PLÀNOL DE SABADELL Adreces i telèfons d'emergències FARMÀCIES DE GUÀRDIA RESTRICCIÓ DE TRÀNSIT

CA EN ES
 
          

NOTÍCIES

  Ajuntament de Sabadell

  • Punt Net al Mercat de la Creu Alta

  • Presentem 3 autobusos articulats

  • Zona de Baixes Emissions de Sabadell (CAT)

  • Ofrena floral de la Diada Nacional de Catalunya a Sabadell

  • Festa Major de Sabadell 2025

  • Asfaltat puntual de la Gran Via

  • Actuacions coordinades contra les plagues

  • Renovació de la Via Massagué

  • Punt Òmnia a Cal Molins

  • Dispositiu Policial a l'estació de Sabadell Sud

  • Asfaltatge de la Via Massagué

  • Sabadell tindrà la primera residència pública

  • FPO Dual d'electricitat

  • Servei de recollida de voluminosos

  • Millorem l'accés a l'escola Teresa Claramunt

  • Visita a la potabilitzadora

  • Comencen els Grans Vespres

  • Obres de millora a l'escola Juan Ramón Jiménez

  • Circuit esportiu de l'Avinguda de Matadepera

    16
    Juny
    2016

    Darrera setmana per presentar projectes al procés participatiu Construint Ciutat

    Darrera setmana per presentar projectes al procés participatiu Construint Ciutat

    Fins al proper 23 de juny la ciutadania pot presentar projectes al procés participatiu Construint Ciutat, que posa a disposició de la ciutadania 1 milió d'euros del Pressupost del 2017 per proposar i decidir projectes que seran executats per l’Ajuntament al llarg de l’any vinent.

    Totes aquelles entitats o associacions inscrites en el Registre Municipal d’Entitats Ciutadanes i també les persones a títol individual, amb un aval d’un mínim de 50 signatures, poden presentar projectes d’un valor màxim de 200.000 euros cadascú.

    Els projectes s’han de presentar a qualsevol oficina del Servei d’Atenció Ciutadana de Sabadell (SAC), i entre d’altres requeriments, poden ser actuacions a l’espai públic o fer incidència en serveis que afectin les persones. Les bases del procés, així com les fitxes que cal emplenar per presentar propostes es poden trobar a la pàgina web municipal.

    Totes les propostes seran estudiades pels tècnics i tècniques municipals que treballen en l’àmbit objecte del projecte.

    Un cop valorades totes les propostes presentades, aquelles que siguin viables seran objecte de votació per part dels ciutadans i ciutadanes de Sabadell majors de 14 anys, del 6 al 18 de setembre. S’hauran de votar 4 propostes i perquè el procés sigui legitimat hauran de participar a la votació un mínim de 3.000 persones.

    L’objectiu d’aquest procés és el de caminar cap a un model en què la població gaudeixi d’espais de participació, apoderament i d’incidència real en tot allò que afecta a les seves vides.

    Informació

    Categories Processos participatius, Urbanisme i Habitatge Tags construint ciutat