de gènere

    La Junta de Govern accepta una subvenció del Pacte d’Estat en matèria de violència de gènere

    El Servei de Feminismes i Diversitat rebrà la quantitat de 51.074,77 euros, provinents del Pacte d’Estat en matèria de Violència de gènere. Aquesta subvenció s’atorga a tots els municipis i la quantitat ve determinada pel nombre d’habitants.

    Categories Gènere, feminismes, LGBTI

    22
    Octubre
    2021

    Els barris del sud celebren la festa de cloenda del ‘Fes Salut, Mou-te’, aquest diumenge

    El cicle d’activitats ha volgut fomentar l’activitat física

    Els barris del sud celebren la festa de cloenda del ‘Fes Salut, Mou-te’, aquest diumenge

    Aquest cap de setmana es posa punt final a les activitats promogudes a través de la taula de Salut Comunitària del Sud formada per les entitats del districte 6, les associacions veïnals, les farmàcies comunitàries del districte, l’Ajuntament de Sabadell, l’Agència de Salut Pública i el CAP Sud i el CAP Creu de Barberà. L’equip ABS 6, ha estat a càrrec de liderar la taula de Salut comunitària del Sud.

    Categories Esports Participació ciutadana Salut

    22
    Octubre
    2021

    Ramiro Fernández és l’autor de la imatge de Capital de la Cultura Catalana Sabadell 2024

    Ramiro Fernández és l’autor de la imatge de Capital de la Cultura Catalana Sabadell 2024

    Sabadell 2024 com a Capital de la Cultura Catalana ja té imatge. Obra del pintor sabadellenc Ramiro Fernández, el logotip ha estat presentat avui al Teatre Principal. Amb la imatge, el procés per desenvolupar la capitalitat fa un nou pas endavant. Simbolitzarà tot el talent creatiu que hi ha a Sabadell i com s’impulsarà, amb la voluntat d’assolir encara més protagonisme a la ciutat i projectar-se a l’exterior. Així mateix, el logotip serà un element identificatiu que podran incorporar totes les entitats o empreses que prenguin part o contribueixen a fer que Capital de la Cultura Catalana. Sabadell 2024 sigui possible.

    Categories Capital Cultura Catalana 2024 Activitats culturals

    22
    Octubre
    2021

    Dispositiu especial amb motiu de la festivitat de Tots Sants

    Dispositiu especial amb motiu de la festivitat de Tots Sants

    Com ja és habitual, la commemoració de Tots Sants comporta el desplegament d’un dispositiu especial a la ciutat per tal de millorar l’accés i la informació al Cementiri tant l’1 de novembre com els caps de setmana previs.

    Categories Serveis Funeraris

    <<  446 447 448 449 450 [451452 453 454 455  >>